cacao

Heeft iemand ervaring met cacao? Het schijnt een effect te geven waardoor men high wordt :hearteyes: Ik heb wel cacaopoeder maar ik zou niet weten hoeveel ik daarvan zou moeten consumeren. Of zorgt het alleen voor een licht euforisch effect :confused: Ik dacht dat er laatst iemand op het forum was die voor haar opleiding drugs had getest en dat had gefilmd, en bij de geteste drugs was ook cacao in een soort milkshake.... :( klinkt vaag ik weet het

Intoxicated

Wijs gebruiker
Misschien als je pure cacao, rechtstreek in je bloedsomloop injecteert?
kan het altijd proberen :beer:

Maar beter is het om gewoon een lekker bakje chocomel te maken en er n dikke joint bij te roken.

desiyaboy

Experimenterende gebruiker
Lijkt me sterk dat je er uberhaupt iets van voelt.

heb ongeveer 2 gram endorfine weggesnoven die ik in mijn gehanden kreeg geschoven en het enige effect was verstopte neusschoten, go figure :wink:

desiyaboy

Intoxicated zei:
Maar beter is het om gewoon een lekker bakje chocomel te maken en er n dikke joint bij te roken.

das wel heel erg heftig hoor :P toevallig dat we op hetzelfde moment reageerden :openmouth:

Intoxicated zei:
Misschien als je pure cacao, rechtstreek in je bloedsomloop injecteert?
ok, moet dat in de halsslagader? :P

desiyaboy zei:
heb ongeveer 2 gram endorfine weggesnoven die ik in mijn gehanden kreeg geschoven en het enige effect was verstopte neusschoten, go figure :wink:
hm dan probeer ik 20 gram :tearsofjoy:

Maar ik begrijp hieruit dat er niks kan gebeuren als ik die shit rook, plug, snuif, spuit of eyeball...
Maar toch dat ene filmpje.... kan m niet meer vinden :(

JJJ

Bewuste gebruiker
Cacao bevat volgens mij geen endorfine :grin: . Maar wel wat cafeine en andere xanthines die een prettig effect hebben. Het is alleen zeer subtiel, helaas.

desiyaboy

JJJ zei:
Cacao bevat volgens mij geen endorfine :grin: . Maar wel wat cafeine en andere xanthines die een prettig effect hebben. Het is alleen zeer subtiel, helaas.

Wist zelf ook niet wat de stoffen in cacao moesten zijn die je high zouden moeten krijg maar ik las endorfine dus ging er maar vanuit dat.... :flushed:

Rustig aan met die cacao he. Neem eerst een slokje chocomel en kijk hoe hard het in slaat, neem pas na minimaal een uur een grotere dosis in. En OPPASSEN GEBLAZEN: Cacao = Zeer Verslavend :openmouth:

desiyaboy zei:
Rustig aan met die cacao he. Neem eerst een slokje chocomel en kijk hoe hard het in slaat, neem pas na minimaal een uur een grotere dosis in. En OPPASSEN GEBLAZEN: Cacao = Zeer Verslavend :openmouth:
Hm dat is uit de hand gelopen, het begon met een snuifje. Ik gebruik nu iedere dag zeker zes keer een spuit met ongeveer 1g opgeloste cacao. Zonder functioneer ik niet goed meer. Mijn geld raakt op, wat moet ik doen :confused:

desiyaboy

HAHA :grin:
nightmareCinema zei:
Hm dat is uit de hand gelopen, het begon met een snuifje. Ik gebruik nu iedere dag zeker zes keer een spuit met ongeveer 1g opgeloste cacao. Zonder functioneer ik niet goed meer. Mijn geld raakt op, wat moet ik doen :confused:

Amputatie lijkt me de enige optie, met een tandenborstel. En keep it clean man, gebruik tissues. :wink:

desiyaboy zei:
Amputatie lijkt me de enige optie, met een tandenborstel. En keep it clean man, gebruik tissues. :wink:
ik dacht meteen aan die aflevering van happy tree friends waar Lumpy z'n verkeerde been afzaagt met een lepel :grin:

Nathaniel zei:
Volgens mij bedoel je deze, filmpje is helaas verwijderd.

En dat gaat dus over Kanna, niet cacao.
Ja inderdaad man, toen hadden ze ook LSA en truffels gedaan... En ik dacht ook een cacao milkshake, niet kanna.... En van kanna heb ik nooit wat gemerkt... gerookt, gesnoven en geslikt... de volgende dag kwam het allemaal uit mijn neus :rock:
Maarja no cacao for me anymore :mrgreen:

Oom Klaas

Badass junkie
5 gram cacao zou, onverdund ingenomen, een effect moeten hebben.
Maar dat zal niet echt noemenswaardig zijn.

Eerder een zwaar droge bek en een maag die niet blij met je is volgens mij.

Bovenaan