Bubblegumlove?

Kermit

Experimenterende gebruiker
Een vriend van me zei dat hij een nieuw soort drugs had genaamd Bubblegumlove.
Hij zei dat het het effect van MDMA en Coke samen gaf.. wat ik nogal raar vond.
Ik besloot toch maar een lijntje te kopen om het eens te proberen.
Toen ik op de wc aankwam en het papiertje open deed waren het allemaal kristallen.
Het was geen MDMA want daar waren de kristallen te grof voor.
Ik snoof het op zoals hij zei, en ging uit de wc.
Nog geen 5minuten later sta ik met een meisje te praten en voel ik een rush aankomen.. maar die voelde wel heel ongewoon.
Het was het gekste gevoel dat ik al ervaren heb, in je hoofd sla je compleet door en je hebt energie voor 10..
Het is harder dan speed of wat dan ook..
Het was rond 12u dat ik het spul snoof, en rond 5u was de rush voorbij.

Het rare is dat ik over die zogenaamde bubblegumlove niets terugvind op het internet of wat dan ook..
Weet iemand hier meer van?

Kermit

kosmonaut zei:
Harder dan speed.. :xtc:
methamphetamine misschien?

Had je erg last van een comedown?

Juist niet!
Vergat dat nog te vermelden.
Na 5u was ik nog altijd klaarwakker en zeer helder in m'n hoofd, maar ik voelde dat de rush voorbij was.. toch was slapen geen probleem.
Ik ging naar huis en kon direct inslapen, zonder probleem.
Na 5uur geslapen te hebben, stond ik op, zonder afkick of whatever, ik voelde me echt uitgeslapen en fris (bij speed heb ik altijd een enorme day-after).

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat klinkt sowieso een heel fijne ervaring.
Als je nog wat resterende voorraad kan laten testen, weten we het ineens :wink:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Kermit zei:
Het was geen MDMA want daar waren de kristallen te grof voor.

Dit lijkt me bestwel bullshit, waarom zouden MDMA kristallen niet grof kunnen zijn. Licht er maar net aan hoe je ze maakt.

Maar voor de rest lijkt het me wel een interessante drug wat je gepakt hebt.

Kermit

Het was zeker geen MDMA, daar ben ik zeker van.. het smaakte ook niet als MDMA toen ik een dipje proefde..

Als methylone er uit ziet als dit dan is het geen methylone.

oxygene22

Newbie
Klinkt idd als Mephedrone.
Ook de naam doet me denken aan een bekende leverancier. Prettig spul dat mephedrone, wel iets om voorzichtig mee te zijn. Ik vindt het nogal morish, vooral omdat de rush zo kort is neem je snel wat bij.

Laat je niet verwarren door het voorkomen van het poeder. Het product is te krijgen in poeder en kristallen.

Kermit

Heb Mephedrone ge-googled, en ik denk dat het dat is.
Ervaring van anderen klinken me bekent.

Merci voor de info :wink:

dopetester

Mephedrone 5 uren rush van 1 lijntje?? Yeah right,duurt max een uur,en dat is heel lang, Tis wel te zien hoe groot dat lijntje was,maar kan nooit geen 5 u duren. :confused:

Denk eerder Special K ? Ketamine mss? zelf nog niet gedaan dus weet duur niet daarvan.

Ma dus zeker geen mephedrone,en methylone denk ik toch ook niet,want is toch ook zacht,zeker van 1 lijntje...

En euh,harder dan speed jah?? Ofwel heb je nog geen goede speed gehad,ofwel is et inderdaad wel x interessant wat je daar gevonden hebt ! :rock:

Peace ! :wink:

Soma

Bewuste gebruiker
Ik dacht ook eerst meteen dat het mephedrone was, maar no way dat je daar een rush van 5 uur van krijgt. Ketamine is het ook al zeker niet, dat geeft helemaal geen oppeppend effect en duurt ook max 1 uur. Waarom snuif je eigenlijk drugs zonder te weten wat het is? Probeer nog eens wat van dat spul te regelen en het naar een testcentrum te brengen want het klinkt wel als interessante dope :).

Kermit

Soma zei:
Ik dacht ook eerst meteen dat het mephedrone was, maar no way dat je daar een rush van 5 uur van krijgt. Ketamine is het ook al zeker niet, dat geeft helemaal geen oppeppend effect en duurt ook max 1 uur. Waarom snuif je eigenlijk drugs zonder te weten wat het is? Probeer nog eens wat van dat spul te regelen en het naar een testcentrum te brengen want het klinkt wel als interessante dope :).

Had een paar uur ervoor een gesprek met L. en hij vertelde me dat hij een "nieuwe drugs" had gekocht.
Hij vertelde me dat het Bubblegumlove noemt, waarna hij het effect ervan beschreef.
Ik zei hem dat ik het wel eens wilde proberen.. maar had nog mijn twijfels.
'S avonds dan ging ik naar hem toe om het gerief te ontvangen, maar aarzelde ik even.. omdat het net iets was dat ik niet kende.
Uiteindelijk zei hij me hem te vertrouwen, en dat deed ik.
Totaal geen spijt van dat ik het risico nam.

Nuja.. 5u was het misschien niet.. valt moeilijk in te schatten als je bepaalde toestand bent.
Neem toch maar minimum 3u ipv 5.. :wink:

Als ik het nog in handen krijg, laat ik het testcentrum brengen (al moet ik daarvoor wel naar Nederland van België).
Jullie houden en testuitslag toegoed van me :wink:

@Aldous: Het goedje brande als gek in m'n neus, al was dat snel voorbij.

L

Lid 6909

Gast
Mephedrone of 4FMP, maar ik denk eigenlijk Mephedrone.

Ik had ooit met een vriend, allebei 2 tijgerkopjes met een onbekende hoeveelheid Mephedrone erin opgegeten. Het werkte naar mijn idee ook heel lang, en snapte daardoor ook niet waarom mensen bijnamen. Ik had het om 23.00 genomen en voelde me nog steeds lekker waus om 03.00.

:wink:

underworld

Wijs gebruiker
mephedrone lijkt het me niet aangezien hij hier een duur van 3-6 betreft, en hij snoof het ook, dan werkt het echt maar een uurtje.
tevens als dit toch mephedrone betreft, oppassen met dat spul, niet te vaak en niet teveel doen :wink:

4fmp kan wel, maar lijkt me onwaarschijnlijk, ten eerste doet 4fmp behoorlijk pijn aan je neus en is het fluffy poeder, geen grove kristallen of brokken. de rush kan inderdaad 4 uur duren, maar het spul werkt behoorlijk lang door amfetamine based dus lijkt me stug dat je na 6 uur kan slapen. aangezien ik er altijd minimaal 15 uur wakker van ben.

methylone lijkt me toch wel de waarschijnlijkste optie, geeft een helder en licht stimulerende werking, en als je het snuift kan het af en toe wat rushy zijn in het begin omdat het dan sneller werkt.
de werking hiervan is 3 uur, dus dat ligt in de tijdlijn van wat jij beschrijft
+ na de werking blijf je jezelf helder voelen en je hebt geen kater de dag erna.

ketamine lijkt me ook uit te sluiten aangezien het max. 1 uur werkt,
het heeft niet echt een stimulerende werking zoals stimulanten.
tevens als hij het voor de eerste keer deed daar, zou die behoorlijk scheef hebben gelopen :tongueout:

tripkop

Belezen gebruiker
Voor Mephedrone duurt de rush zoals gezegd te lang idd dus dat is het volgens mij sowieso al niet.
4FMP is mogelijk, aangezien dat weldegelijk ook in kristalvorm/brokjes kan komen, maar daar ben je wel een stuk langer wakker van..

Misschien MDPV?

Alfa

Er is een verkoper van mephedrone, die zijn mephedrone onder de naam / het merk 'bubbleluv' verkoopt. Ik denk dat je vriend de naam verkeerd begrepen of verstaan heeft.

W.F.L.

Badass junkie
Alfa zei:
Er is een verkoper van mephedrone, die zijn mephedrone onder de naam / het merk 'bubbleluv' verkoopt. Ik denk dat je vriend de naam verkeerd begrepen of verstaan heeft.

Ik denk eerlijk gezegd dat het een mix van Mephedrone en Methylone was (ik had dat hier toch al gepost ergens dacht ik..), want Mephedrone is het echt niet, dat werkt niet zo lang als je het snuift. Volgens mij wordt er ook wel een mix aangeboden onder de naam bubbles.. Dan is het natuurlijk nog steeds geen bubblegumluv, maar goed. :tearsofjoy: Maar het zou ook gewoon Methylone kunnen zijn, alhoewel "het effect van MDMA en coke samen" dat klinkt dan weer als Mephedrone.

Bovenaan