bommetje

Gebruik al een lange periode speed.
nu wil ik graag weten hoe ik nou precies bommetjes maak.

Hoeveelheden etc.

Dit is af en toe handig op plaatsen waar het lastig is om te snuifen.
ik weet dat het effect van een bommetje minder is maar het is te doen geloof ik.

hoop dat iemand er een goede how to. van heeft.
Groetjes :grin:

geox

Bewuste gebruiker
Komop zeg, je kan toch wel zelf bedenken hoe je een bommetje maakt? Pak een vloeitje, gooi je speed erin, rol het op, en slik het in!

Verder kan ik je zeggen dat 100mg wel volstaat maar dat hangt natuurlijk allemaal af van de kwaliteit van je speed, ik zou het dubbele pakken dat je snuift.

Flameon

Badass junkie
100 mg idd is een goeie. Koop wat capsules bij de smartshop of bij internet en gaan met die bana... bom

coudi

Experimenterende gebruiker
is je maag daar niet beetje fucked up van?...je spaart je neus en mond enzo...maar is het geen aanval op je maag?
grtz

Flameon

Badass junkie
coudi zei:
is je maag daar niet beetje fucked up van?...je spaart je neus en mond enzo...maar is het geen aanval op je maag?
grtz

Tuurlijk is het ook een aanval op je maag. Als je goeie bommetjes hebt zegt men dat het beter is om een bom te laten vallen ipv op te snuiven.
Zelf heb ik een sterke maag, maar ben een keer wel heel goed ziek geweest van een bommetje pep. Wellicht het vloeitje niet goed dicht gedaan. Tegenwoordig doe ik vrijwel nooit meer pep, maar dan zou ik het toch zeker wel in een plastic capsule doen

coudi

Okay , ga het ook eens proberen...maar snuiven geeft je zo kk zalug gevoel in je neus , dus ik denk dat men voorkeur daar bij zal blijven:d

3970

Wijs gebruiker
remcotje1919 zei:
ik weet dat het effect van een bommetje minder is maar het is te doen geloof ik.

Daar verschillen de meningen nogal over hier op het forum. Doe maar maar een bommetje...heb ik langer en meer plezier van, en mijn maag kan nogal wat hebben :grin:

Mijn manier; speed drogen (als ie nat is), klein maken, 100-150-200 mg in 1 of 2 capsules, en hop, naar binnen. Vooral op nuchtere maag erg snel en goed effect, als je kwaliteitsspeed hebt.

Hemi

Hislordship

Wijs gebruiker
Dan zal je speed wel onzuiver zijn. :grin: Driekwart capsule van een grote capsule is 400/500 mg ofzo?[/quote]

nope het is de beste speed in regio rotterdam op het moment kan gewoon veel hebben hehe. :stoned:

Hislordship

Wijs gebruiker
Zalig??? het brand en dat vind jij zalig??... :rolleyes:[/quote]

joa tuurlijk wat is daar fout mee?[/quote]

niks mis mee, maar kan het me niet voorstellen.

coudi

Heb dat altijd hoor...mss ligt het hier aan het spul in belgië?...Het is ook nie echt branden dat het doet , het meer zo van hmm nice :grin:

Immo

Badass junkie
hislordship zei:
Dan zal je speed wel onzuiver zijn. :grin: Driekwart capsule van een grote capsule is 400/500 mg ofzo?

nope het is de beste speed in regio rotterdam op het moment kan gewoon veel hebben hehe. :stoned:[/quote]

Ik vraag me toch af hoeveel mg je in een capsule doet.

Hislordship

Wijs gebruiker
Immo zei:
hislordship zei:
Dan zal je speed wel onzuiver zijn. :grin: Driekwart capsule van een grote capsule is 400/500 mg ofzo?

nope het is de beste speed in regio rotterdam op het moment kan gewoon veel hebben hehe. :stoned:

Ik vraag me toch af hoeveel mg je in een capsule doet.[/quote]

nooit gewoge zal wel een keer wegen als ik de kans krijg. :sunglasses:

lespaul

zo nauw neem ik dat nooit met de hoeveelheid in een bommetje.
beetje te veel of een beetje te weinig, boeie! doet niet zo veel met pep ik heb wel is een avond bommetjes van een halve gram geslikt. was alleen niet zo leuk voor de maag ( maag kram ) maar ging verder prima.

iets meer dan een dikke sleutel punt in een bommetje is prima dacht ik zo.

Hislordship

Wijs gebruiker
lespaul zei:
zo nauw neem ik dat nooit met de hoeveelheid in een bommetje.
beetje te veel of een beetje te weinig, boeie! doet niet zo veel met pep ik heb wel is een avond bommetjes van een halve gram geslikt. was alleen niet zo leuk voor de maag ( maag kram ) maar ging verder prima.

iets meer dan een dikke sleutel punt in een bommetje is prima dacht ik zo.

jij snapt me gewoon vulle die capsule =)

altamiro

Naar mijn ervaring maakt het ook niet zo heel veel uit hoeveel speed je in je bommetje gooit, ik had goede pep uit de betuwe, nog n klein beetje plakkerig, kon rustig 450mg naar binnen, niet eens buikkramp van gegkregen ofzo.

Moet heel eerlijk zeggen dat t effect niet echt anders is bij mij, vind t zelf fijn om mn neus te ontzien. Kan me wel voorstellen dat je die afschuwelijke speedsmaak van het snuiven een beetje mist .. Zo smerig en toch zo lekker :wink:

altamiro

Holy shit, ik weet dat dit topic dood is, maar dat maakt niet uit.

Ik neem mijn woorden uit mijn vorige bovenstaande post volledig terug, mijn oog schatte de hoeveelheden hoger in dan ze werkelijk waren. Maakt gelukkig niet uit, iedereen heeft wel es van die buien waarin ie stoer moet doen .. Ontken het nou maar niet, jij zit ook aangesloten op het internet :wink:

Ik ben net thuis, voel me nu effe mwoh .. Niet kut, weet toch dat het de pep is dus is niet zo erg .. Als je de bron van de pijn kent is de pijn veel draaglijker, niet? Het gaat nu een stuk sneller, dat wel. als ik in dit geval niet zou weten hoe dit zou komen .. Wow .. Imagine: Ik kom uit n upper class kakgezin en jij geeft me pep en zegt dat het dextro is (En ik zou goed naïef moeten zijn) Gelooooof me, ik had je hele gezicht al onder gescheten in alle 265 kleuren van mijn oude Gameboy Colorscherm van angst man, mn hoofd gaaaat joh, echt .. gruwelijk afschuwelijk grotegriebels vetjes hard .. Puur genieten/ Maar als ik niet zou weten wat het is .. Frickin' scary mon'!

Ik ben vrijdagavond rond een uur of 6-7 op het werk begonnen met een kleine bommetje en mini lijntje (0.15g per lijn/bommetje aprox).Was rond een uur of 11 thuis. Niet geslapen, lekker gegamed etc. Zaterdag om 12 uur 'smiddags een aardig lijntje en een bommetje gelegd vlak voor dat ik naar mn werk vertrok. (samen 0.3g aprox). Toen zaterdagavond op het werk 2 lijntjes gelegd en 2 bommetjes genomen ( die vier samen +/- 0.4g aprox). Na het werk even gedouched en alleen een mooi bommetje gelegd (0.2g aprox). M'n eerste sealtje leeg, en dat klopte wel zo'n beetje aangezien ik twee hele mooie grammen had gekregen (+/- 1.2g per sealtje).

So far so good, ik was echt aan het genieten van de mooie kant van goeie amfetamine. Alles op het werk liep gesmeerd en soepeltjes, ik voelde me warm van binnen en liep met een heerlijke grijns op m'n smoel rond. Gezien de kleine lijntjes en het hoge aantal bommetjes had ik niet echt piekmomenten, maar een constant roesje, lekker te doseren en puur genieten. Thuis heel gezellig met m´n ouders gekletst over vrij veel en vrij weinig, was leuk. (Weten jullie goedkope huurwoningen?:wink: Ook nog effe lekker alleen op mn kamer naar muziek geluisterd .. Dance is zo gruwelijk met een lekkere subwoofer en een pep-roesje. Ook een album van de Audio bulleys dat ik onlangs ontdekt heb genaamd Ego Wars beviel me goed. Oh oh! En niet te vergeten Dance Department van Radio538, heb de podcasts n all, relaxte shit jonge :grin:

Rond een uur of elf naar een coffeeshop gegaan met een paar vrienden. Daar een lekkere haze joint gedraaid, bakkie thee erbij en effe gezeten. Begon eigenlijk wel een beetje slaperig te worden... Hier klopte iets niet...

Toen even voor twaalven 'snachts een haastige bom gelegd .. Zo stom bezig. M'n hazejointje hakte dr iets harder in dan ik had verwacht, en toen ik op de klok keek klopte dat voor mijn gevoel ook wel zo'n beetje, de speed was uitgewerkt .. 'dacht' ik. ("TUURLIJK JONGE! Echt zo fucking achterlijk, alsof ik dat niet door zou hebben, weet echt niet waar ik met mn hoofd zat op dat moment.") Ik mijzelf deze illusie aanpratende besloot ik nog even snel een bommetje op het toilet te bouwen. Hierna zou ik met diezelfde vrienden ergens een gezellige tent met een beetje goeie muziek opzoeken, het liefst ook zonder kapotgezopen ruziemakende pokkemocholen (Kan je lang zoeken trouwens...)

Op een toilet, met haast. Need I say more..? M'n eerste sealtje was al een tijdje 'in gebruik' door mij, dus de pep was een beetje gehusseld/crushed en grotendeels tot normale proporties gereduceerd, wat doseren enorm vergemakkelijkte. Het 2e sealtje wat ik hier openmaakte voor dit 'snelle' (flauw..) bommetje had helemaal netjes strak dichtgevouwen in zo'n klein wietzakje gezeten. De speed was nog één geheel met wat brokstukken erbij. Ik heb soms heldere momenten, maar dit was er klaarblijkelijk geen. Ik heb vol goede moed effe zo'n vette brok pep gepakt en in een vloeitje gesodelazerd. Ik schat dat dit ergens tussen de 0.45 en de 0.6 gram lag. Ik weet nu nog niet wat me bezielde, maar het vloetje heb ik zowat dichtgepropt, ik ben blij dat ie in one piece in me buikje terecht is gekomen.

Maar goed, zoals ik al zei, ik neem m'n woorden terug. Dit is ziek. Eerst dacht ik even dat ik gewoon enorm .. flauw zou worden .. Lamlendig, slaperig, net geen evenwicht, etc. Dus ik ging even naar buiten frisse neus halen. En toen begon mijn maag mij duidelijk te maken dat ie niet gediend was van een witte januari. Ik had kokneigingen, maar die onderdrukte ik een beetje. Bij nader inzien niet zo handig, maar op dat moment legde ik de link tussen een brok amfetamine in mijn maag en kokneigingen niet (iedereen heeft zo z'n simpele momenten). Ik denk dat ik er beter mee was geweest als ik gekotst had .. Al was er weinig te kotsen, heb sinds ergens eergisternacht niet meer gegeten ofzo.

Ik ging / ga gewoon zoooo, echt absurd. Ik heb net ontdekt dat ik complete pure fooking controle heb over al mn emoties, ik zit op het moment helemaal warm en vrolijk te typen.. Ik bedoel maar :grin:

Het is alleen verdomd frustrerend dat mijn hoofd veel en vele malen sneller denkt dan dat ik type. Ik type niet langzaam ofzo, ik vind het ook echt niet vervelend (al had je dat misschien al door). Het is alleen zo moeilijk om constant zinnen in zinnen te bouwen met haakjes en punctuatie enzovoort. Mijn hoofd heeft te veel ideeën en te weinig geheugen, ik kan niets opslaan, ik moet en zal het nu op papier zetten. Maar gelukkig is deze tick eigenlijk alleen maar leuk (Für mich). Ik heb hiervoor een keer een boekje van 26 bladzijde geschreven. Volgens mij heeft nog niemand die gelezen (houden zo) maar zelfs als iedereen op de wereld em gelezen had en kut zou vinden .. Doet me niets :grin: Ik vind het na 2 jaar en tig keer lezen op de een of andere manier nog steeds leuk om het nog eens te bekijken enzo .. Vreemde tick.

Sorry voor deze dwaling, mijn .. trip-story / recitificatie van mn vorige post continues: Ik kwam net een beetje kut, loom (echt vreemd met speed, kan er super relaxt op worden, maar sloom is 100% nieuw) de coffeeshop uit en heb de beslissing genomen niet te kotsen.

Daarna een hele tijd op m'n hurken in de vrieskou gezeten, maar de kou deed me eigenlijk zo goed als niets. Was veel te druk bezig met op dingen concentreren, alles zien en uiteindelijk maar plaatjes kijken en mobiel opwaarderen uitpluizen op mijn mobiel. (Het is me dus uiteindelijk verdomme niet gelukt!)

Waarom...?

Nou .. Als m'n ogen dichtzaten had ik geen grenzen meer, geen snelheidsrestricties. Bij LSD vind ik het geweldig als ik mezelf er heerlijk met een lichte dwang warm in voel vallen, dan wil je dat je grenzen 'wooooosh', finito zijn. Maar met speed zit dat voor mij toch net iets anders. Als ik mijn ogen dichtdoe dan race ik als de wiedeweerga van gedachte/onderwerp naar andere dingen. Allerlij wazige shit komt met een snelheid van 180 beelden per seconden door m'n harses sjeezen. Hey .. Geloof me, als jij daar ook last van hebt dan begrijp je dat ik mn ogen openhield en uiteindelijk zelfs mijn mobieltje als extra afleiding pakte.

Uiteindelijk mezelf bijeengeraapt en richting huis gelopen. Daar op mn kamer gecrashed en afleiding gaan zoeken. Zit deze gebeurtenis nu hier op te schrijven. Het is wel een bizarre ervaring om in 1x zoveel speed binnen te krijgen via je maag. Toen ik achter de pc ging zitten herrinerde ik me opeens mijn vorige post op dit forum, die ik hier had gezet kort nadat ik kennis had gemaakt met de bommetjes.

Ik blies vooraf toch echt iets te hoog van de toren, (Zie post van Altamiro hierboven) was er van verzekerd dat die bommetjes helemaal -het- zouden zijn en dat je er eigenlijk niet mee de mist in zou kunnen fietsen. And as usual with all kinds of things, I was wrong. Hierbij komt dat ik mijn inschattingsvermogen met zo'n 99% accurater heb gemaakt met een kleine prof zakweegscbaal die vanaf de 0.01 als betrouwbaar beschouwd mag worden. Tot mijn plezier kwam ik er achter dat mijn schatting van mijn eigen gebruik zwaar overdreven was (Heerlijk soms, een onwetende en totaal .. op niets gestoelde visie, al moet ik nu alsnog even een pep-pauze hebben)

Dit weekend van Vrijdag avond op het werk (M'n eerste dosis genot was rond een uurtje of 6 denk ik) tot Zaterdag- op Zondagnacht even voor twaalven, waar ik in 1 keer minstens 0.45 gram naar binnen heb gekinkeld. In totaal 1.7 gram. Ik weeg 56 kilo. Ben ergens tussen de 176 en de 179 ofzo. Tenger gebouwd, al wel eerdere ervaringen met amfetamine. Besides this shit een vrij gezonde levenstijl (Fiets, benenwagen, ik werk, eet gezond door ouders, beetje gemakzuchtig) Tis waarschijnlijk niets voor de meeste mensen onder ons, maar ik gooi het sowieso effe een tijdje niet meer in zulke hoeveelheden naar binnen. Althans, wel deze hoeveelheden, alleen die achterlijke dichtgeknutselde laatste bom gewoon in 3en gedeelt ofzo, met rustig 1.5 a 2 uur dr tussen.

Ik merk nu opeens dat het grootste gedeelte van de piek van mijn vette bom voorbij lijkt te zijn. Ik kan het me haast niet voorstellen aangezien het nu 2:15 AM is, 2 uur later. Ik voel me in ieder geval vrij plotseling een stuk beter ... in een minuut of 2 ofzo.

Maar goed, ik denk dat ik dit beter op de "deel ervaringen" dinges sectie kan zetten ofzo, zalk nog wel even bekijken. Wilde het hier nog even neerzetten omdat ik hiervoor zo'n achterlijke ongestoelde grootpraat reply had neergezet. Dr is wel een kans dat ik dit nog es doe, het heftige heeft voor mij toch zeker wel aantrekkingskracht. Eerst even een speedloze periode van een maand of twee inlassen, de afgelopen weken is het alleen maar van kwaad naar erger gegaan. Op je werk gebruiken terwijl je jezelf voorhoud dat het recreationeel is. Daar moet het maar even mee afgelopen zijn.

P.S. Ik moet eerlijk zeggen dat ik je dit NIET aan kan raden. Ik denk dat een groot gedeelte van de mensen die ik ken / die ik mezelf kan inbeelden dit een onprettige ervaring vinden.

One more thing. Pep is echt gruwelijk smerig gif, bietje voorzichtig, echt :>

P.P.S. Sorry, moest nog ff kwijt dat t echt relaxed was om te schrijven gewoon, zekersteweten. Hoop ook zeker dat ik er mensen mee geinformeerd, geinterresseerd of gewoon lekker vermaakt heb.

EDIT: Heb weten te ontdekken hoeveel pep er nou echt bij benadering in die smerig lekkere laatste bom ging .. brrrrr. Heb net even gewogen, van het tweede sealtje is er op het moment nog maar 0.62 gram over. Aangezien de grammen die ik krijg echt altijd 1.2+ zijn heeft er in dat duivelse doem bommetje 0.58 gram .. Ik ben maar een klein ventje, geen wonder dat ik me zo voel.

EDIT: Ben in totaal anderhalf uur bezig geweest met schrijven, toen 2 uur met editen. Het is nu half 4 op de bewust zondag ochtend. Ben een beetje trillerig, voel me verder wel fijn, beetje zoals wanneer je verliefd bent ofzo .. gek warm, glimlach wil niet van je kop, het diep uitademen gaat een beetje hortend, je denkt constant aan 1 persoon. :hearteyes: Hahahahaha geweldig man, ik merk gewoon dat ik mezelf inleef in wat ik type, heerlijk :)

-Zeik me alsjeblieft alleen constructief af .. ofzo. Ik heb serieus keihard mn best gedaan om het zo toeganklijk mogelijk neer te zetten, en heel lang bezig geweest met punctuatie en haakjes verwijderen / zinsbouw veranderen. Ik ga nu best snel .. maar daardoor heb ik meerdere onderwerpen in mijn hoofd en mengen die zich met de zinnen die ik opschrijf. Als ik dit niet 'vertaald' zou hebben had je dr geen zak van gesnapt.

-Geen opgestoken vingertjes. Ik ben me er terdege van bewust hoe deze stof werkt, wat hij je aandoet (zowel lichamelijk als geestelijk) en wat voor mij de + en de - punten zijn. Nu een tijdje een pauze en hij kan weer hoor! :)

Rustig aan mensen!

jason-

ik wil eens ritalin rectaal inbrengen kan dit als ik er poeder van maak en in een capsule stop?

3970

Wijs gebruiker
jason- zei:
ik wil eens ritalin rectaal inbrengen kan dit als ik er poeder van maak en in een capsule stop?

Ja, maar beter is om het poeder in water op te lossen en met een klein spuitje in te brengen.

bit

Als je 'bommetjes' maakt, haal dan gewoon lege capsules in huis. Die dingen kosten maar een paar cent per stuk. Slikt een stuk aangenamer en veiliger...

Bovenaan