wiet en chocoladekoekjes
Areyouexperienced? zei:Wiet + alcohol
Rilatine + Wiet
Rilatine + Alprazolam
Ritaline + Alcohol
Dat zijn eigenlijk de enige drugs die ik combineer.
Durf op een avond uitgaan ook wel wat pillen ritalin en een vleugje benzo te mixen in mijn drankje. Lekker chill ga je daarvan :P
Caffeïne en Methylfenidaat lijkt me nou niet echt een fijne combinatie. En inderdaad wat Klaas zegt, het gevoel van zo'n beetje caffeïne zal ook verwaarloosbaar zijn.Toet zei:Probeer eens half stripie ritalin wacht tot het goed is ingewerkt en drink dan 2-4 blikkies redbull of anders engery troep aanraader(Y)
Toet zei:Areyouexperienced? zei:Wiet + alcohol
Rilatine + Wiet
Rilatine + Alprazolam
Ritaline + Alcohol
Dat zijn eigenlijk de enige drugs die ik combineer.
Durf op een avond uitgaan ook wel wat pillen ritalin en een vleugje benzo te mixen in mijn drankje. Lekker chill ga je daarvan :P
Probeer eens half stripie ritalin wacht tot het goed is ingewerkt en drink dan 2-4 blikkies redbull of anders engery troep aanraader(Y)
Exceptional Insight zei:Caffeïne en Methylfenidaat lijkt me nou niet echt een fijne combinatie. En inderdaad wat Klaas zegt, het gevoel van zo'n beetje caffeïne zal ook verwaarloosbaar zijn.Toet zei:Probeer eens half stripie ritalin wacht tot het goed is ingewerkt en drink dan 2-4 blikkies redbull of anders engery troep aanraader(Y)
Veel meer dan onrust en buikpijn doet het voor mij niet.Areyouexperienced? zei:Ik vind niet dat de caffeïne van 4 redbulls verwaarloosbaar is eigenlijk. Maar ben wel vrij gevoelig daarvoor.
Geen fijne combo idd, deed het wel eens tijdens blokperiode 's morgens..