Bromazolam hype

Pleuny

Bewuste gebruiker
Beste leden ,
Ik ben nu meerdere keren pyrazolam gedaan en vind die heerlijk . Bromazolam daarin tegen weet ik net zo goed niet . De allereerste keer dat ik met rc benzo's in aanraking kwam was via mijn oudste broer . Die had toen broma en pyra maar zei ik vind die pyra niet zo chill en of boeiend . Vaak las ik op reddit dat meerdere mensen die pyra niet interessant vonden . Dus toen ik met een maatje wat ging bestellen had ik meer broma gedaan en beetje pyra om toch uit te proberen . Tot mijn spijt had ik dit andersom moeten doen, die broma ik snap die niet . Neem ik 1 vrij weinig interessants en weinig recreatief effect , neem ik meer coma slaap ... ik neem aan dat iedereen zich een beetje comfortabel wilt voelen op een benzo i.p.v niks merken maar wel coma slaap ? Ik heb nog nooit 2 broma gedaan , is broma chiller als je meer neemt ? Ik merk van pyra ook veel minder snel tolerantie . Iemand ervaring met beiden en kwa effect welk verschil merk je ?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik heb nog nooit 2 broma gedaan , is broma chiller als je meer neemt ?
Nee die broma krengen zijn sowieso al hoog gedoseerd dus je moet er niet meer gaan pakken. Lees ook het bromazolam avontuur van @Dirkjan ff

ik neem aan dat iedereen zich een beetje comfortabel wilt voelen op een benzo i.p.v niks merken maar wel coma slaap ?
Nee ik wil me niet comfortabel voelen, ik wil er alleen op slapen. Nouja, ik wil me wel comfortabel er van voelen, maar daar is het veel te verslavend voor dus ik doe het niet. Bromazolam is door dat coma effect juist perfect na een stimulant.

Iemand ervaring met beiden en kwa effect welk verschil merk je ?
Ja, pyra is het tegenovergestelde van broma, niet echt sederend en hypnotisch, maar vooral angstremmend. Redelijk functioneel dus. Broma is vooral hypnotisch (=slaapverwekkend) en weer minder angstremmend.

Ik heb je wel eens gehoord over een G achtergrond, maar weet dat dit soort (rc) benzo's heel glad ijs is.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Nee die broma krengen zijn sowieso al hoog gedoseerd dus je moet er niet meer gaan pakken. Lees ook het bromazolam avontuur van @Dirkjan ff

Nee ik wil me niet comfortabel voelen, ik wil er alleen op slapen. Nouja, ik wil me wel comfortabel er van voelen, maar daar is het veel te verslavend voor dus ik doe het niet. Bromazolam is door dat coma effect juist perfect na een stimulant.

Ja, pyra is het tegenovergestelde van broma, niet echt sederend en hypnotisch, maar vooral angstremmend. Redelijk functioneel dus. Broma is vooral hypnotisch (=slaapverwekkend) en weer minder angstremmend.

Ik heb je wel eens gehoord over een G achtergrond, maar weet dat dit soort (rc) benzo's heel glad ijs is.
Hey bedankt voor je informatie . Ja ik heb behoorlijk ghb problematiek . Geen probleen want ik kan mezelf prima detoxen met baclofen en lyrica (die heb ik altijd) en benzo's schrijf ik vrijwel altijd op hoe en wanneer ik die gebruik. Mijn gaba b receptor is helemaal fokt , en me gaba a receptoren wil ik graag heel houden wat tot nu toe (ik klop af) gelukkig goed gaat .
Misschien is het logisch dat ik meer iets angstremmend zoek aangezien ik die rc alleen gebruik afkomend van ghb binges.
Maar dan alsnog , pyra heeft ook behoorlijk anti depressiva effect naast angst remmend wat die broma niet echt heeft voor mij . Maar heeft broma dan geen enkel angst remmend effect ? Kan me toch wel paar keer herinneren dat dit het wel enigst sinds had . Welke vindt jij verslavender ? Denk dat ik meer moet opletten met die pyra's dan broma's . Mijn broer ging wel lekker op die broma's met beetje alcohol by the way😂🤣

Pleuny

Bewuste gebruiker

Maar toch alsnog na een stim comedown wil je je toch ook lekker voelen beetje ? Angst en depressie zijn hoofdpunten voor mij in een stim comedown en pyra is wel degelijk heerlijk hypnotiserend vanaaf 4/6mg snap ik alsnog niet waarom je voor broma zou kiezen i.p.v pyra ?

Ch!l!zk

Newbie
Mijn ervaringen met de meest courante benzos, noob friendly uitgelegd:

Gidazepam: kalmerend, angstwerend (zorgt voor afname van de productie van adrenaline). Geen sedatie of nauwelijks.
Let wel op: halfwaardetijd = 86 uur.

Pyrazolam: Idem als Gidazepam maar met een meer sederende werking, zorgt voor een aangename roes. Feel good benzo naar mijn mening.

Flunitrazolam: neem ik zelf alleen als afsluiter van de avond, zeker een 6 uur vaste slaap.

Bromazolam: zware slaapbenzo, +- 12 uur. Volgende dag ook een vager gevoel soms. (Niet nemen als je de volgende dag moet werken, je hoort je wekker gewoonweg NIET)

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Maar toch alsnog na een stim comedown wil je je toch ook lekker voelen beetje ? Angst en depressie zijn hoofdpunten voor mij in een stim comedown
Geen stims gebruiken lijkt me beter voor jou..
Pyrazolam is lekker maar oh zo gevaarlijk qua verslaving.
Broma is coma… Idd je hoort de bel niet eens!
En 4-6 mg Broma is echt vet veel….

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Maar heeft broma dan geen enkel angst remmend effect ?
Jaa alle benzo's hebben wel zowel angstremmende, sederende en hypnotische effecten maar de een gewoon meer dan de ander. Sommige benzo's zijn mooi in verhouding maar bromazolam en pyrazolam niet. Broma heeft meer hypnotische effecten dan angstremmende en pyra juist vooral angstremmend. (Aha zie nu dat het hierboven al duidelijk is uitgelegd)

Welke vindt jij verslavender ?
Benzo's zijn per definitie verslavend maar het is vooral hoe je een benzo gebruikt. Als jij zoals je zegt pyrazolam gebruikt om je lekker te voelen en er op gaat chillen zal het verslavingsgevaar daar het hoogst liggen. Zelf probeer ik zsm te gaan slapen na een benzo dus dan krijg je weinig van het chille effect mee en dan zal je minder snel craving hebben

Pleuny

Bewuste gebruiker
Mijn ervaringen met de meest courante benzos, noob friendly uitgelegd:

Gidazepam: kalmerend, angstwerend (zorgt voor afname van de productie van adrenaline). Geen sedatie of nauwelijks.
Let wel op: halfwaardetijd = 86 uur.

Pyrazolam: Idem als Gidazepam maar met een meer sederende werking, zorgt voor een aangename roes. Feel good benzo naar mijn mening.

Flunitrazolam: neem ik zelf alleen als afsluiter van de avond, zeker een 6 uur vaste slaap.

Bromazolam: zware slaapbenzo, +- 12 uur. Volgende dag ook een vager gevoel soms. (Niet nemen als je de volgende dag moet werken, je hoort je wekker gewoonweg NIET)
Hey maar gidazepam schijnt een russische benzo te zijn , waarvan gezegd wordt minimaal 50 of 100mg . Maar die rc die ik haal zijn 3 mg .. hoe werkt dit precies zijn het 2 verschillende guidozepam?

Ch!l!zk

Newbie
Hey maar gidazepam schijnt een russische benzo te zijn , waarvan gezegd wordt minimaal 50 of 100mg . Maar die rc die ik haal zijn 3 mg .. hoe werkt dit precies zijn het 2 verschillende guidozepam?
Goede vraag. Ik dénk dat de dosissen van de Russen gebaseerd zijn op dosissen die acuut medicinaal bedoelt zijn (in geval van een mentale stoornis, ziekte of paniekaanval), en dus zeker niet recreatief. Ik ga dit wel verder opzoeken en laat iets weten wanneer ik concrete informatie heb.

Laatst bewerkt:
Bovenaan