Bullet maken

Kleine J

Belezen gebruiker
Zomaar even een vraagje omdat ik elke keer zit te rotzooien met sleutels en lijntjes buiten op straat, want ik zou graag zelf een bullet willen gaan maken, maar weet iemand of dit mogelijk is, en dat als het mogelijk is dat je het ook letterlijk met kogels. (.45 - .357 - .33) het zou echt heel fijn zijn als mensen zeggen dat het wel zelf te maken is. En om de boel niet af te leiden van waar het om gaat in dit forum, ik doe dit om pep te kunnen snuiven, had ook in het coke forum gekund, maar dat gebruik ik niet. (Ik vraag me by the way wel af hoe coke eigenlijk ruikt, hoe het er precies uitziet en hoe fijne stof het is)

Gr kleine J

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Een bullet is niet van echte kogels gemaakt, het heet zo omdat het de vorm van een kogel heeft.

Geen idee of je het zelf kunt maken, maar waarom koop je er niet gewoon een? Die dingen zijn voor een paar euro in de smartshop te koop

Kleine J

Belezen gebruiker
Ik weet niet of er een bepaalde leeftijdsgrens zit voordat je daar iets mag kopen, ik ben namelijk nog geen 18+. En ik denk dat je van kogels wel een soortgelijk kunt maken, maar ik weet inderdaad dat ze eigenlijk niet van kogels gemaakt worden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Een echte kogel in je bezit hebben is volgens mij strafbaar. Dus ik weet niet hoe het gaat als je met eigen gemaakte bullit de tent in loopt...

Kleine J

Belezen gebruiker
Ik heb thuis alleen maar kogels om ergens neer te zetten, die mag je wel gewoon bezitten

MeejheM

Badass junkie
een huls+kogel heb je niet heel veel aan, een bullit is een grotere cilinder met daar doorheen, echter haaks op de richting een kleinere cilinder met een opening die bijvoorbeeld vult met poeder wanneer je de bullit op zn kop draait, en weer recht houd.

daarna snuif je de inhoud van het gat in de kleinere cilinder door de lege ruimte in de grotere cilinder. check een paar transparante versies, dan kun je zelf uitmaken of je dat wel of niet kan maken.

kopen is eigenlijk altijd goedkoper dan 10 minuten op een freesbank. over de werking kun je vast op YT wat terugvinden.

Bovenaan