brute drugs combo's

Spor

Wijs gebruiker
60mg N,N-DMT + 15mg 5-MeO-DMT :hearteyes:

Dan heb je echt zoiets van:

WHAT - THE FUCK - IS THAT ?!?

:wink:

Judas

Wijs gebruiker
Weet ook niet of dit een gevaarlijke is, maar bruut lekker is ie wel:

half flesje liquid kratom, codeine (70 mg), 4 biertjes.

Ketnoniesman

Bewuste gebruiker
Coke & Ketamine
Speed, Ketamine & Whiskey!!
2cb & Fear and loathing in las vegas, That's realy brutal!!!
Mdma, Coke, Ketamine en tegen de ochtend lsd.

afraidtech

Bewuste gebruiker
zojuist 2 wiet/hasj en 1 jointje gerookt en 200mg tramadol gepakt, kijken waar ik weer beland vanavond :grin:

begint te komen nu

de groeten

ilyas

Bewuste gebruiker
LSD + wiet + lachgas = :hearteyes:
2c-b + wiet + lachgas = iets minder :hearteyes:
...

Eigenlijk gaat alles goed samen met wiet en lachgas.

Toet

Newbie
Areyouexperienced? zei:
Wiet + alcohol
Rilatine + Wiet
Rilatine + Alprazolam
Ritaline + Alcohol

Dat zijn eigenlijk de enige drugs die ik combineer.

Durf op een avond uitgaan ook wel wat pillen ritalin en een vleugje benzo te mixen in mijn drankje. Lekker chill ga je daarvan :P

Probeer eens half stripie ritalin wacht tot het goed is ingewerkt en drink dan 2-4 blikkies redbull of anders engery troep aanraader(Y)

Oom Klaas

Badass junkie
Die 2-4 koppen koffie (ieder blikje zit net iets minder caff in dan in een kop koffie) zullen nu echt niet zoveel boosten icm de ritalin hoor.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Toet zei:
Probeer eens half stripie ritalin wacht tot het goed is ingewerkt en drink dan 2-4 blikkies redbull of anders engery troep aanraader(Y)
Caffeïne en Methylfenidaat lijkt me nou niet echt een fijne combinatie. En inderdaad wat Klaas zegt, het gevoel van zo'n beetje caffeïne zal ook verwaarloosbaar zijn.

afraidtech

Bewuste gebruiker
xtc + wiet + alcohol doet het ook wel voor mij :P
xtc + lsd + wiet

binnenkort maar eens xtc + wiet + truffels proberen

men in mijn omgeving zeggen dat xtc + ghb goed te doen is ga ik ook eens proberen

azgaza

Badass junkie
LSD met lachgas is wellicht mijn favoriete combinatie, LSD met ketamine is ook erg leuk en en LSD met ketamine én lachgas is helemaal geweldig. Ketamine met lachgas is toch ook best een lekkere diepe disassociatieve waas. Daarnaast vind ik alles fijner met een joint er bij. Paddo's en lachgas ga ik op een dag nog proberen, kijken wat er dan gebeurt.

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Toet zei:
Areyouexperienced? zei:
Wiet + alcohol
Rilatine + Wiet
Rilatine + Alprazolam
Ritaline + Alcohol

Dat zijn eigenlijk de enige drugs die ik combineer.

Durf op een avond uitgaan ook wel wat pillen ritalin en een vleugje benzo te mixen in mijn drankje. Lekker chill ga je daarvan :P

Been there, done that :rolleyes:

:P

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
Toet zei:
Caffeïne en Methylfenidaat lijkt me nou niet echt een fijne combinatie. En inderdaad wat Klaas zegt, het gevoel van zo'n beetje caffeïne zal ook verwaarloosbaar zijn.

Ik vind niet dat de caffeïne van 4 redbulls verwaarloosbaar is eigenlijk. Maar ben wel vrij gevoelig daarvoor.

Geen fijne combo idd, deed het wel eens tijdens blokperiode 's morgens..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Areyouexperienced? zei:
Ik vind niet dat de caffeïne van 4 redbulls verwaarloosbaar is eigenlijk. Maar ben wel vrij gevoelig daarvoor.

Geen fijne combo idd, deed het wel eens tijdens blokperiode 's morgens..
Veel meer dan onrust en buikpijn doet het voor mij niet.

labradoor

Belezen gebruiker
coke en alcohol.
door de coke kan je veel meer alcohol aan tenminste dat lijkt zo omdat je niet zo snel dronken lijkt te worden,je lichaam geeft niet op tijd zijn grenzen aan waardoor od levensgevaarlijk dichtbij komt.

Bovenaan