BOOM 2010

hallotje

Bewuste gebruiker

Datum: 18 - 26 augustus 2010 (volle maan)

With the political, economical and environmental changes transforming the world. BOOM is pioneering a new consciousness. Using art as a medium to connect people from different backgrounds. The BOOM festival is a gathering of free people for a free world.

BOOM festival is no-corporate logo area. Driven by multidiscoplinary ethos and a will of doing a environmentally friendly gathering. Every two years the august full moon energizes thousands of people in syncronicity to live a dream of independence and fantasy.

Bring joy, compassion and ethics. Live in harmony with nature, respect the sacred earth. Live intuition, follow your heart. Make BOOM 2010 a dream come true.

Gaan er hier nog mensen op vakantie naar boom 2010 of hebben mensen plannen? Gisteren zijn eindelijk de kaarten in de voorverkoop gegaan.

Dit keer gelimiteerd op 26.000 kaarten! Ben er dit keer voor de eerste keer met caravan en vriendin als alles goed gaat.

heejzer

Experimenterende gebruiker
ik zal er ook voor de eerste keer zijn met wat vrienden en hopelijk ook met een caravan

ik kijk er al naar uit, misschien zie ik je daar wel

-spaceman-

Badass junkie
Ik hoop hier ook naar toe te gaan, lijkt me fantastisch om nou eindelijk een keer mee te maken...

Flierefluiter

Experimenterende gebruiker
ja geweldig! ik vind lowlands al heerlijk maar dit is helemaal te gek! In amerika heb je 'burning man' precies hetzelfde als dit alleen dan nog groter en nog extremer. Lijkt me geweldig om ooit nog een keer zoiets mee te mogen maken!
Hippies for life! :hearteyes:

L

Lid 6909

Gast
Jezus wat vet!

Ik weet wat mijn agenda word

Lowlands

jaar daarna

BOOM

jaar daarna

BURNING MAN @ NEVADA

hallotje

Bewuste gebruiker
Lowlands ben ik wel een paar geweest maar hier verwacht ik wel heel wat anders van :hearteyes: wa

Lijkt me niet echt chill een zware psychedelische ervaring te hebben op lowlands maar op boom moet je trip wel smooth lopen anders wel met de Kosmicare.

De tickets liggen al klaar en de caravan wordt uiteraard tip en top gemaakt voor 2000 km reis. Zie wel dat de kaartverkoop erg langzaam... pas 1600 kaarten verkocht is iedereen zo traag of ik zo vroeg?

De tenten en omgeving ziet erg spacy en kleurig uit op de foto's. Gasten die ik ken die er ooit geweest zijn hebben een onvergetelijke reis gemaakt en doen elke 2 jaar weer. Al was het de afgelopen keer te druk.

Wel beter dat er meer DFers plannen hebben om te gaan :rock: niemand nog kaarten?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Boom,Burning man.... (Lowlands vind ik heel wat anders ook supervet daar niet van)

maarrrr

Denken jullie ook nog aan ons eigen Landjuweel te Ruigoord?
:hearteyes:

En dan ook nog ontopic: Kzou dr graag heen gaan maar ben bang dat komend jaar er niet in zit (in de portemonnee),maar wieweet..

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Denken jullie ook nog aan ons eigen Landjuweel te Ruigoord?
:hearteyes:

Uiteraard :hearteyes:

BOOM wil ik echt al tijden heen, heel misschien komt het er volgend jaar eindelijk van. Zo jammer dat het maar om de 2 jaar is.

crestiksa

Newbie
Good work Boom. Thats exactly what I was hoping you were going to do. Keep up the good work and i look forward to the next steps.

And thanks for your time in sharing this with us.

Dopezilla

Badass junkie
Godverdomme dat ziet er goed uit. :|

Klein probleem: geen geld, geen vervoer, vrienden die niet mee willen.

Godsammelazerus, als ik cash heb terwijl die voorverkoop nog loopt ga ik echt wel tickets regelen, though. Vervoer zie ik nog wel, desnoods kruip ik ernaartoe.

Wat voor muziek wordt er eigenlijk gedraaid? Goa? Ik bemerk een hoog mannen-met-dreads-gehalte en trippy lichtjes en shit, dus dat lijkt me voor de hand liggen. Either way, het ziet er echt ontzettend cool uit.

Olle

Beanhead

Badass junkie
Tickets moeten nog gekocht worden maar het plan is zeker al gemaakt :).

Hup me z'n allen de hippiebus in en feesten maar :tearsofjoy:

Tostini

Belezen gebruiker
jaaaa BOOM
ik wil er heen..
en iedereen om me heen twijfelt..
maar ik heb schijt hoor.. ik koop mijn kaartje wel en ik ga!
en olleman, goa ja! :wink:

Dopezilla

Badass junkie
Niet de ideale feestmuziek voor mij, gezien ik meer van het ontzettend hard speakerfreaken op 200+ bpm, maar het lijkt me toch erg mooi. Op m'n kamertje kan ik ook zeker wel wat goa waarderen, met name full-on dan.

Ik hoop dat ik geld heb zodra de kaartverkoop start, en vervoer en vrienden kweek ik dan nog wel. :grin:

Olle

Immo

Badass junkie
Ik zou er graag heen gaan, maar ik kan denk niemand zo ver krijgen om met me mee te gaan.

tripkop

Belezen gebruiker
Als ik geld heb en vervoer kan regelen zou ik het wel zien zitten hier naartoe te gaan maar ik vrees ervoor.

Beanhead

Badass junkie
tripkop zei:
Als ik geld heb en vervoer kan regelen zou ik het wel zien zitten hier naartoe te gaan maar ik vrees ervoor.

Ja ik denk het ook, ik ga al veel te veel geld spenderen deze zomer en moet ook vaak werken. Vervoer zou ik gewoon al liftend gaan...

Voor de mensen die gaan, LET GOED OP! Het is daar een scheve bedoening tot en met en vriend van me heeft vorig jaar nog een dikke brok hash gevonden daar.

Zat ie net helemaal zonder geld en drugs en dan vind ie zoiets :tearsofjoy:

azgaza

Badass junkie
Ik heb kaartjes en vliegtickets al klaar liggen voor Boom; nu moet de tijd nog even opschieten en dan ga ik naar Boom! Weinig vrienden wilden mee maar mijn vriend gelukkig wel dus gaan we daar maar leuke mensen hopen te vinden om mee te chillen. Boom boom boom :grin:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Laat weten hoe het was? Ik heb dubbele verhalen gehoord dus ik twijfel :grin:

Wackie

Belezen gebruiker
Ik ga er ook heen.

Dubbel verhaal:
Het is een super vet festival, maar het is te warm om uit de schaduw te komen en te bewegen.

Jeller

Badass junkie
Boom is sowieso echt de moeite!
echt goed festival, wel wat duur, bijna alleen hippiemuziek 7 dagen aan een stuk, slecht bier, vrij lastig om er te raken, zelfs met auto en veeeeel te warm
dus wees daar op voorbereid, maar dit is dan ook het enige!

Dit is sowieso het beste festival dat ik al gedaan heb, vooral omdat het zo mooi, groot is en dat je volledige vrijheid hebt, op het festival zelf zijn er zo goed als geen hekkens, securitymensen of storende mensen!

Overdag kan je vanalles doen als workshops en sessies of hippiekunst bekijken en kopen, zwemmen aan een strand waar er veeeeel mooie blote meisjes lopen en volledig aanbakken in de zon natuurlijk

en ja tis een goacultuur dus veeeel mdma en lsd en van die boel, weinig speed, maar ik raad speed daar volledig af want in die hitte kan je echt niet slapen of droog je volledig uit, ik zou sowieso niet te veel nachten doorsteken want dan ga je echt kapot aan de hitte en moet je constant in het water zitten (wat je sowieso al moet doen overdag), ik heb er toen 4 dagen op rij drugs genomen, nooit in extreme hoeveelheden, ook eerste 2 keer lsd gedaan en altijd rond 6 uur gaan slapen en tegen 10-11 uur MOET je gewoon uit je tent en in het water :tearsofjoy:

aja de goa is er wel ok, neit zo goed als in belgië eigenlijk, maar wel op een niet normaal goede soundsystem en lokatie dus maakt veel goed :)

Jeller

Badass junkie
Jeller zei:
Boom is sowieso echt de moeite!
echt goed festival, wel wat duur, bijna alleen hippiemuziek 7 dagen aan een stuk, slecht bier, vrij lastig om er te raken, zelfs met auto en veeeeel te warm
dus wees daar op voorbereid, maar dit is dan ook het enige!

Dit is sowieso het beste festival dat ik al gedaan heb, vooral omdat het zo mooi, groot is en dat je volledige vrijheid hebt, op het festival zelf zijn er zo goed als geen hekkens, securitymensen of storende mensen!

Overdag kan je vanalles doen als workshops en sessies of hippiekunst bekijken en kopen, zwemmen aan een strand waar er veeeeel mooie blote meisjes lopen en volledig aanbakken in de zon natuurlijk

en ja tis een goacultuur dus veeeel mdma en lsd en van die boel, weinig speed, maar ik raad speed daar volledig af want in die hitte kan je echt niet slapen of droog je volledig uit, ik zou sowieso niet te veel nachten doorsteken want dan ga je echt kapot aan de hitte en moet je constant in het water zitten (wat je sowieso al moet doen overdag), ik heb er toen 4 dagen op rij drugs genomen, nooit in extreme hoeveelheden, ook eerste 2 keer lsd gedaan en altijd rond 6 uur gaan slapen en tegen 10-11 uur MOET je gewoon uit je tent en in het water :tearsofjoy:

aja de goa is er wel ok, neit zo goed als in belgië eigenlijk, maar wel op een niet normaal goede soundsystem en lokatie dus maakt veel goed :) toen ik er was waren er sommige nachten echt goed maar soms ook tegenvallen, overdag vooral progressive toen maar nu is er ook een stage met meer minimal en groovy muziek

Memmûm

Belezen gebruiker
Ben er ook bij, met 2 vrienden. Gaan met het vliegtuig.

Als iemand met de auto gaat: kan hij zij mijn slagroomspuit meenemen? Dan sla ik even 5-6 dozen en wat ballonnen in. En natuurlijk blijft daar het een en ander voor aan je strijkstok hangen :grin: Lachgas all the way? Lijkt me vet om uit te delen

Wackie

Belezen gebruiker
Ik ga nergens DF op schrijven, Maar als je een groene caravan ziet met daarop Tasty Tonkas, ernaast een groene party tent van een meter of 6 en een witte Toyota prius, dan heb je mij gevonden :)

azgaza

Badass junkie
Nog 5 dagen! Zin zin zin zin zin ongeduld ongeduld ongeduld enthousiasme enthousiasme enthousiasme :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:.

Bovenaan