Blunts

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Nou heb ik nog nooit (!) een blunt gerookt in die 3 jaar dat ik blow, simpelweg omdat ik niet weet hoe ik eraan kom XD Kan je ze kant en klaar kopen of moet je ergens hasjolie halen en dat er zelf over gieten? En haal je dat dan in de coffeeshop? Ik weet het niet, ik heb namelijk de leeftijd van 18 nog niet bereikt :grin: Dus wie kan mij dat even vertellen, want als ik verhalen hoor smaakt je joint echt veel beter met een blunt.

P.S: Inplaats van berichten als: 3 Jaar en je weet dat nog niet? kan je beter berichten sturen als: Beste Stoneboot, daar en daar kan je een lekker blunt vloetje halen zodat je morgen een lekker blowtje kan roken:) Danke schön.

dain

Bewuste gebruiker
Ik kan ze zelfs gewoon in de nachtwinkel kopen (in Belgie dan nog) Gewoon is bij een krantenwinkeltje ofzo gaan horen? Of een rookwarenwinkel?

Aap

Experimenterende gebruiker
In Nederland zijn ze in sommige coffeeshops en vrijwel alle smartshops te krijgen. Kosten 2-2,5 euro ongeveer.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Hier kosten ze meestal een euro per stuk, of €1,75/2,00 voor 2. En voorgedraaid zijn ze zeker niet, wel groter dan een vloeitje.

Aap

Experimenterende gebruiker
Stoneboot zei:
Aap zei:
In Nederland zijn ze in sommige coffeeshops en vrijwel alle smartshops te krijgen. Kosten 2-2,5 euro ongeveer.

PER VLOETJE?! Gewoon long-vloe maat? :openmouth:

Nee, niet longvloei maat.

Ik heb altijd blunts van hezelfde merk, en daar zitten er 2 in een pakje. Maar je doet ook heel langer met zo'n bluntvloei dan gewoonlijk. Er gaat natuurlijk ook veel meer wiet in dan een normale joint omdat hij veel dikker en langer is.
Je kan er shag + wiet indoen of alleen wiet. Eventueel nog hasj ofzo maar dat hoor je over het algemeen niet vaak.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
een blunt is vaak wat slapjes gevuld
er gaat zo'n 4 a 5 gram in als je em goed draait
een echte party toeter dus

die smook je niet bij een bakje koffie alleen op

nicolai

Wijs gebruiker
het is natuurlijk maar wat je zelf prettig vindt. maar als wij met 3 man een bluntje roken stop ik er echt geen 4-5 gram in hoor. ook niet als we met zijn 10en roken trouwens.

acidboy

Badass junkie
nicolai zei:
het is natuurlijk maar wat je zelf prettig vindt. maar als wij met 3 man een bluntje roken stop ik er echt geen 4-5 gram in hoor. ook niet als we met zijn 10en roken trouwens.

Nee dat gaat mij ook altijd wat ver, ik weet niet wat wij in een blunt gooien, is al echt lang geleden dat ik zo'n ding gerookt heb, meestal een gram of iets meer. Dacht ik..

Stoneboot

Bewuste gebruiker
acidboy zei:
nicolai zei:

Nee dat gaat mij ook altijd wat ver, ik weet niet wat wij in een blunt gooien, is al echt lang geleden dat ik zo'n ding gerookt heb, meestal een gram of iets meer. Dacht ik..

Is dat niet een beetje erg weinig in verhouding met de maat? Het scheelt denk per persoon maar ik doe meestal zo'n halve gram in een normale blow. Dus wat raden jullie mij dan aan voor een blunt?

Valentijntje

Bewuste gebruiker
ligt helemaal aan jezelf en hoelang/hoeveel je al blowt..

Ikzelf koop altijd een heerlijke wild honey blunt en doe er een 5je wiet in, precies goed

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Valentijntje zei:
ligt helemaal aan jezelf en hoelang/hoeveel je al blowt..

Ikzelf koop altijd een heerlijke wild honey blunt en doe er een 5je wiet in, precies goed

Erm, ik blow denk 2-3 jaar maar blow de laatste tijd zeer weinig, heb deze laatste 3 maanden maar 2x geblowd, ben in mijn experimentele fase ^^. Maar goed, like 3-4 gram is wel goed? En dan met Strawberry smaak ofzo?

Dank jullie voor de snelle antwoorden trouwens:grin:

Valentijntje

Bewuste gebruiker
is meer dan genoeg! En expirimenteer gewoon wat je zelf het prettigst vindt, je kan ook een blunt draaien en dan gewoon de rest bewaren in een cone als je niet meer hoeft

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Valentijntje zei:
is meer dan genoeg! En expirimenteer gewoon wat je zelf het prettigst vindt, je kan ook een blunt draaien en dan gewoon de rest bewaren in een cone als je niet meer hoeft

Okee bedankt:grin: En welke smaken zijn echt aan te raden? Een vriend van mij zij Peach/perzik maar wat vinden jullie? En is het zeg maar zo'n smaak als bij een waterpijp met normale smaaktabak?

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Stoneboot zei:
Valentijntje zei:

Okee bedankt:grin: En welke smaken zijn echt aan te raden? Een vriend van mij zij Peach/perzik maar wat vinden jullie? En is het zeg maar zo'n smaak als bij een waterpijp met normale smaaktabak?
De smaak proef je vooral aan je lippen en wat minder aan de rook zelf, alhoewel de smaak wel op de punt van je tong blijft..

Over smaak valt natuurlijk te twisten maar ik vindt zelf de fruitsmaken het lekkerst :wink:

(als het maar zoet is, honing is ook heerlijk)

Suc6 en smoke-ze :stoned:

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Nou heb ik er vanmiddag toevallig een gerookt, het werd zomaar in mijn handen gedrukt, grappig eigenlijk :) Ik vond de smaak tegenvallen maar dat kwam denk ik omdat de wiet slecht was en ik had echt precies dat laatste stukje van de blow. Die 2 gecombineerd zal wel de reden zijn, denken jullie ook? Ik vind het laatste stukje van een algemen blow zowiezo al minder lekker.

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Stoneboot zei:
Nou heb ik er vanmiddag toevallig een gerookt, het werd zomaar in mijn handen gedrukt, grappig eigenlijk :) Ik vond de smaak tegenvallen maar dat kwam denk ik omdat de wiet slecht was en ik had echt precies dat laatste stukje van de blow. Die 2 gecombineerd zal wel de reden zijn, denken jullie ook? Ik vind het laatste stukje van een algemen blow zowiezo al minder lekker.
Laatste hijs is vaak erg heet en als je met tabak draait zit dat vaak onderin

draai er lekker een zelf met je eigen wiet van jou keuze... kies de smaak en genieten maar..

laat maar horen hoe het was als je het een x hebt gedaan

:wave:

joni43

Belezen gebruiker
een blunt is een echte vuurbol op het einde, niet lekker :) mijn favo blunt is apple martini of blueberry, endan lekker aan de lippen lekken :grin:

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Okee, volgende keer koop ik mijn eigen of ik hijs in ieder geval vanaf het begin mee, want hij was inderdaad heel heet maar dat is eigenlijk bij elke blow wel zo bij het laatste stukje, altijd zo heet in je keel :(

En ik zal het je laten weten Valentijn:wink:

Raice

Newbie
Ik heb 2 keer een Blunt gerookt. Vond het echt geen succes. Misschien kan ik er niet zo goed tegen, aangezien ik niet rook en weinig blow. Maar werd er misselijk van en vond het TE heet.

Kami

Newbie
Ik vind een blunt sowiezo de lekkerste manier om je thc's binnen te krijgen, maar ze moeten wel puur vind ik, tabak in een blunt,..? beter niet xD

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
je kan ook van die panter sigaartjes halen zonder filter, hoef je ook geen 18 voor te zijn :wink:

je moet ze alleen even stevig door je vingers rollen ( met belijd ) zo dat de tabak er uit valt,,net zo lang totdat je een leeg omhulsel hebt.
rol dan een een tippie van ongeveer de zelfde diameter, die druk je er in.
werk dan met belijd je wiet naar binnen,,aan stampen zou je desnoods met een inkt patroon van een balpen kunnen doen.

je hebt dan wel een dun iets,,maar naar mijn mening vond ik ze altijd wel prettig :)

met wat geduld moet het je wel lukken, en is dit je niet goed genoeg zou je nog even moeten wachten totdat je 18 bent,,of je moet aan een vriend vragen of die even een vloeitje wil halen.

zo maakte ik eerder mijn bluntjes,,,vond ze zeer goed smaken :)

:wave:

ZI09

Bewuste gebruiker
Afghaan-Gek zei:
een blunt is vaak wat slapjes gevuld
er gaat zo'n 4 a 5 gram in als je em goed draait
een echte party toeter dus

die smook je niet bij een bakje koffie alleen op

Dat is het begin van mijn dag juist. Even de wietkamer in met de schep, hoopa, drie scheppen wiet in mijn bluntvloeitje. Ik krijg er met gemak 80 gram in.
Heerlijk bij de koffie juist.
Bij de thee is het minder, tenzij het brandnetel tee is. (even met de schep de brandnetel kamer in en 80 gram brandnetels in mijn kopje water gooien, past makkelijk)

:rock:

Bonoboei

Newbie
Lijkt me leuk om een keer te proberen, maar hoe draai je hem precies? Moet je een tip gebruiken? En alles er in leggen en als een pannekoek oprollen of kun je beter een stuk eraf scheuren? En blijft het vanzelf zitten of zit er een plakrand aan die je moet likken?
Alvast bedankt :wave:

mattskovic

Wijs gebruiker
^ten eerste: mmmmmm pannekoeken

je meestal gebruik je een tip dan pleur je er gram of 5 van je favoriete wietje in.

ja er is een "plakrandje" aan maar die moet je heel nat maken (hangt af van de smaak van de blunt maar ik vind het GOOR omdat toe te likken)

dan rollen zoals je met een gewone vloei doet, maar voorzichtiger want het blaatj scheurt zeer maakkelijk als het te droog of te nat is dus let op voor stokjes (of beter nog hou ze er uit).

dan als die gerold en toegedraaid is ga ge met je aansteker je "blunt" afbranden door zeer vorzichter je blunt door je aansteker te draaien niet te lang want dan wil hij soms wel eens aangaan dus niet zwart branden maar ietsjes lichter van kleur (lichtbruin branden) en blijf bewegen met je bluntje dus neit stil boven het vuur houden !!!

veel smoke plezier :stoned:

L

Lid 6909

Gast
Hoe kom je bij die hasjolie op blunts?

Dat is allemaal aan jezelf of je dat erop doet, natuurlijke blunts zijn gewoon gedroogde tabaksbladeren, of heb ik dat mis?

peace out

Wij kunnen die blunts gewoon bij een sigarenwinkel halen.

have fun smoking

buzzrider

Wijs gebruiker
Hier is een blunt 1.20.

Ik heb er net een gerookt :stoned:

Ik word van blunts altijd wel goed stoned, maar alleen spijtig dat er zoveel in moet :P

Bovenaan