Bullit

MJP

Experimenterende gebruiker
Hey hallo allemaal ! Ben al een tijdje niet online geweest, maar wel meegelezen op dit forum. Aangezien ik geen weegschaal heb om speed te wegen heb ik een vraagje:
Ik ben begonnen om lijntjes te snuiven. Klein begonnen totdat ik op gevoel de juiste hoeveelheid had om lekker los mee te gaan. Nu heb ik een Bullit aangeschaft om er elke keer zeker van te zijn dat ik dezelfde hoeveelheid binnen krijg. Maar weet iemand hoeveel er eigenlijk ingaat ?

Ik hoop dat er meer Bullit gebruikers zijn en mij hiermee kunnen helpen.

Groetjes

Maurice.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
uuhm, heb het zelf nooit gebruikt, maar t scheint een goeie methode te zijn..
wat ik wel heb gehoord is dat je erg veel binnenkrijgt, als je echt kwaliteit hebt dan moet je wel oppassen en de bullit niet te vol laten lopen,..

ik zelf houd meer van lijnen of hoopjes leggen.. :rock:

3970

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
een bullit is alleen relaxt coke man, pep blijft er veelste veel in plakken

Als je de speed goed laat drogen plakt hij absoluut niet. Ik gebruik zelf ook wel eens een bullit, en dat werkt gewoon goed. Maar je weet nooit hoeveel mg je krijgt, het ligt eraan hoe droog je speed is, en hoe fijn je hem maakt. En de bullit is te krijgen met verschillende maten reservoirtjes, die glazen potjes eronder...

MJP

Bedankt voor de reacties ! Maar het reservoirtje in de Bullit is erg klein. En het lijkt me duidelijk dat de hoeveelheid die je binnenkrijgt te maken heeft met hoe fijn het gesneden is. Dat is met een lijn ook zo. Maar had gehoopt dat iemand het wel eens gewogen had wat er uiteindelijk in het reservoirtje zit. Ik wacht nog even af of er nog meer "gebruikers" zich melden :) .

Groetjes,

Maurice

peppie

Belezen gebruiker
Een bullet met een klein reservoirtje gaat nog wel 1 1/2 tot 2 gram goed fijngemalen en uiteraard gedroogde pep in.

Het buisje zelf, het gedeelte wat je vol laat lopen om te snuiven gaat een vrij dikke lijn in.

Dus als die per neusgat leeg snuift krijg al gauw 2 dikke lijnen naar binnen.

Zenzie

Heb er al gezien van 4Gr maarja ... Giet eens vol met bloemsuiker ofzo zul je direct wete ...

3970

Wijs gebruiker
Ik heb gisteren even gekeken hoeveel speed er uit één shotje van mijn Bullit kwam. Goed gedroogde speed, goed fijn gemalen; dan geeft ie 20 mg per keer.

Bovenaan