Bloedende Tong

Polm

Newbie
Hey,

Ik heb onlangs voor de tweede keer XTC gebruikt en heb de volgende dag erg last van mijn tong. Niet aan de zijkanten want ik heb ook helemaal niet veel last van tandenknarsen etc terwijl ik in de trip zit. Toen ik het de eerste keer had gedaan dacht ik dat het kwam omdat ik de pil even op me tong had laten liggen en dat het ging zuren maar ik heb er deze tweede keer extra op gelet.

Het is achter op me tong en hij voelt heel stroef en gevoelig aan (voor helemaal niet) en ik kan niet meer lekker slikken omdat hij gewoon zo droog is. Het is nu ook voor de tweede keer gaan bloeden.

Heb op internet beetje rond gekeken maar kon niet vinden waar dit nu precies door komt, dus is er hier iemand die het misschien wel weet of er zelf ook last van heeft?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Geen idee hoelang geleden het is, maar vreemd dat je er nog zo een last van hebt. Zou zelf denken als het na 3of meer dagen zo bljft/erger word ik het bij de huisarts zou voorleggen.
Zelf geen ervaring mee, maar klinkt erg vervelend :(
Beterschap!

Polm

Newbie
Nee ik heb er nu weer last van naar afgelopen vrijdag (nacht ) Zaterdag ochtend.

Maar naar een paar dagen gaat het wel weer weg.

Vraag me gewoon af hoe het komt en of ik er miss iets aan kan doen.

Heb het gevoel dat me tong gewoon zo erg uitdroogt dat me huid helemaal los komt.

ukkie

Newbie
ik heb dit probleempje ook wel eens niet zo erg als jij beschrijft.
de pil(letjes) Drogen je zowiezo uit en daar droogt je tong ook door uit.. door t pilletje, spacen zelf en t smakke.. oplette veel te drinken ofzo??

Bovenaan