Blowen bij XTC gebruik

taurus

Experimenterende gebruiker
ik blow niet meer omdat ik nogal down kan gaan door wiet
heeft echt een raar effect op me,mss vroeger te veel geblowd....
dus enkel alcohol als ik uit space :rock:

Escoban

Bewuste gebruiker
Meestal rook ik er wel joints bij, enige probleem is dat ik meestal eerst een half uur lang sta met een gedraaide joint in me handen, hem vervolgens aansteek, een hijs neem, en dan nog om de 5 minuten hem opnieuw moet aansteken, een hijs nemen om hem vervolgens weer uit te laten gaan en de cyclus opnieuw te beginnen.

Cooper

Bewuste gebruiker
Zoals ik al zei vind ik het wel heel lekker, maar wordt de trip er idd hangerig van. Je voelt je super
chill, maar opstaan ho maar. Bij de eerste hijs merk ik meteen dat alles vertraagt. Ikzelf, maar
ook de mensen om me heen. Als ik dan ergens heen loop duurt dat een eeuwigheid. Dus als ik wil feesten blijf ik beter van de wiet af.

Ik heb een keertje geblowd voor de inslag, dat was de meest smoothy en geweldige inslag ooit!
Dat ga ik zaterdag weer doen!

Cuppie

Laatst weer gedaan in combi met XTC, maar meer terwijl de come down in gang was. Heerlijk om te voelen dat de joint de comedown een stuk aangenamer maakt. Enige nadeel: ik word er enorm druk van. :rock:
Dus als je net een beetje rustig wordt van de XTC en die joint begint te werken dan :hearteyes: :grin: :rockband: Ik vind het een ideaal middel om de come down aangenaam te maken.

Andyy

Bewuste gebruiker
ik vind het 3x niks.. word echt super erg gemindfuckt door een joint na t snacke en ben dan zo door de war en vergeetachtig dat ik niet eens meer normaal kan smse.

DeepPurple

Belezen gebruiker
Ik heb niet alles doorgelezen want ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand blowen + xtc géén goede combinatie vindt! Het is toch algemeen bekend (onder gebruikers) dat een lekkere joint juist het effect omhoog tilt en/of eerder oproept. Echt stoned word je er dan ook geenszins van!

knolselderij

Wijs gebruiker
DeepPurple zei:
Ik heb niet alles doorgelezen want ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand blowen + xtc géén goede combinatie vindt! Het is toch algemeen bekend (onder gebruikers) dat een lekkere joint juist het effect omhoog tilt en/of eerder oproept. Echt stoned word je er dan ook geenszins van!

begin maar ns te lezen dan

Cuppie

Laatst weer gedaan, nu tijdens het gebruik. Love it! Heerlijk gevoel, lekker relax enzo. Was wel wat vager dan normaal alleen met xtc, vergat dingen enzo, maar toen had ik ook al 3/4 joints op. :rock:

Mrrow14

Belezen gebruiker
Blowen bij XTC gebruik=Heaven :smoke:
Vooral op eind als je nog zin hebt om te spacen maar geen pilletjes meer hebt.Smoken zorgt nog wel voor een extraatje als ik al niet de hele avond heb geblowed(wat meestal wel het geval is) :sunglasses:

Drugsmeisje

Het is gewoon perfect om te gaan blowen met xtc

Beter kan je niet hebben en de pilletje klapt extra goed en fijn :grin:!

Distance

Newbie
Heb je lekker een Pilletje op
en je wil lekker gaan slapen en het lukt je niet !

lekker blowen heerlijkk je gaat lekker zalig slapen

:hearteyes:

Bovenaan