Bromazolam

PyxL4

Experimenterende gebruiker
Zal bromazolam 2.5mg ervoor zorgen dat als je wakker wordt heel veel after effects hebt?

Hippie Langwaus

DF-koning
Als je lang genoeg slaapt, zullen de na effecten meevallen.

Hoewel 2,5 mg voor mensen zonder tolerantie echt wel meer dan genoeg is. De helft daarvan is echt wel genoeg voor een nacht slapen.

KoningToto

Bewuste gebruiker
Wat hierboven al is gezegd klopt.

Als je het niet combineert met alcohol is 2.5mg een prima dosis om na een avondje uppers mee in slaap te vallen. Heb je veel alcohol op dan vind ik 2,5mg wel risky.

Let er ook op dat het zeker een uur duurt voordat het begint te werken en de totale werkingsduur is ook lang, dus je zal zeker nog wat suf zijn de volgende dag.

PyxL4

Als je lang genoeg slaapt, zullen de na effecten meevallen.

Hoewel 2,5 mg voor mensen zonder tolerantie echt wel meer dan genoeg is. De helft daarvan is echt wel genoeg voor een nacht slapen.
Is het dan aangeraden om de helft van 2,5mg te nemen?

KoningToto

Bewuste gebruiker
Je bent de dag erna verward? Dat heb ik het liefste niet namelijk

Ligt aan de dosis, je tolerantie en ook natuurlijke aanleg. Een (kleine) helft is idd al voldoende. Of je daar de hele dag suf door bent moet je zelf uitvinden. Sommige hier op het forum meldden juist dat ze de volgende dag super energiek waren vanwege de fantastische nachtrust. Kortom, verschilt per persoon.

PyxL4

Ligt aan de dosis, je tolerantie en ook natuurlijke aanleg. Een (kleine) helft is idd al voldoende. Of je daar de hele dag suf door bent moet je zelf uitvinden. Sommige hier op het forum meldden juist dat ze de volgende dag super energiek waren vanwege de fantastische nachtrust. Kortom, verschilt per persoon.
Ik heb net wat op het forum gelezen en hoor mensen die extreme blackouts hebben of er dagen lang last van hebben, hoever kan dit gebeuren bij een halve dosis dus 2,5mg/2=1,25mg

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Je bent de dag erna verward? Dat heb ik het liefste niet namelijk

Ik heb dat niet, maar ben ook gewend aan de 2.5 mg dosering en heb daarnaast overdag ADD-meds (weliswaar lage dosering maar zullen toch iets van de resterende dufheid opheffen, al is het maar onbewust). Als je aan de benzo’s gaat, zeker sterke riskante verslavende shit als broma, áltijd zo laag mogelijk doseren, zodat het een steuntje in de rug is, geen complete lamlegger. En ik zou adviseren NOOIT - ook als je al tolerantie hebt ontwikkeld - over 2.5 mg heen te gaan. Dit is mijn persoonlijke strategie, ik hou me hieraan, ook als dat 2.5 mg pilletje niet meer goed werkt; pech, my loss, dan is het tijd voor een pauze en korte - geen comfortabele maar rond die dosis nog ‘do-able’ taper/afkick die je solo meestal wel voor elkaar krijgt met wat zelfdiscipline.

Ga nooit je dosis verhogen omdat je minder effect merkt. That’s the trap, dan is het einde snel zoek.

Ik heb nooit beweerd dat wat ík doe oké is, maar bij hoger doseren vanwege tolerantie raakt de weg terug steeds verder van je verwijderd. Onthoud die.

Manu76

Badass junkie
Ik heb net wat op het forum gelezen en hoor mensen die extreme blackouts hebben of er dagen lang last van hebben, hoever kan dit gebeuren bij een halve dosis dus 2,5mg/2=1,25mg
Lees maar wat verder over Benzodiazepines. Lijkt me, dat als je het een aantal x per jaar neemt, dat je niet veel risico neemt, maar het is geen relaxte drug als je niet oppast.
Als je erg dronken bent kun je snel een blackout verwachten.
In combinatie met andere drugs kan het levensgevaarlijk worden en gebruikers hebben niet goed door hoeveel ze nemen. Dus je neemt en bent alweer vergeten dat je iets genomen hebt.

KoningToto

Bewuste gebruiker

Zoals ik zei, een (klein) halfje is prima om te zien hoe je er op reageert. Kan je in het vervolg altijd nog lager gaan als je te veel sufheid ervaart. En zeker niet bijnemen zoals de heren boven mij ook al aangeven.

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Zal bromazolam 2.5mg ervoor zorgen dat als je wakker wordt heel veel after effects hebt?
Ik heb zoveel van dit soort dingen besteld echt vanalles, nu heb ik Flubromazepam Pellets 8mg. Heb pyrazolam, Deschloroetizolam, o-dsmt, pagoclone, 2-fea en nurflorazepam geprobeerd.
En raar genoeg voel ik nergens wat van, heb laatst 10 van die Flubromazepam 8mg gehad en heb 0 effect gehad. Vind het heel raar werken die RC’s zoveel zwakker als het echte spul waaf het afgestamd van is?
Neem hier natuurlijk geen voorbeeld van natuurlijk ik breng niemand op idieeën maar zou dit iets van een aandoening kunnen zijn?
Heb dit allemaal van een betrouwbare site besteld dus snap er niks van.

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Ik heb zoveel van dit soort dingen besteld echt vanalles, nu heb ik Flubromazepam Pellets 8mg. Heb pyrazolam, Deschloroetizolam, o-dsmt, pagoclone, 2-fea en nurflorazepam geprobeerd.
En raar genoeg voel ik nergens wat van, heb laatst 10 van die Flubromazepam 8mg gehad en heb 0 effect gehad. Vind het heel raa werken die RC’s zoveel zwakker als het echte spul waaf het afgestamd van is?
Neem hier natuurlijk geen voorbeeld van natuurlijk ik breng niemand op idieeën maar zou dit iets van een aandoening kunnen zijn?
Heb dit allemaal van een betrouwbare site besteld dus snap er niks van?
Heb btw ook 1p-lsd voor t eerst gehad gisteren toevallig. 150mg en je raad het… niks gevoeld.
Hebben hier meer mensen last van?

Plex

Badass junkie
En raar genoeg voel ik nergens wat van, heb laatst 10 van die Flubromazepam 8mg gehad en heb 0 effect gehad. Vind het heel raar werken die RC’s zoveel zwakker als het echte spul waaf het afgestamd van is?
Dat je niks van bepaalde benzo's voelde kan ik wel begrijpen, de effecten daarvan zijn voornamelijk merkbaar bij mensen die onrust/angst ervaren.

Van:
bromonordiazepam
Deschloroetizolam
Flubromazepam
Flubrotizolam
Fluetizolam
Flunitrazolam
Gidazepam
Pyrazolam

Voel ik zelf ook niks (behalve slaperigheid), totdat je gaat bijnemen en een black-out krijgt. Niet bijnemen dus, ookal voel je niks (zoals hieboven ook gezegd). Norflurazepam voel ik meer kwa euforie en bromazolam merk ik wat meer spierverslapping en rare beelden een paar seconden voor het slapen.

O-DSMT kan vrij subtiel zijn mocht het oraal genomen worden. Sublinguaal zouden de effecten toch wel duidelijk moeten zijn.

Drugs werken op ieder persoon anders in, waar sommige erg veel effect voelen voelen andere amper wat. 2-FMA is voor mij bijvoorbeeld erg euforisch, terwijl voor veel het wordt gebruikt als een functionele stim. Daar is het voor mij al bijna te euforisch voor.

Weet je zeker dat je geen effecten voelt? Ook geen verhoogde/verlaagde hartslag of andere fysieke kenmerken dat de drug toch een vorm van inwerking heeft gehad? Wat voor ROA gebruik je meestal? Dit kan ook invloed hebben. Een aandoeding zou mogelijk zijn maar ik weet niet hoe waarschijnlijk dat is. Dat je niks van 1p-LSD voelde vind ik het vreemdste, soms maakt een vendor de fout dat er een lagere/hogere dosering in zit maar dit heb ik zelf nooit gehad.

_shikantaza

Badass junkie
Ik heb meerdere post gezien waarin je op je eigen berichten reageert. Volgens mij heb je gewoon niet in de gaten dat je onder invloed bent. Komt met Benzo’s wel vaker voor. Delusions of Sobriety in ‘t Engels.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb meerdere post gezien waarin je op je eigen berichten reageert. Volgens mij heb je gewoon niet in de gaten dat je onder invloed bent. Komt met Benzo’s wel vaker voor. Delusions of Sobriety in ‘t Engels.

False sobriety is inderdaad een ZEER bekend, onhandig en riskant effect van benzo’s, zeker als je er bewust wakker op blijft; mits dit je nog lukt met de dosis die je neemt.

Daarbij ook potentieel gênant als je niet uitkijkt in sociale context, bijvoorbeeld op het werk of bij dat etentje met je familie. Ik vermoed dat anderen bij benzogebruik een stuk sneller of beter merken dat je lichtelijk ‘off’/onder invloed van ‘iets’ bent dan jij dit bij jezelf opmerkt, ook al kunnen ze het misschien niet direct plaatsen. Dat idee is überhaupt al onprettig, vind ik, daarom gebruik ik benzo’s praktisch alleen als inslaper en niet overdag (behalve heel af en toe als angstremmer).

Brakka Mang

Badass junkie
Zo laag mogelijk doseren. Ik slikte weleens in tijden van spanning 3 x 10mg dia of 3 x 2,5 lora en uiteindelijk kwam ik erachter dat ik (ondanks mijn extreme alcohol en ghb misbruik vroeger) het beste resultaat had bij 3 x 2,5 dia of 1,25 lora en 1 x 2,5 dia op een dag.

PatatKruidje94

Let er ook op dat het zeker een uur duurt voordat het begint te werken en de totale werkingsduur is ook lang, dus je zal zeker nog wat suf zijn de volgende dag.
Weet je heel toevallig ook de totale werkingsduur is en de halfwaardetijd? Ik kan er zelf niks over vinden Met welke bekende (prescriptive?) benzo is de werkingsduur en halfwaardetijd vergelijkbaar? Valium of?

Siddo

Newbie
Heb btw ook 1p-lsd voor t eerst gehad gisteren toevallig. 150mg en je raad het… niks gevoeld.
Hebben hier meer mensen last van?
Ik merk ook nooit iets, alleen als ik de dosis minimaal 3x verhoog, uitzonderingen zijn diazepam en oxazepam. Ik gebruik zelden maar heb van nature een hoge tolerantie, zal een kwestie van genen zijn.

Jazz35

Wijs gebruiker
Weet je heel toevallig ook de totale werkingsduur is en de halfwaardetijd? Ik kan er zelf niks over vinden Met welke bekende (prescriptive?) benzo is de werkingsduur en halfwaardetijd vergelijkbaar? Valium of?
De halfwaardetijd is korter dan bij diazepam, maar nog altijd behoorlijk lang. Ik durf er geen cijfertje aan te hangen, maar er zijn verschillende topics hier op het DF die erover gaan, zoek naar eens. Houd er zéker rekening mee dat de effecten de dag erna nog merkbaar zijn. Ga je over op dagelijks gebruik (don't do it!), dan zul je merken dat de effecten gaan stapelen en je eigenlijk nooit meer een moment van totale helderheid ervaart.

jeweetwel

Newbie
Ik heb pas na avond sos en drank 1.5 mg gepakt van bromazolam solution en ben 24+ uur een zombie geweest met complete black out

PatatKruidje94

Mijn ervaring is ook dat het superlang doorwerkt. Maandagavond heb ik om 11 uur genomen (naast een zware dosering dexamfetamine) en dat ik de hele volgende dag versuft ben ben ik wel gewend van andere kalmeringsmiddelen (etizolam, temazepam) maar woensdag bedacht ik me eigenlijk dat ik ook een stuk versufter ben dan normaal en dat ik dingen die eerder op de dag waren gebeurd opvallend slecht kon herinneren. Pas in de avond voelde ik me echt normaal worden en ik werd vanmorgen ook uitgeslapen wakker na een brave 8 uur ipv dat mijn lichaam wel 12 uur wilde doorslapen zoals de nachten ervoor

jeweetwel

Newbie
Ja of mijn vloeistof is niet goed opgelost (ziet er helder uit) of ik reageer heel heftig maar ik ben gewoon meer dan 24 uur kwijt na 1.5mg ...ik weet niks meer van de de dag erna pas de ochtend erop kreeg ik door dat ik gewoon hele dag black out heb gehad wat ik erg vervelend vind haha

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik denk dat de dosering te hoog is.

In mijn ervaringen met bromazolam heb ik bij gebruik, om 8 tot 10 uur te slapen, niet meer dan 50 mg nodig. Ik bedoel 0,5 mg!

De dag erna moet ik vrij zijn om rustig op te starten, maar verder heb ik geen vervelende effecten gemerkt.

Laatst bewerkt:

PatatKruidje94

Ik denk dat de dosering te hoog is.

In mijn ervaringen met bromazolam heb ik bij gebruik, om 8 tot 10 uur te slapen, niet meer dan 50 mg nodig. Ik bedoel 0,5 mg!

De dag erna moet ik vrij zijn om rustig op te starten, maar verder heb ik geen vervelende effecten gemerkt.
En ben je het er later mee eens dat je geen vervelende (of uberhaupt) effecten merkt, bijvoorbeeld dat je later door hebt dat je je dingen slecht kan herinneren? Want dat is natuurlijk een bekende valkuil

PatatKruidje94

Dat heb je met je Benzo hoofdje echt niet door totdat je hooked bent...
Nouja ik had deze week dus dat ik op dag 2 na gebruik wel kon merken dat ik false sobriety had omdat ik iets minder scherp/afgevlakter was naar andere mensen en gedurende de dag viel het me op dat ik me dingen van eerder die dag opvallend slecht kon herinneren en iets in die richting is me wel vaker opgevallen (ik gebruik het overigens max 1x in de maand). En op dag 1 na gebruik (ik had de avond/nacht ervoor gebruikt) kon ik sowieso duidelijk merken dat ik vaag en vergeetachtig was

_shikantaza

Badass junkie
Nouja ik had deze week dus dat ik op dag 2 na gebruik wel kon merken dat ik false sobriety had omdat ik iets minder scherp/afgevlakter was naar andere mensen en gedurende de dag viel het me op dat ik me dingen van eerder die dag opvallend slecht kon herinneren en iets in die richting is me wel vaker opgevallen (ik gebruik het overigens max 1x in de maand). En op dag 1 na gebruik (ik had de avond/nacht ervoor gebruikt) kon ik sowieso duidelijk merken dat ik vaag en vergeetachtig was
Ja, precies.

Hippie Langwaus

DF-koning
En wat bedoel je sowieso met dat je geen vervelende effecten hebt gemerkt? :tongueout: Wel prettige?
Ja, wel prettige.

Na het ontwaken kan ik de ochtend rustiger beginnen en mezelf minder opjagen. Lekker een bakkie koffie drinken en weer monter genoeg zijn voor een vrije dag.

Maar ik heb geen voorkeur voor bromazolam voor dit doel, dus heb het al lang niet meer gebruikt.

Bovenaan