Blowen in België

N

Nietingebruik

Gast
dus aankomende zomer komt wiz khalifa Naar België.
Fucking dicht bij Nederland daar moet ik Naar toe!
Dus ga er met een vriend naar toe.
Wiz khalifa natuurlijk nemen we wiet mee Van Amsterdam!
Hoe groot is de kans dat we opgepakt Worden als we op straat blowen.
En dat als we op het concert gaan blowen Eruit worden gezet Kom op is wiz khalifa!
Waarschijnlijk zit hij daar op het podium Zelf te blowen of is hij al fucking stoned

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk zit hij daar op het podium Zelf te blowen of is hij al fucking stoned

Deze zin voelt een beetje aan als het spreekwoord: Als je vriend in de sloot springt moet jij er dan achteraan springen?

Op straat blowen in een land waar het niet mag zou ik niet doen. Als stoner heb je niet in de gaten hoe makkelijk weed te ruiken is voor mensen die niet blowen. Je valt dus heel snel op.
Op het concert zal je minder risico lopen, maar het is er nog steeds. Geen idee hoe streng er gecontroleerd word. Waarom bak je er niet gewoon wat koekjes of cake van? Kan je weed ook niet afgepakt worden tijdens het fouilleren voordat je de zaal in mag,

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Deze zin voelt een beetje aan als het spreekwoord: Als je vriend in de sloot springt moet jij er dan achteraan springen?

klopt maar wat als het ipv die vriend een blonde stoot is met dikke prammen poedelnaakt, niet dronken en uiterst gewillig , waar je al enige jaren inwendige stokslagen aan wou verkopen, die haar de maandagochtend staar met blinkende oogjes en monkellachje geeft.

Ja wat dan?

ps letterlijk geinterpreteerd natuurlijk, maarja ...

Verder geef je die gozer topadvies zweibeiner, je lijkt me een man met kennis.
Hopelijk ook humor?
Beste derde kerstdag trouwes, in belgie zijn er in bepaalde kringen nog gebruiken als ""derde kerstdag''

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
klopt maar wat als het ipv die vriend een blonde stoot is met dikke prammen poedelnaakt, niet dronken en uiterst gewillig , waar je al enige jaren inwendige stokslagen aan wou verkopen, die haar de maandagochtend staar met blinkende oogjes en monkellachje geeft.

Aangezien ik graag de vrouw ben die vastgebonden en geslagen word zou ik niet achter haar aanspringen de sloot in :wink:
Misschien als mijn dom me beveelt het te doen, maar niet zozeer omdat ik haar wil.

Het is niet echt humor voor jou, maar ik kan me er wel mee vermaken hoe hard je de plank mis slaat bij je opmerking :grin:

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Aangezien ik graag de vrouw ben die vastgebonden en geslagen word zou ik niet achter haar aanspringen de sloot in :wink:
Misschien als mijn dom me beveelt het te doen, maar niet zozeer omdat ik haar wil.

Het is niet echt humor voor jou, maar ik kan me er wel mee vermaken hoe hard je de plank mis slaat bij je opmerking :grin:

Hihi, ja heb er hier wel meer gehad van wie ik het geslacht misinschatte
maar kijk maar eens , heb intussen keurig men lap tekst ge edit
onder je speed rant
want we zitten daar ergens op een gelijke manier van denken
die nzeer interessante discussie , kan op gang trekken.
Denk dat ik daar plank netjes weer juistgeslagen heb
onderschat nooit iemand, serieus zijn kan ik als een britse bankbediende,
met een azijngezicht typend, alle grapjes weg editend
wie weer, evolueer ik wel tot zo'n man
yin yang,
mensen veranderen veel, vooral denkende mensen

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Waarom heb je hem ge-edit? Ik heb je originele tekst niet gelezen dus ik weet niet wat er stond maar pas je alsjeblieft niet aan omdat je nu weet dat ik een vrouw ben.
Ik ben nu wel nieuwsgierig dus ik ga even lezen hoe je kijk erop is.

Denkende mensen veranderen inderdaad veel, daarom had ik bovenaan die post ook maar alvast geschreven dat ik mijn gedachte ga volgen en dat het nog wel eens onsamenhangend kan zijn. Mezelf alvast indekken voor commentaar :grin:

Ik denk dan ook dat vrouwen hier in de minderheid zijn, je bent niet de eerste en vast ook niet de laatste die denkt dat ik een man ben :grin:

Aan mijn nickname kun je het wel zien, tweebener, niet driebener :tongueout:.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
neen had ge edit voor ik je hier aansprak ,
bedoel,
een paar stroken wit voor het overzicht,
ontbroken hier en daar lidwoorden
nspelfoutje
en dan een tekst over marketing en mk ultra als brainwash
en het ontstaan van het ego, volgens een filosofisch boek die ik je daar ook aanraad

lysergic bink

Bewuste gebruiker
ik wil niet beledigend zijn maar denkende vrouwen ok;
maar de invloed van het ego op de maatschappij
analyserende vrouwen, daar schrik ik idd me verrot van.
Heb er velen over aangeproken in speedrants schuimbekkend, tot ik elke facette belicht had
van het complexe gesprek, die essentieel is voor het wakker worden,
maar ja dan zijn ze verbijsterd ze snappen het
maar je ziet ze die verhalen niet meteen gaan na papegaaien bij hun beste vriendinnen de week nadien.
wakker ben je, en intuitief voel je, en daarmee gepaard zieje waarheid en echtheid
je kijkt door de egolomane patsers heen en ziet nklein bang jongentje staan, of een stoere zelfzekere vrouw met veel streken die dat net doet om haar onzekerheden te verbergen, zulks kun je al zien
als wakkere, en vind het fijn, als je weet dat mensen volop liegen in je gezicht
en hoort in volle glorie hoe ziek ze zijn en hoe ze je sociale intelligentie onderschatten, en psychologisch inzicht

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Ik moet zeggen dat ik dit forum heel fijn vind omdat ik hier over deze onderwerpen kan praten en ik niet aangekeken word of ik gek ben. De meeste mensen volgen gewoon niet wat je zegt, ipv om uitleg te vragen, lachen ze je uit. Misschien komt het hier op het forum ook doordat mensen alleen mijn tekst zien en niet mij als persoon. Je word hier beoordeelt op wat je zegt en de mensen (althans de gesprekken die ik heb) reageren met respect. Als ze iets niet begrijpen vragen ze het ipv me in de zeik te zetten.
Ik ben zeker afgeleerd om bepaalde zaken te bespreken met bepaalde mensen. Het is erg frustrerend om voor dom uitgemaakt te worden omdat wat je zegt niet begrepen word door de andere partij. Ipv dat ze toegeven het niet te begrijpen, lachen ze je uit. Iemand uitlachen is makkelijker dan je eigen tekortkomingen toe geven denk ik dan maar.
Ik denk dat de mensen hier wel weten dat ik niet dom ben, dat ze mijn intelligentie op waarde schatten. Dat gevoel krijg ik in ieder geval wel :)

Die vrouwen die verbijsterd zijn en het snappen, snappen die het wel echt? Als je het echt snapt wil je het door vertellen en die kennis delen. Die openbaring die je hebt die wil je delen. Dat ze het niet delen geeft mij het idee dat ze het niet snappen. Ik heb er ook lang over gedaan om het te begrijpen. Nog steeds begrijp ik het niet goed maar ik ben een stuk verder. Er is een topic: Interpretatie van de werkelijkheid. Dat was voor mij het begin om mijn visie in het speed topic te begrijpen. Vannacht viel het kwartje, een aantal dingen vielen ineens op zijn plek. Toen kon ik mijn visie ook opschrijven. Maar er zijn wel wat weken overheen gegaan voordat ik de understanding had die ik nu heb.

In dat topic kun je ook lezen dat ik blijf roepen dat leugens tegen jezelf vertellen voor conflict zorgt, de waarheid willen zien staat hoog op mijn prioriteiten lijstje. Ignorance is bliss, maar kennis is macht. Niet zozeer macht om de wereld te heersen, maar macht om jezelf gelukkig te kunnen maken in deze verrotte wereld.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Ik vind het hier een topforum,

heel veel psychedelica gebruikers, geen kutopmerkingen (tenzij mensen het extreem ver drijven ).

En ja nu zie je maar,

dat speed bij sommigen een zeker inzicht brengt,

zijn dit steeds nieuwe inzichten die van uit de amfetamine intoxicatie komen, of zijn dit betere mogelijkheden(speed) om het al reeds besefte sneller
in verband te brengen met andere parallelle kennis, en die samensmelting in een prachtverhaal dus in feite kunnen neerschrijven.

Of creeert het voor jou echt diepe openbaringen, vrouwen en mannen reageren anders hee op speed.

Vrouwen, zouden psychosegevoeliger zijn, maar je lijkt me nsterke geest te hebben, mss bedoelen ze de modale,
onopvallend keurige vrouw die speed gebruikt, of was het in periodes waarin marginalere muziekstromingen speed een slechte naam gaven,dat men die studie openbaarde.

en dus misschien een iets minder intelligent publiek aantrok, in de tijdsgeest waarin die studie gedaan is.

Dat moeten ze er leren bijzetten.
Statistieken zijn bullshit
maar heb al twee meiden echt hard psychotisch zien komen op speed, dus, en die ene was hoogopgeleid.

ook als je door de angsteloosheid en expressiekracht , je voordien opgedane kennis met nruimere vocabulaire beschrijft
wat de illusie van nieuwe inzichten zou kunnen scheppen.
Hamer hier niet op hoor, maar ik ben hier over beginnen nadenken na een lange discussie met een moderator,
of pep enkel ego versterkend leid ''bij iedereen'' of sommigen er creatiever onder komen zonder meer.

Vergeet niet pep leid tot zelfoverschatting ook soms.Maar als ik een eureka moment heb vraag ik al meteen,
aan mijn medegebruikers of nuchtere aanhoorders, of zie ik dit nu zo omdat ik onder invloed ben.
Je hebt dat mits je karakter wel wat in de hand, bijpakoverschattingen is een ander verhaal ; lol !

Nuchter nalezen is altijd goed, jammer vind ik soms dat ik dan men pepratelgangen niet meer kan bewerken,
naar weggelaten woorden, spelfouten en interpunctie toe.

En te veel uitwijdingen als je schrijft zoals je denkt , of die stijl van de hak op de tak speed denken probeert om te zetten in een schrijfstijl is nuchter editten zeker nodig.

want dat kan een onontwarbaar kluwen van experimenteel schrijven lijken, die tenenkrullende inspanningen vergt voor de nuchtere lezer, of de aangeschoten lezer, of zou de lezer wellicht moeten aanzetten bijna zelf pep te nemen om er door te raken, en het te snappen door zich in die sfeer te voelen van de verteller.

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
zijn dit steeds nieuwe inzichten die van uit de amfetamine intoxicatie komen, of zijn dit betere mogelijkheden(speed) om het al reeds besefte sneller
in verband te brengen met andere parallelle kennis, en die samensmelting in een prachtverhaal dus in feite kunnen neerschrijven.

Of creeert het voor jou echt diepe openbaringen, vrouwen en mannen reageren anders hee op speed.

Zo vind ik je tekst al veel duidelijker om te lezen :grin:

Goede vraag waarom het precies komt dat ik op speed nogal eens inzichten krijg, inzichten die je meer bij lsd zou verwachten.
Wat ik zelf ervaar met speed op is dat wat er in mijn hoofd eruit kan komen. Ik kan me zo voorstellen dat wanneer ik de goede woorden kan vinden terwijl ik met iemand in gesprek ben, ik dieper mijn geest kan verkennen. Omdat ik geen tijd kwijt ben met mezelf begrijpend te maken. Het neemt een hoop denkwerk weg voor me. De ander waarmee ik aan het praten ben kan mij dan prikkelen/inspireren. Hij zegt wat en ik kan direct iets terug zeggen. Waardoor ik ook de tijd heb om bijvoorbeeld naar 3 verschillende invalshoeken te vragen ipv maar 1 te kunnen onderzoeken. Ook zal het mee helpen dat ik wat meer zelfvertrouwen krijg, dus ook minder bang ben om vragen te stellen, minder bang ben om dom genoemd te worden omdat ik (misschien) voor de hand liggende vragen stel. Met speed op gaat het me om de kennis en het praten om tot nieuwe ontdekkingen te komen. Mijn emoties zitten dus niet in de weg en ook de ability om wat in mijn hoofd zit verwoorden zit niet in de weg. Op deze 2 vlakken win ik al behoorlijk wat. Mijn gedachte blijven gestroomlijnd waardoor ik me veel langer en veel makkelijker bij een onderwerp kan houden. Doordat ik langer bij 1 onderwerp kan blijven heb ik ook de tijd en rust om verschillende kanten te bekijken en vragen te stellen waar ik normaal nooit op zou komen om ze te stellen.
Dus laten we vooral zeggen dat het een combi is die ervoor zorgt dat ik openbaringen op speed kan hebben.

Vannacht dus veel meer understanding gekregen over "zijn"en "ego".
Zo heb ik mezelf een tijdje terug ook op een andere gedachte betrapt die niet klopt. Mensen zijn in mijn hoofd gelijk, maar ik had het te ver doorgetrokken. Iedereen is gelijk dus niemand is beter dan een ander. Dat klopt niet, mensen kunnen wel beter zijn dan een ander en toch gelijk blijven. Sinds ik me dat realiseerde kon ik ook beter genieten van mijn prestaties, omdat ik me er nu niet schuldig om voelde. Als ik vroeger beter was, dan betekende dat in mijn hoofd dat we niet gelijk waren. Nu zijn we gelijk en ben ik beter en kan ik daar trots uit halen zonder me schuldig te voelen.

Ik heb veel inzichten gehad wat betreft mijn eigen psyche en denkwijze, ik ben het afgelopen jaar erg gegroeid en ik blijf groeien. Bij veel inzichten vloeide ook een hoop tranen, wat is dat mooi :).

Ik heb alleen last van psychoses bij een erg zware emotionele gebeurtenis. Top of the notch zwaar zeg maar. Dus ik ben wat gevoelig maar op drugs nog nooit een psychose gehad voor zo ver ik weet.

Ik word zeker creatiever, zoals ik al zei, wat in mijn hoofd zit komt er eindelijk zo makkelijk uit!

In de huid van de verteller zitten voelt goed he? Ik moet ook niet al mijn teksten terug lezen die ik op speed geschreven heb. De eerste keer speed was ik zo obsessief bezig met schrijven dat taalfouten me helemaal niet boeide (normaal vind ik het het verschrikkelijk om taalfouten in mijn tekst te hebben) als ik die tekst later terug las was het ook een copmplete warboel.
Ik kan hem je zo wel toe sturen haha, waarschijnlijk herken je het speed ratelen wel.

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
(Ik vergeet op speed nog wel eens woorden te typen haha, dan mist er halverwege een zin ineens een woord)

lysergic bink

Bewuste gebruiker
(Ik vergeet op speed nog wel eens woorden te typen haha, dan mist er halverwege een zin ineens een woord)

Ga eerst op je laatste tekst beantwoorden, om de structuur afdwingende neuroten op het forum nbeetje te pesten,
orde zullen ze roepen, zich op de oren petsend. er moet altijd orde zijn.

ik heb dat ook, of toch dat ik thuis kom, en nstukkie verhaal vergeten zeggen had
door nuitwijding op een uitwijding van een uitwijding te maken.
meestal vloei ik dan naar de ronde cirkel van het verhaal in alle prologen nawoorden, geheime gecutte hoofdstukken,en de making off behind the scene anektdotes, terwijl er ook anektdotes van de nichten en neven en verre gekenden in te betrekken, die toch ook nog bij het geheel van die gebeurtenis hoorden.
EEN DETAIL VERGETEN IN EEN STERK VERHAAL OP PEP IS DOODZONDE
daar krijg je nkater van drie keer zo sterk van.
De pepgoden willen lachen,
als we saai worden maken de goden of, niet het woord letterlijk nemen, elk zen interpretatie ervan, ons wrs af
narren moeten dansen , en hun geest moet waaien
of bliksems dalen neder voor een langzaam dood door verschroeiing , kermend,
als een vijver in mei vol parende kikers

N

Nietingebruik

Gast

Op straat blowen in een land waar het niet mag zou ik niet doen. Als stoner heb je niet in de gaten hoe makkelijk weed te ruiken is voor mensen die niet blowen. Je valt dus heel snel op.
Op het concert zal je minder risico lopen, maar het is er nog steeds. Geen idee hoe streng er gecontroleerd word. Waarom bak je er ngewoon wat koekjes of cake van? Kan je weed ook niet afgepakt worden tijdens het fouilleren voordat je de zaal in mag,

Ik ben niet echt zo van de cakes.
Doe ik heel afentoe.
Ik vindt dat ze wiet gewoon legaal moeten Maken hoef ik ook niet als ik naar een ander Land dichtbij Nederland stiekem te blowen.
Maar hoe is de beveilig uberhoud in België?
Iemand wel eens in België naar een concert Geweest? denk je dat ik ze in Amsterdam Gewoon van te voren kan rollen en in me Pakje sigaretten kan verstoppen? Of checken Ze daar in?

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Ik vindt dat ze wiet gewoon legaal moeten Maken hoef ik ook niet als ik naar een ander Land dichtbij Nederland stiekem te blowen.

:grin::grin::grin:

Dat is ook een optie inderdaad. Denk alleen dat die erg onwaarschijnlijk is dus je kan dan beter aan plan B gaan werken.
Ik heb geen idee hoe de beveiliging daar is, ik denk dat je jezelf beter de vraag kan gaan stellen of je het risico wil nemen of niet. Ik denk niet dat je er via dit forum achter gaat komen hoe ze daar controleren.

N

Nietingebruik

Gast
:grin::grin::grin:

Dat is ook een optie inderdaad. Denk alleen dat die erg onwaarschijnlijk is dus je kan dan beter aan plan B gaan werken.
Ik heb geen idee hoe de beveiliging daar is, ik denk dat je jezelf beter de vraag kan gaan stellen of je het risico wil nemen of niet. Ik denk niet dat je er via dit forum achter gaat komen hoe ze daar controleren.

Het is nog wel paar maanden wachten.
Maar 1 ding is zeker ik kom daar sowieso niet Nuchter? Maar fucking stoned en kijken of ik Backstage kan komen en als ik geluk heb kan Ik wat van wiz khalifa’s Shit roken kijken hoe het is.
Denk dat ik dat pakje sigaretten gewoon in me Sok steek of dubbele onderbroek aantrek.
Of koop wat voorgedraaide en bewaar die Cones of kijk of ik ergens cones kan kopen.
En stop de jointjes erin en dan steken we die In onze sokken.
You only live once! Of niet soms?

N

Nietingebruik

Gast
Als je het in je kont steekt heb je de grootste kans dat je het mee kan smokkelen :grin:

Dat is fucking smerig man :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:.
Ik smokkel geen tonnen cocaïne van Mexico of Colombia :tearsofjoy::tilttearlaugh: het is maar wiet.
Denk dat ik gewoon een dubbele onderbroek Aantrek en het pakje of cones daar in zet of in Onze sokken.

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Je kan zeggen wat je wil maar het is wel prima oplossing, no way dat ze daar gaan kijken. Je hebt van die plastic houders, die zijn wel vochtdicht. Ze hebben ook al de perfecte vorm, misschien ontdek je nog wel dat je het eigenlijk wel erg sexy vind om daar mee te spelen :smilingimp:

N

Nietingebruik

Gast
Hoe zit het eigelijk met een Concert in Amsterdam?
Want ga in februari naar Kendrick Lamar
In Amsterdam doen ze niet echt mogelijk met Wiet toch?

krannatom

Belezen gebruiker
Tripreporter
Om op de initiële post te antwoorden: ik ga al jaren naar concerten van elk mogelijk formaat. Elk concert rook ik een joint buiten. Security in België weet wat leuk is. Tot zolang je je niet als een eikel gedraagt, zijn deze security mensen ook slim genoeg om te weten dat je niet moeilijk doet over een joint. Geef hen de kans om tegen jou hun taak uit te leggen, en je krijgt zelf de kans om jouw bedoelingen uit te leggen. Ze snappen je heel snel, en geven heel snel toe aan leuke, verstandige bezoekers.
Geniet van je joint, maar daag niet uit. As easy as that.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
ik ga regelmatig naar Reggae Geel, en heb daar nog nooit problemen meegemaakt met het in het bezit hebben of het roken van wiet.

Bovenaan