Bodyload bij 2ci minder dan bij 2cb

Nksn

Newbie
ff mezelf introduceren ben 27 blow al vanaf me 16de echter gebruik in net zins een jr (ben nu bijna 2:sunglasses: af en toe Xtc,mdma kristalen,Pep puur af en toe ik ben hier nog vrij onbekend in

Laatst voor het eerstPure snuif 2cb 15-20mg(niet gewogen ) nasaal genomen geweldige ervaring alleen voelde het na paar min al was eerst bang dat ik teveel had genomen had hier wel het 1 en ander over gelezen de geringste verschill in mg kan gig verschil hebben in heftigheid en duur

maar dit viel mee Gelukkig,hou graag zelf altijd de touwtjes in hadden,in het begin
helemaal opgefokt het gevoel dat je in opperste staat van paraatheid,heel gespannen,op het puntje van je stoel zitten gevoel,later zakt dit gelukkig af qua visualisaties helemaal te gek zeer bijzondere ervaring leuke trip van een uur of 6-8 uur en dan voel je je nog vaag ik voelde me afwezig maar tegelijkertijd let je op meerdere dingen later een uur of 3-4 had ik echt steeds een EUH momentje wou wat doen euh dit is wel vaag maar stoorde de mij er niet aan bepaalde dingen worden wat moeilijker maar toch lukt het wel alles schude hevig maar als ik mijn glas wou pakken dan pakte ik mijn glas wel in 1x goed vond ik wel een mindfuck Tippie voor jointje kon ik niet draaien knipte steeds scheef (nietgek) pas na het 11de tippe vond ik hem geschikt

laat ik nu toevallig spuiten en slikken datzelfde weekend XD over 2ci nu ben ik hier ook benieuwd naar alleen nu vroeg ik me af heeft dit dezelfde body load want dit vind ik echt het enigste nadeel van deze drug voel me gewoon niet chill,niet lekker je plekje kunnen vinden zo nu wel goed verwoord lijkt mij

echter viel het mij op dat de presentatrice zich gewoon chill voelde en niet zo opgefokt soms ff misselijk dan moest ze ff diep ademen en was het weer weg heb wel gemerkt van de 2cb trip dat je het zelf wel wat kan sturen tot op ckere hoogte !!ik heb wel geleerd dat je altijd Chill moet blijven want stress dat heb je niks aan gelukkig waren er 2 personen bij die dit al vaker hadden gedaan dus die hebben ook veel invloed gehad op mijn state of mind heb wel eenx 2 a 3 me zelf even me ademhaling moeten reguleren

dus nu ga ik binnenkort en dat is niet as weekend maar over een maand of 2 een x 2ci doen
want ik vind dat je je lichaam weer ff bij moet kunnen komen.het gebruikt vast iets (zoals XTC zerotonine(ofzo iets) gebruikt) en ik vind dat zulke dingen geen gewoonte moeten worden hoe leuk het ook is!

dus om een lang verhaal kort te maken wie kan mijn vertellen

is 2ci ook zo zwaar opgefokt in het begin zoals ik een paar x hierboven heb beschreven of kan dit giga verschillen per persoon
iig dat dit het is wat kan ik er aan doen om dat kwijt te zijn(jointje roken werk beetje) want de 2 waar ik het mee deed die hadden dat opgefokte gevoel niet maar die hebben ook vaker gebruikt dat kan ook mee tellen ik wist niet wat ik kon verwachten jah 2cb pilletjes(3 op een avond met min 2 uur tussen elke pil) maar dat is lang niet zo intense als pure snuif wat ik had was 84% puur

dit was het zo wel een x d8 ik zo :P

thx voor het lezen en w8 jullie antwoordt af

en voorzichtige gebruiker van al dit leuks en er valt nog genoeg te ondekken

Everio

Bewuste gebruiker
Sorry hoor maar je schrijfstijl laat echt te wensen over. Als je onbekend met 2c varianten en je snuift dit kan het in het begin erg ongemakkelijk zijn. Hier moet je even doorheen.

2ci is normaliter visueel minder heftig als 2cb, wat minder bodyload maar duurt wel langer. Ik kan met 2cb een stuk dieper gaan. 2ci zou een wat meer oppeppender effect moeten hebben.

Bovenaan