Blauwe Winde

Qannabis

Experimenterende gebruiker
He beste mensen :grin:
Ik heb weer een vraagje, ik wil graag Blauwe Winde 'Morning Glory' waar LSA (Nattuurlijke LSD) in bevat, ik heb gehoord dat het beste deel de zaden zijn ?
Dus is het veilig om een zaad-pakketje te kopen en meteen op te eten, zijn die niet beschermd met giftige pesticiden ? :openmouth:

Als je het gewoon in de smartshop koopt verwacht ik niet dat er pesticiden opzitten...
Als je het van plan bent om bij de Intra tuin te kopen, doe maar niet. Ga gewoon naar de smartshop.

kotssmurf

Belezen gebruiker
Als je ze gewoon in de smartshop koopt gaan er inderdaad geen pesticiden opzitten.

Wat ik je wel wil aanraden is om eerder voor Hawaian Baby Woodrose zaadjes kiezen.
Deze geven namelijk een veel beter effect + En dit vindt ik nog honderd keer belangerijker:
Ze zijn veel minder vuil om op te eten!

Van die morning glory zaadjes moet je er echt 150 minizaadjes opeten voor een effect dat bijna niet merkbaar is. Waar je bij HBW maar 3 zaden moet opeten voor een trip te krijgen die voor mij iets of wat vergelijkbaar is met LSD.

JJJ

Bewuste gebruiker
LSA heeft wel een vrij andere werking dan LSD. Het is minder energiek, eerder relaxed, en ik denk ook wat minder psychedelisch. Zaadjes uit de smartshop zijn volgens mij veeeel duurder dan in het tuincentrum, terwijl het dezelfde zijn. Eventuele pesticiden kun je er best af wassen met een beetje lauw water. Als je ze in de smartshop koopt, neem dan inderdaad beter HBWR, dat is een iets fijner middel dan blauwe winde.

Het allerbeste kun je gewoon een paar zaadjes zaaien in je tuin, dan heb je de hele zomer prachtige klimplanten, en aan het eind van de zomer een overvloed aan zaadjes.

kotssmurf

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
LSA vergelijkbaar met LSD? Doe mij die maar!

Voor mij was het toenertijd vergelijkbaar met LSD. Ik had nog niet zoveel getript toen, daar kan het wel aan liggen. Maar het was in ieder geval vrij visueel en de mindfuck was ook vrij zwaar.

Qannabis

JJJ zei:
LSA heeft wel een vrij andere werking dan LSD. Het is minder energiek, eerder relaxed, en ik denk ook wat minder psychedelisch. Zaadjes uit de smartshop zijn volgens mij veeeel duurder dan in het tuincentrum, terwijl het dezelfde zijn. Eventuele pesticiden kun je er best af wassen met een beetje lauw water. Als je ze in de smartshop koopt, neem dan inderdaad beter HBWR, dat is een iets fijner middel dan blauwe winde.

Het allerbeste kun je gewoon een paar zaadjes zaaien in je tuin, dan heb je de hele zomer prachtige klimplanten, en aan het eind van de zomer een overvloed aan zaadjes.

Erg bedankt :grin:
Ik zal de Hawaiiaanse Baby Woodrose eerst proberen, en ook een paar zaaien mischien...
Kan niet wachten

vogel

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
Gewoon 30 zaadjes nemen :tongueout:

wooow,, 5 hawaianbabywoodrose zaden gewoon fijnkauwen en doorslikken
bracht me in een nare toestand, ik droogde uit, en voelde me raar in me lijf,..
ik dacht,, ik ga maar slapen,,
dat lukte niet,, door rondspokende gedachtes
en toen, opeens , :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
aaaaaawwwww :P pfff,, eindelijk verlost van die nare trip,

je moet die zaadjes toch eerst extraheren met water ofzo,, en dan het water weggooien, ofzo
want in het water zouden dan die nare stoffen zitten :confused:

ik heb nooit kunnen genieten van die zaden, ik doe alleenmaar :kots: dan
kotsen is wel fijn,

TrippyShit

Badass junkie
vogel zei:
gNuxx zei:

Maar mensen in jou toestand moeten zulke dingen ook niet doen vogel. Lang Leven de algamaam sjamanen!

vogel

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
vogel zei:
gNuxx zei:

Maar mensen in jou toestand moeten zulke dingen ook niet doen vogel. Lang Leven de algamaam sjamanen!

toestand ?
het is heel normaal , dat je niet kan slapen tijdens een trip,,
het is heel normaal dat ik zo chronisch vermoeid ben en zo misselijk en mager door die gifzooi
oja me brein is ook uitgehongerd,, kan dat nou ?
ik kan niet normaal slapen,, me biologische klok heeft klappen gehad,, kan dat nou ?

TrippyShit

Badass junkie
je biologische klok? Volgensmij haben sie een klap van de molen gehad.

Leven de almagaam sjamanen!! :beer:

Ik voel me zo vergiftigd door die fluor! Mensen zeggen dat ik gek ben maar ik ben gewoon vergiftigd! :openmouth: Ik ben een sjamaan door de almagaam. 3 hoeraatjes voor ons, almagaan sjamanen vogel. Sjamonaa!!

Qannabis

Dus zal ik de zaden eerst wassen met wat water, of moet ik het een nachtje in water laten ?
En als ik die inneem, de zaden zo opeten of fijnmalen ?

:wave:

daethra

Newbie
Ik heb de zaden fijn gegrind tot het een poeder was en toen een nachtje in rode wijn laten weken. Het smaakte echt heel goor, heb er zo'n 2 - 3 uur buikkrampen en misselijk van geweest en toen toch wel een goede trip gehad. Ik weet niet of het vergelijkbaar is met lsd, heb dit nog nooit gebruikt. :)

Qannabis

daethra zei:
Ik heb de zaden fijn gegrind tot het een poeder was en toen een nachtje in rode wijn laten weken. Het smaakte echt heel goor, heb er zo'n 2 - 3 uur buikkrampen en misselijk van geweest en toen toch wel een goede trip gehad. Ik weet niet of het vergelijkbaar is met lsd, heb dit nog nooit gebruikt. :)

Mooie hallucinaties ? Of minder sterk ?

Bovenaan