blonde hasj

xs

Newbie
wat vinden jullie van deze hasj
prijs kwaliteit?
beter dan afghaan?
laat het maar horen

BacingsPen

Badass junkie
mathijs zei:
Zero hasj is in Groningen juist de allerbeste en de allerduurste hasj.

namen zeggen ook niks eigenlijk..

In dezelfde shop kan de jack herrer de 1e keer de sterkste van apeldoorn zijn, en een paar maanden later een goedkope flut weed :confused:

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
hasj moet lekker borrelen als je hem verwarmt :rolleyes: hij moet niet meteen gaan branden. hasj moet lekker donker van kleur zijn. hasj moet lekker plakkerig zijn, als die verkruimeld in poeder vind ik het vaak slechte kwalitijd. hasj moet lekker glimmen als je hem uit het zakje haalt. hmm en dan in een jointje lekker dun met weinig peuk :rolleyes:

:wave:

davie

Wijs gebruiker
Als je goede hasj hebt dan komt er veel rook af als je hem opsteekt of tenminste dikke rook met een sterke lucht (anders dan dat je een paar hijsen hebt gerookt). Boven die rook moet je een vuurtje houden en als die rook goed brand dan is het goede hasj.

Ik heb 1x gehad dat er een vlammetje eventjes zo'n 5 cm boven de joint bleef branden. Dat was een lekkere joint en goede hasj. Natuurlijk ligt het er maar net aan hoeveel je erin doet zodat je die rookt krijgt.

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
heb je helemaal gelijk in, maar mijn ervaring is dat de donkere hasj meestal beter/lekkerder al dan niet duurder is dan zijn lichtere varianten.

:wave:

Haze

Bewuste gebruiker
ik vind lichte vaak wel heel lekker van smaak. Donkere wil ik echt niet meer roken naar een paar joints. vind het dan niet lekker meer.

Bovenaan