Bommetje?

Grinch

Newbie
Hoop dat er al iemand wakker is?

Iig, SWIM heeft zometeen een festival en wil daar een bommetje nemen, nu vraagt SWIM zich af hoe dit eigenlijk moet, hoe vouw je het dicht, met wat voor vloei en hoe weet je de dosering..

Zoekfunctie geprobeerd maar hielp niet echt 123...

Alvast bedankt ^^

X

Flameon

Badass junkie
Koop lege capsules, das beter dan vloei. Dan afwegen en in die capsule doen. Vervolgens open je je mond, je legt de capsule erin en drinkt dan voldoende water. En dan PLEZIER :grin:

Fidge

Bewuste gebruiker
Pas wel op. Mensen met chronische maagklachten kunnen beter geen bommetjes nemen. Daar ben ik in ieder geval gister "the hardway" achter gekomen......

Oom Klaas

Badass junkie
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch, als het je neus al kapot vreet moet het ook wel iets doen met je maag. :P

Fidge

Bewuste gebruiker
Naja, ik dacht van de maag heeft een dik slijmvlies enzo, dat moet wel tegen een stootje kunnen :)
Ik ben in tijden niet zo misselijk geweest, echt heel erg, NOOIT WEER!!!!!!!!!!!!!!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Koop een weegschaal en koop lege capsules, dan weet je precies wat je neemt.

Grinch

Newbie
pff ik ging best wel hard op die shit hahaha
en was voor 1x dus capsules weegschaal alles was niet echt nuttig

het effect hiervan leek voor mij wel heel anders, misschien door alle muziek daar of het kwam door de alcohol, of de combi maar dat heb ik natuurlijk wel vaker gehad. het was echt verschillend met gewoon snuiven.

Fidge

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Hoe heb jij gebomd dan? En bv net na het eten oid?
a stom he achteraf

Het zal niet meer geweest zijn dan 100 mg op een bodem van McDonalds, genoeg gedronken. Maar uiteindelijk 4 dagen buikpijn en misselijk, zeker in het begin in ernstige mate. Ik heb vorig jaar een maagbloeding gehad.
Ja best wel stom achteraf, maar op dat moment helemaal niet aan gedacht. Ik hoef verder geen tips meer, ik bom nooit en nooit weer, ik heb twee neusgaten en maar een maag :)

riflexz

Bewuste gebruiker
Je moet met bommetjes niet overdrijven, gewoon een paar mg erin, en gewoon stap na stap bijslikken, met pauzes van minstens een uur. Je maag kan er idd rot van doen, maar neem dan gewoon een pijnstiller.. en voila of zo'n motilium. werkt bij mij. ookal voelt men buik nog gevoelig aan (precies een waterbalon)

Ik gebruik meestal gewone Rizla blauwe blaadjes, of lange blaadjes

Taat

Bewuste gebruiker
Als de tolerantie 0 is moet je gewoon 1/4 of 1/3 lijn extra slikken dan je normaal zou snuiven..
Altijd op lege maag imo, dan word het sneller en in 1 geheel opgenomen en heb je ook het minste last van je maag (hooguit een paar vieze boeren, en dan is het bij mij wel gezakt)

Dingen gaan slikken om de 'maagpijn' te verminderen zou ik juist nooit doen..Aangezien het bommetje er toch al zit, en als het opgenomen is verdwijnt de maagpijn ook..
Door extra pillen erbij te gooien lijkt het mij zo dat je het hele zooitje alleen maar meer door mekaar gooit..

Dus niet zo gek veel meer als een lijntje, en ff wachten totdat alles is gezakt, je moet er iets voor over hebben..Want die heerlijke chemische smaak in je keel na een lijn is ook geen paradijs voor je neus :wink:

Scralemonkey

Experimenterende gebruiker
Fidge zei:
Flameon zei:
a stom he achteraf

Het zal niet meer geweest zijn dan 100 mg op een bodem van McDonalds, genoeg gedronken. Maar uiteindelijk 4 dagen buikpijn en misselijk, zeker in het begin in ernstige mate. Ik heb vorig jaar een maagbloeding gehad.
Ja best wel stom achteraf, maar op dat moment helemaal niet aan gedacht. Ik hoef verder geen tips meer, ik bom nooit en nooit weer, ik heb twee neusgaten en maar een maag :)

Herken jij je hier : viewtopic.php?f=4&t=29045 mss in ?
In dat topic gaat het over snuiven, geen bommetjes.

Grinch

Newbie
Taat zei:
Als de tolerantie 0 is moet je gewoon 1/4 of 1/3 lijn extra slikken dan je normaal zou snuiven..
Altijd op lege maag imo, dan word het sneller en in 1 geheel opgenomen en heb je ook het minste last van je maag (hooguit een paar vieze boeren, en dan is het bij mij wel gezakt)

Dingen gaan slikken om de 'maagpijn' te verminderen zou ik juist nooit doen..Aangezien het bommetje er toch al zit, en als het opgenomen is verdwijnt de maagpijn ook..
Door extra pillen erbij te gooien lijkt het mij zo dat je het hele zooitje alleen maar meer door mekaar gooit..

Dus niet zo gek veel meer als een lijntje, en ff wachten totdat alles is gezakt, je moet er iets voor over hebben..Want die heerlijke chemische smaak in je keel na een lijn is ook geen paradijs voor je neus :wink:

Tolerantie was idd 0, geen idee hoeveel ik erin had gegooid, deed het op een lege maag + 8/10 bier en ging me een partij hard ^^ geen last van maagpijn gehad.
Door omstandigheden was ik niet met mijn vrienden mee terug en heb ik lang moeten wachten op station, geen geld dus geen eten voor 24+ uur en heb nergens last van gehad haha

Antondebeuker

Fidge zei:
Flameon zei:
a stom he achteraf

Een bodem van Mc.Donalds?? :openmouth:
En dan de pep de schuld geven! Tsss! :P

Zelf los ik het altijd op in thee of water, komt het een stuk minder hard aan.
Werkt ook sneller.

Drientje

DF-koning
Antondebeuker zei:
Fidge zei:
Flameon zei:
a stom he achteraf

Een bodem van Mc.Donalds?? :openmouth:
En dan de pep de schuld geven! Tsss! :P

Zelf los ik het altijd op in thee of water, komt het een stuk minder hard aan.
Werkt ook sneller.
Ook een prima oplossing asl je op je 30e een kunstgebit wilt.

Antondebeuker

Drientje zei:
Ook een prima oplossing asl je op je 30e een kunstgebit wilt.

Dat heb ik ooit eens aan een tandarts gevraagd, hoe slecht dat spul nou is voor je gebit.
Die vertelde mij dat het niet de stof zelf is die je gebit molt, maar de gevolgen van het gebruik.
Kaakklem, knarsentanden en vooral de verminderde speekselproductie, de welbekende 'droge bek'.
Veel water drinken en spoelen kan een hoop ellende voorkomen.
Pep opgelost in water kan weinig kwaad. ff naspoelen met schoon water ( voor het geval dat niet alles goed opgelost was) en alles is weg. :sunglasses:
Frisdrank, en dan met name cola drinken tijdens een speed of XTC trip is pas echt funest voor je tandjes en kiezen.

Dreuge

Badass junkie
hoe een bom te maken? wtf :rolleyes: doe pep in een vloeitje, vouw hem gewoon dicht en slik hem door. het gaat er toch alleen om dat die pep er niet al in je mond uit komt? het hoeft geen kunstwerk te zijn ofzo

Oom Klaas

Badass junkie
Dreuge zei:
hoe een bom te maken? wtf :rolleyes: doe pep in een vloeitje, vouw hem gewoon dicht en slik hem door. het gaat er toch alleen om dat die pep er niet al in je mond uit komt? het hoeft geen kunstwerk te zijn ofzo

Komt spuit 11 om de hoek

Grinch

Newbie
Dreuge zei:

:')

Drientje

DF-koning

Bovenaan