• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Candyflip "two magic worlds colide"

Bobsacamano

Badass junkie
Het was zaterdag rond een uur of zes s’avonds en mijn vriendin kwam thuis van der werk. Even bitchen over een paar dingetjes en ik mijn verhaal van de dag er ook uit gegooid terwijl ik een salade maakte. We aten samen en kletsten wat, het eten was op en opgeruimd. We keken elkaar aan ik kreeg een dikke glimlach van haar. “Lift-off” zei ik “lift-off” kreeg ik terug. Het begin van ons 19 uur durend avontuur de Candyflip.

Ik ben een man 29 jaar oud 195cm lang en weeg zon 84 kilo. Mijn vriendin (J) 26 jaartjes jong 50 kilo verdeeld over 165cm. We hadden na onze eerste keer LSD besloten. Dat we onze volgende keer MDMA niet gaan verbrassen in een club maar dat we die of thuis lekker samen zouden doen, of met een Candyflip zouden nuttiggen. Het werd het laatste. De setting mijn heerlijke ruime lichte woning in Amsterdam.

De dosissen die we hebben gebruikt waren mild maar Efficiënt. Beide 225mu LSD ik nam daar 75mg MDMA bij en zei 60mg. De LSD was dezelfde dosis als de vorige keer en de MDMA gebaseerd op de vele verhalen die ik heb gelezen van te voren over de flip.

De candyflip is bedoeld om de twee drugs niet alleen te laten versterken maar om een samenspel te creëren dat de drugs apart niet voor elkaar krijgen. Een geslaagde flip heb je als de piek van de LSD overloopt in die van de MDMA en je een gezamelijk nieuw effect krijgt. Een open acid mind met een een euforie en warmte van MDMA. Je kan de flip ook andersom doen eerst de M en dan de Alice maar dit word niet vaak gedaan. Over het algemeen word het niet als prettig ervaren om in de down van de M te zitten als je nog vol spaced van de LSD.

*de tijden zijn echt een schatting buiten de start tijd.

19:19 T0:00 (we hebben iets met dubbele getallen) De anderhalve zegel gingen onder de tong. We hangen een beetje op de bank. En na 20 minuten voelen we de eerste effecten op komen. Onze lijven worden onrustig er gaat een golf van energie door mijn benen en J haar benen gaan alweer omhoog tegen de muur terwijl ze op de bank ligt. Het voelt een beetje als extreme restless leg syndrome. We worden melig en vooral J heeft daar nogal een dosis van te pakken ze moet keihard lachen om het minste of geringste en geniet met volle teugen. Schaterend rolt ze omver.

T+1:00 Ok lift-off ik weet dat de trip echt is begonnen als mijn hoofd weer hele rare sprongen gaat maken. Kleuren worden tekst en muziek word licht. Mijn brein is vrij ik kan overal aan denken. Iedere gedachte, idee en herinnering kan ik oproepen als ik wil. Ik merk dat de visuals minder zijn dan de vorige keer maar de mindfucks des te groter. We staan op het balkon en J roept ineens "wow er zijn vet veel mensen beneden". Ik kijk naar beneden en zie in een flits heel veel mensen het blijken er welgeteld twee te zijn. Ik pak mijn drinken van tafel neem een slok en terwijl ik het glas weer neerzet hoor ik het woord "age" in een nummer en terwijl ik het glas neerzet voel ik mezelf ineens een hele oude man worden. Mijn rug word krommer en korter ik voel me vermoeid en fysiek oud, ik ga weer rechts staan en ben weer mezelf. Zo idioot bizar.

Weer binnen probeer ik een nummer te zoeken in één van mijn Spotify lijsten en kan hem maar niet vinden. Zoek zoek zoek ik richt me op J die in de keuken staat weet ik veel wat te doen. Ik uit mijn frustratie. Ze vraagt aan me hoe die gaat en ik neurie het liedje, ze weet het ook niet. Weer kijk ik op mijn scherm en uit het niets ligt hij op in de lijst met nummers voor me. Ik ga er als een automaat naar toe en “Sultans of Swing van Dire Straits" knalt uit de speakers. Het ging me om de gitaar solo aan het eind, hij nadert het geluidssysteem gaat op standje mega en mijn hoofd knalt bijna uit elkaar van geluk. XTC laat je muziek heerlijk horen maar Acid laat het je voelen en ervaren. Je snapt iedere noot iedere aangehaalde snaar je moet huilen om het genie dat deze tonen aanslaat en bedankt god op je blote knieën dat iemand dit voor je heeft gemaakt. Alles valt op zijn plek en na de laatste nood gaat de muziek met tranen in mijn ogen zachter. Ik ben gelukkig.

T+1:30 Word word geopend dit is wat er volgt.

Zo debiel bevrijdend voor je geest dit. Haha heerlijk het gevoel van zon mac toetsenbord dat geil opspringt onder je vingers. Fijn om alles tegelijk te voelen het maakt geen zier uit welke muziek je aanzet je vind er wel een mood op.

Zo fijn nummer… (dit is J)

Net wat der voor een input is haha hey word maakt automatisch een smiley (word maakt een echte smiley bij :) ), heeft word toch nog 1 goede functie. Whaha maak je zin af idioot ok tijd voor een ander muziekje

T+2:00 Ik merk dat deze trip steeds en steeds meer draait om interpretatie. Ik kijk mijn geliefde aan en ze begint te lachen. Ze ziet in mijn gezicht vier verschillende Bob’s. Alsof mijn gezicht in vieren is gespleten binnen één gezicht waar ik op de ene heel vrolijk ben de ander serieus eentje kent ze goed de ander minder goed dit blijft veranderen. Ik zie het ook bij haar ik zie mijn geliefde zoals ik haar zie in bed en zoals ik haar zie als ze terug komt uit haar werk tegelijk. Het is bizar en bizar mooi. We kunnen de meest minuscule dingen opmerken niks gaat aan ons voorbij. We hebben mega veel aandacht voor elkaar ineens splijt haar hoofd doormidden. Er loopt een lijn van haar voorhoofd naar haar kin en er zijn twee spiegelbeelden van haar hoofd te zien. Dit maakte ik ook al mee tijdens onze eerste trip.

T+3:00 We praten, we praten veel, over vroeger over nu over ons over onze ouders. We praten over mijn ex over hoe mijn band nu met haar is en waar we nu zo dankbaar voor zijn. “kom we gaan naar buiten! zegt J ineens. Ik denk "nou zouden we dat wel doen we zitten nog in de piek en voor je het weet moeten we de capsule innemen met M en zijn we nog op straat" Over voorbereid stappen we toch het appartement uit. Allebei een sleutel, een flesje water, twee capsules zorgvuldig gemerkt, mijn fotocamera en een telefoon . Mevrouw wil op avontuur dus dan gaan we op avontuur.

T+3:20 Nadat we een tijdje tegen de buitendeur van het appartementen complex hebben zitten duwen en trappen komen we er achter dat hij al zolang hij er zit naar binnen opengaat en we proesten het van het lachen uit naar buiten. Oef het is heerlijk maar wel meteen een probleem. Meneer heeft nog geen 3 stappen gezet en hij moet plassen. Vol sta ik tegen een zeecontainer om de hoek te zeiken terwijl mevrouw giechelend foto’s van me aan het maken is.

We lopen verder en komen langs een speeltuintje ik loop een beetje met mijn camera te klooien en J zit op de schommel. Ze ziet er uit als een raket ze gaat heel hoog en heeft er duidelijk plezier in. We wisselen van plek en inderdaad de schommel is wel tof maar ook krap ik vraag me af of ze ook schommels voor volwassenen maken. Samen lopen we door en we maken ons een beetje druk of we niks laten liggen. Flesje water, camera, sleutels, mobiel, twee pillen ja alles nog bij de hand. Ik trek de conclusie dat er altijd wel een verstandige versie van J of B bij ons zijn. Onze andere versies ruimen onze eigen troep wel op. Éen B zorgt wel dat B zijn camera meeneemt de ander checkt de pil een J zorgt voor het flesje en haar sleutel. Daar hoeven wij niet voor te zorgen. Het voelt de hele avond al alsof we met zijn achten zijn. Beide vier versies we redden het prima met zijn achtjes.

T+3:40 Fuck wat een hoop konijnen hier he roept J. Ik denk die zit flink te trippen en kijk naar haar wijzende vinger en ja hoor inderdaad een stuk of 5 konijnen prijken in het gras. “waarom komen ze niet dichterbij?” zegt ze. Die konijnen zijn niet debiel die zien ook wel dat wij niet helemaal kloppen.

T+3:57 We kijken op de mobiel we hadden een timer gezet op 4 uur. De timer zegt 2:57, 2:56, 2:55 OOEOEOEE bijna oud en nieuw roep ik net te hard. We gaan op een bankje als twee kinderen lekker naast elkaar zitten. 3, 2, 1 en hop daar gaat ie dan. We droppen onze capsule en wensen elkaar een gelukkig nieuw jaar. We lopen verder tussen de appartementen gebouwen en banen ons een weg terug naar huis. Tussen de vier gebouwen zit een binnen tuin daar zit ook een kinderopvang en J roept enthousiast “oe kijk plantjes” de kindertjes hadden een moestuintje nou ja twee bakken met minuscule plantjes. Ik ben ook licht onder de indruk we draaien ons om en ik moet keihard lachen om haar zin “oe kijk plantjes” want we staan midden in een bloeiende tuin vol bloemen, klimoppen boven ons hoofd en mooie bomen. Deze waren ons gewoon niet opgevallen. Ik maak een foto van mijn appartement die mooi rood verlicht een nest van liefde waar wij net uit zijn vertrokken.

T+4:10 Terwijl we richting mijn gebouw lopen is J nog neit klaar met buiten dus we lopen nog een stukje door. Ik vermaak me prima met een betaalautomaat voor parkeren. Kenteken invoeren, 45gg77dduwa33 dit is een ongeldig kenteken. Dit bepaal ik zelf wel vind ik.

T+4:25 We lopen toch maar terug en J zegt dat ze een verandering voelt in haar lijf. Ik merk het ook. Mijn benen zijn lichter en ik voel me warmer. Eenmaal weer boven gaat de muziek weer aan en harder. Ik voel me intens gelukkig en er gebeurd iets wonderlijks.

T+4:30 Ik typ nog een keer wat terwijl J aan het plassen is. Dit is het resultaat.

Het moment van de flip is dichtbij geloof ik ik heb hoe dan ook de avond van mijn leven haha Ik typ dit duidelijk nog op de accit Alice vind ik een veel leuker woord eigenlijk. Maar LSD-25 vind ik dan ook wel weer respectvol. Ofzo heerlijk hoe ik me voel ben blij dat ik al 4-5 maanden geen xtc meer heb gebruikt dat deze wondertjes van de wetenschappelijke wereld zo zijn gemaakt.

En nu samen in mijn lijf gaan werken om mij te entertainen vind ik dan wel weer tof van ze :) Nu wel weer klaar met die kut smiley van word ik wil verdomme een normale smiley :wink:

Nou daar komt ie dan hoor

TATATATATATAAAAAA!!!!!!! (tromgeroffel op de achtergrond voor de mensen thuis)

: )

Hehe Nou hij staat er hoor hierboven geprijkt mijn smiley :grin: vet mijn best op zitten doen
IK HOU VAN JE LIEVE J :)))) <-- nu doet ie het niet zal je net zien ja nu wel ok ben klaar met je domme smiley/toetsenbord#YOLOdernogmaareenmuziekjein.

T+4:40 Fuck wat voel ik me geweldig MDMA maar dan heftiger LSD maar dan intenser. Ik ben diep diep gelukkig en kijk naar J. Ieder stukje in haar lijf snap ik. Haar lip trilt iets haar teen wiebelt op de muziek een klein pareltje zweet in haar nek. Ik ben helderder en opener dan ooit tevoren. Mijn empathie op LSD is groot maar nu is het ongekend. Ik dans op de muziek en J zit op de bank lekker te kijken en te genieten van alles om haar heen.

T+5:20 We knuffelen en zoenen de warme MDMA gloeit in onze lijven en we plakken zon beetje aan elkaar zo dichtbij willen we bij elkaar zijn. Mijn brein is vrij maar gestructureerd. Ik heb me nog nooit zo lekker gevoelt. Roken word geweldig waar ik met LSD me vaak niet kan interesseren voor een sigaret wil de M graag dat ik rook. Mijn ogen zijn dicht en er vormen woorden in mijn hoofd ik zie ze voor me. Ze spugen verfklodders van felle kleuren in mijn brein en veranderen dansend op de muziek.

T+6:00 Er is nog steeds een lift, de effecten zijn nog steeds erg binnen de krochten van mijn brein te merken. We liggen naast elkaar op de bank een space album van Moby “18” galmt door de speakers en we knuffelen fijn. Er gebeurd iets heel heel erg raars. J ligt tegen me aan ik heb mijn arm om haar heen ik streel haar rug zij streelt mijn buik. Maar terwijl ik haar rug streel voel ik mijn hand op mijn rug al voel ik mijn rug op de plek van die van haar. Ondertussen voel ik haar hand op mijn buik maar ook op haar buik. We voelen elkaars handen op elkaars lijf en op die van ons op plekken waar we niet eens worden aangeraakt. We zijn connected. We zoenen onze tongen verkennen elkaars mond zacht maar we zijn niet alleen. We zijn er allebei nog een keer ik zoen met haar en met mezelf J ervaart dit ook ze zoent mij en zichzelf. Het is een beetje alsof je jezelf zou opeten van ieder hapje geniet en dit maar blijft doen een lichamelijke M.C. Escher een vicieuze cirkel van liefde.

T+7:00 We spelen een spelletje met Spotify met de functie verkennen. Je ziet dan allemaal album plaatjes in rijtjes van vier. We kiezen het mooiste plaatje en dan random een nummer. Hmm deze is kut we beoordelen ze steeds van beste naar slechtste van de vier.

T+8:00 J zet op een onbewoond eiland op en we schreeuwen lekker mee. Marco Borsato komt langs naar Blof naar acda en de Munnik. Het word een serenade van oude nummers die we vroeger veel draaide inmiddels word alles wat we draaien al de hele avond in een nieuwe playlist gegooid.

T+9:00 LSD word minder euforie ook maar we trippen echt nog wel. Mijn planten dansen nog rustig in de woonkamer en de kleuren van mijn lampen veranderen nog rustig door.

T+10:00 De trip word milder en we zijn aan het afbouwen. De zon komt langzaam op en normaal zouden we nu een pizza eten of wat fruit maar we hadden totaal geen trek. Plassen ging de hele avond dan weer als een tierelier nu ook er MDMA in ons lijf zit is het geen enkel probleem. We drinken dus normaal en plassen normaal, geen enkel trekje in mijn kaak al heb ik hier nooit echt last van.

T+12:00 We zitten op het balkon en zijn verre van moe. Nou ja ik wel een beetje maar J helemaal niet sterker nog mevrouw zat knikkend op de muziek lekker te neuriën. Ik lees een beetje op wat wetenschappelijke sites en dacht. Volgens mij kan ik nu prima slapen. J had andere plannen. Ze wou weer op avontuur. Schoenen weer aan en naar buiten lekker naar het Vondelpark gelopen. We zagen van alles en maakten de raarste connecties. Ik zie een soort van pluis in het gras liggen en vind het raar dat mensen hier hun stofzuiger legen. Kopje koffie gedronken bij een bakker die om 8:00 open ging J liep met haar enorme blauwe Acid/M ogen naar binnen vol enthousiasme. 5km verder zaten we weer op mijn balkon.

T+15:00 “Als we om 13:00 nog niet kunnen slapen gaan we wat leuks doen” zegt J. Het visuele trippen is wel zo goed als voorbij maar mijn brein staat nog wel open. Ik scan mijn lijf en ik merk dat ik toch niet kan slapen. We besluiten maar de tram te pakken en naar Foam te gaan. De eerste zaal hingen architectuur beelden. De beelden kwamen binnen bij me maar echt binnen heel erg binnen. Emotioneel keek ik er naar het deed me veel het opende me al wist ik niet waarom.

T+17:00 Weer terug in het nu drukke Vondelpark zaten we op een bankje. Mensen bekijken mensen afkraken en prijzen. We maakten nog steeds vreemde linkjes en zagen soms nog wat raars. Een haarlok die over het voorhoofd van een hardloper hangt ziet J als een zuurstof slangetje in zijn neus verdwijnen en we maken er meteen een ridicuul scenario van waarbij hij aan het lopen is met tanken op zijn rug. Zo volgen er wel 10 tallen scenarios.

T+18:30 Een vriend van ons kwam ons even opzoeken en van het moment dat hij bij ons kwam zitten was alles weer baseline. Hij bracht weer nuchterheid mee.

Deze trip was geweldig en niet de laatste candyflip die we zullen doen. We zijn er van overtuigd dat LSD op zichzelf heel veel te bieden heeft en het voor ons goed is om te doen. We komen er beide frisser en opgeruimder uit. Ook als stel worden we hechter en sterker. De dag van vandaag was ik erg vrolijk erg helder en ik voelde me heerlijk. De Candyflip was een hele hele mooie ervaring.

Hopelijk hebben jullie een beetje genoten van mijn verhaal het is nogal een lap tekst geworden.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wauw in een ruk doorgelezen , knap geschreven! En wat een oog voor details heb je.
Leuk dat jij je na een LSD trip een tijd(je) extra goed in je vel zit , gemakkelijker voelt zo zou ik het omschrijven , en je het 'ontdekt' hebt.
Wens je vast veel genot en plezier in je volgende trip's :hearteyes:

Deed het eerst elke volle maan als dat kon, tegenwoordig gebruik ik het te weinig denk ik soms. Het activeert een creatief gedeeltein mij elke keer , handig voor mijn werk.

Hoop meer van je te mogen lezen , veel overeenkomsten :)

Timmie94

Bewuste gebruiker
heel nice geschreven! leest echt heerlijk weg. Stiekem zat ik vandaag al meerdere te checken of je report al online stond haha want wou hem echt graag lezen toen ik zag dat je ging flippen :grin:

ik moet nog 5 nachtjes geduld hebben voor mijn eerste echte acid trip.. ben nu ook wel echt heel benieuwd naar een candyflip, maar die laat ik nog even wachten tot ik wat meer ervaring heb met LSD an sich.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Prachtig geschreven report! Ik zag alles zo voor me! Ik zat ook al op dit report te wachten en het was het waard. :wink:

Een haarlok die over het voorhoofd van een hardloper hangt ziet J als een zuurstof slangetje in zijn neus verdwijnen en we maken er meteen een ridicuul scenario van waarbij hij aan het lopen is met tanken op zijn rug. Zo volgen er wel 10 tallen scenarios.
Haha, jullie humor bevalt me wel. :tearsofjoy:

Man, ik wil weer eens LSD doen... En ik ben nu toch wel erg benieuwd naar een candyflip. :grin:

Bobsacamano

Badass junkie
Super aardig van je. Fijn dat het zo bevalt het reportje. Het was allemaal wonderlijk. Ons voornemen is ook om het vaker te doen. Ook ik heb een creatief beroep en ben erg gebaad bij deze ontdekking.

Tijdloos zei:
Wauw in een ruk doorgelezen , knap geschreven! En wat een oog voor details heb je.
Leuk dat jij je na een LSD trip een tijd(je) extra goed in je vel zit , gemakkelijker voelt zo zou ik het omschrijven , en je het 'ontdekt' hebt.
Wens je vast veel genot en plezier in je volgende trip's :hearteyes:

Deed het eerst elke volle maan als dat kon, tegenwoordig gebruik ik het te weinig denk ik soms. Het activeert een creatief gedeeltein mij elke keer , handig voor mijn werk.

Hoop meer van je te mogen lezen , veel overeenkomsten :)

Heel veel plezier :) Komt vast goed je haalt er altijd wel wat uit. Bedankt dat je het zo leuk vond. En dat je er al op zat te wachten :grin:

Timmie94 zei:
heel nice geschreven! leest echt heerlijk weg. Stiekem zat ik vandaag al meerdere te checken of je report al online stond haha want wou hem echt graag lezen toen ik zag dat je ging flippen :grin:

ik moet nog 5 nachtjes geduld hebben voor mijn eerste echte acid trip.. ben nu ook wel echt heel benieuwd naar een candyflip, maar die laat ik nog even wachten tot ik wat meer ervaring heb met LSD an sich.

Haha ik las Mam. Ik wil weer eens LSD doen :P

Mindless zei:
Prachtig geschreven report! Ik zag alles zo voor me! Ik zat ook al op dit report te wachten en het was het waard. :wink:

Een haarlok die over het voorhoofd van een hardloper hangt ziet J als een zuurstof slangetje in zijn neus verdwijnen en we maken er meteen een ridicuul scenario van waarbij hij aan het lopen is met tanken op zijn rug. Zo volgen er wel 10 tallen scenarios.
Haha, jullie humor bevalt me wel. :tearsofjoy:

Man, ik wil weer eens LSD doen... En ik ben nu toch wel erg benieuwd naar een candyflip. :grin:

Digitalism

Belezen gebruiker
Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat hier gezegd is. Je schrijfstijl is erg fijn en het is overduidelijk dat jullie een super tijd achter de rug hebben. (:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Erg mooi report Bob! Fijn dat jullie zo'n geslaagde flip hebben gehad, ik kan niet wachten tot ik het zelf eens kan ervaren.

Had de MDMA nog heel veel invloed op de visuals van de LSD? Of zat het effect hem meer in het gevoel wat er aan de trip werd toegevoegd?

Bobsacamano

Badass junkie
Hey Psychedelibee,

Het was voor mij echt het gevoel en de helderheid in mijn brein. De visuals werden niet anders.

Psychedelibee zei:
Erg mooi report Bob! Fijn dat jullie zo'n geslaagde flip hebben gehad, ik kan niet wachten tot ik het zelf eens kan ervaren.

Had de MDMA nog heel veel invloed op de visuals van de LSD? Of zat het effect hem meer in het gevoel wat er aan de trip werd toegevoegd?

Helenas

Bewuste gebruiker
Dit klinkt echt fantastisch!! Heel fijn geschreven. Eind deze maand of begin volgende ga ik waarschijnlijk voor het eerst LSD doen, ligt al in huis. Ben zo benieuwd :grin:

dewilde

Experimenterende gebruiker
Heerlijk stuk. Mooi verwoord ook, waardoor het echt een beeld schept.
Ik hoop binnenkort zelf voor het eerst LSD te doen (eerst maar eens zonder mdma) en dit soort reports maken me alleen maar meer enthousiast!

Overigens, op t+1, heb je bij 225ug al synesthesie? Ik dacht/hoorde/las dat dat pas een dingetje werd bij veel hogere doses. Of ben jij er misschien meer vatbaar voor?

Bobsacamano

Badass junkie
Ik denk dat je dat ook op verschillende levels kan meemaken maar het was er zeker en zoals ooscar al zegt 225mu is niet weinig.

dewilde zei:
Heerlijk stuk. Mooi verwoord ook, waardoor het echt een beeld schept.
Ik hoop binnenkort zelf voor het eerst LSD te doen (eerst maar eens zonder mdma) en dit soort reports maken me alleen maar meer enthousiast!

Overigens, op t+1, heb je bij 225ug al synesthesie? Ik dacht/hoorde/las dat dat pas een dingetje werd bij veel hogere doses. Of ben jij er misschien meer vatbaar voor?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Flinke lap tekst maar voor ik het wist was ik er doorheen, leest makkelijk weg. :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Leest lekker weg, mooi geschreven! Ik ben toch wel weer gemotiveerd om het nog eens te gaan doen, jouw trip was compleet anders dan de mijne. Na het nemen van de MDMA kon ik me amper meer bewegen en heb ik 2 uur stilgelegen alsof ik in drijfzand lag.

Volgende keer neem ik een kleinere dosis, ik ben benieuwd wat een candyflip op 'lager niveau' zal doen.

Bobsacamano

Badass junkie
Klinkt bijna alsof je hem te vroeg hebt genomen. Hoeveel mg MDMA heb je gehad dan?

SmartieAndMe zei:
Leest lekker weg, mooi geschreven! Ik ben toch wel weer gemotiveerd om het nog eens te gaan doen, jouw trip was compleet anders dan de mijne. Na het nemen van de MDMA kon ik me amper meer bewegen en heb ik 2 uur stilgelegen alsof ik in drijfzand lag.

Volgende keer neem ik een kleinere dosis, ik ben benieuwd wat een candyflip op 'lager niveau' zal doen.

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mooi report Bob. Leest idd lekker weg, zoals eerder al genoemd.
Het klinkt echt als een geweldige ervaring om samen te delen met iemand die zo dicht bij je staat als maar kan. Helemaal één worden met elkaar, maar ook met jezelf en je eigen tong(??) :mrgreen: It sounds weird as fudge and quite something.
Alles wat je zelf ervaart klinkt ook benijdenswaardig. Leuk dat je Sultans of Swing opzette. Knopfler en Co weten inderdaad wel hoe je op een gitaar kan pingelen. Ik zou het hele album 'Sailing to Philadelphia' aanraden van Dire Straits, indien je daar niet helemaal bekend mee bent. Geen idee obviously.
Lang report, maar des te leuker in my opinion. :)

Bobsacamano

Badass junkie
Het is geweldig dat ik dit soort dingen met mijn meisje kan doen. Sommige vrienden/vriendinnen zijn al blij dat hun partner het ok vind dat ze die dingen doen terwijl ze het zelf niet doen. Ik kan het alleen en samen. Geweldig om te delen.

Ik ga bijna op vakantie en heb het album in mijn spotify offline gezet, Thanks voor de tip

Sally Tessio zei:
Mooi report Bob. Leest idd lekker weg, zoals eerder al genoemd.
Het klinkt echt als een geweldige ervaring om samen te delen met iemand die zo dicht bij je staat als maar kan. Helemaal één worden met elkaar, maar ook met jezelf en je eigen tong(??) :mrgreen: It sounds weird as fudge and quite something.
Alles wat je zelf ervaart klinkt ook benijdenswaardig. Leuk dat je Sultans of Swing opzette. Knopfler en Co weten inderdaad wel hoe je op een gitaar kan pingelen. Ik zou het hele album 'Sailing to Philadelphia' aanraden van Dire Straits, indien je daar niet helemaal bekend mee bent. Geen idee obviously.
Lang report, maar des te leuker in my opinion. :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
bobsacamano zei:
Klinkt bijna alsof je hem te vroeg hebt genomen. Hoeveel mg MDMA heb je gehad dan?

Ja dat zou op zich wel kunnen. Ik had 70mg mdma en 200ug LSD. Vond het een bijzondere ervaring maar de effecten die blenden wel behoorlijk in elkaar. Ik had het exact 4 uur na inname van de LSD genomen. Misschien was de piek van de LSD nog te sterk.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik vind de acid ook wel heel erg leading hoor. Je dosis en timing komt erg overeen met de mijne overigens.

SmartieAndMe zei:
bobsacamano zei:

Ja dat zou op zich wel kunnen. Ik had 70mg mdma en 200ug LSD. Vond het een bijzondere ervaring maar de effecten die blenden wel behoorlijk in elkaar. Ik had het exact 4 uur na inname van de LSD genomen. Misschien was de piek van de LSD nog te sterk.

Snoeischaar

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
Supertof man, mij lijkt dit ook het perfecte iets om te doen met je vriendin. Tis jullie gegund rn bedankt voor het delen.

Vooral dat enhanced aanraakvermogen lijkt me bizar. Hadje ook momenten waar jullie on elkaars brein leken te zitten? Dus dat jij ook meekreeg wat voor gedachtes J in haar hoofd had?

Bobsacamano

Badass junkie
Euhm ja we hadden het wel gedeeltelijk we hadden vaker exact dezelfde gedachtes en timing. Maar nog niet zo extreem. Dit hebben we wel een keer gehad op truffels. Onze eerste truffel trip smolten we samen.

Snoeischaar zei:
Supertof man, mij lijkt dit ook het perfecte iets om te doen met je vriendin. Tis jullie gegund rn bedankt voor het delen.

Vooral dat enhanced aanraakvermogen lijkt me bizar. Hadje ook momenten waar jullie on elkaars brein leken te zitten? Dus dat jij ook meekreeg wat voor gedachtes J in haar hoofd had?

Bovenaan