BasvanHoven
Gast
Hoi allemaal,
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met caffeïne pillen? Ik heb gistermiddag 2 stuks geslikt van 200 mg, in totaal dus 400 mg. Volgens het internet is dit een hoge dosis. Ik heb zoals vrijwel iedereen ervaring met caffeïne in de vorm van koffie frisdranken en chocola, maar heb het nog nooit in pure vorm gebruikt.
Er vielen mij vier dingen op.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met caffeïne pillen? Ik heb gistermiddag 2 stuks geslikt van 200 mg, in totaal dus 400 mg. Volgens het internet is dit een hoge dosis. Ik heb zoals vrijwel iedereen ervaring met caffeïne in de vorm van koffie frisdranken en chocola, maar heb het nog nooit in pure vorm gebruikt.
Er vielen mij vier dingen op.
- Het effect was veel sterker dan wanneer ik koffie drink.
- De prijs. Het is zo spotgoedkoop dat je je afvraagt hoe ze er ooit winst op kunnen maken.
- De euforie. Er was zeker een sterke euforie aanwezig. Bij lange na niet zo intens als MDMA of Amfetamine, maar er was zeker een euforisch gevoel, niet alleen lichamelijk (een warm lekker gevoel, lichte tintelingen en het gevoel dat bewegen makkelijker ging) maar ook mentaal (zin om dingen te doen, alert, motivatie versterking, energiek en opgewekt.)
- Het derde wat mij opviel heeft kleine toelichting nodig. Ik heb relatief vaak speed gebruikt en elke keer als ik dit deed kreeg ik een aantal uur nadat ik gebruikt had een vreemde lichaamsgeur die ik niet kon plaatsen. Een ietwat zoete penetrante zweetgeur die compleet uniek was, en alleen voorkwam bij speed gebruik. Douchen hielp niet, deodorant hielp niet, niets hielp. Dit bleef zeker 24 uur hangen na mijn laatste gebruik. Gek genoeg kreeg ik dit ook bij deze caffeïne pillen. Gewoon exact hetzelfde. Mijn eerste gedachte was "leuk, het lijkt op speed", maar meteen hierna dacht ik: "heb ik al die tijd gewoon halve caffeïne flutspeed lopen gebruiken!"