Bijslikken?!

LOSTLUCIE

Newbie
Yo peep's / mede gebruikers!

Ik ben nieuw hier, lees alleen al een tijdje. Gebruik nu zo'n driekwart jaar af en toe de love drug XCT :grin: En vind het hheerlijk natuurlijk! :hearteyes:

Nu is alleen mij vraag, waneer kan ik het best bijnemen? Heb een paar ervaringen (vooral laat op de avond) Dat is soms niets meer van het pilletje voel, alleen dat ik hééééééél vaag word. De energie en love verdwijnt dan, en ik krijg er zware hallucinaties bij!, en verder niets, en dus aan de ene kant zin heb om naar huis te gaan... :smilingimp:

Ik vind die hallucinaties echt heel prachtig :openmouth: Maar, soms zit ik er niet op te wachten en wil ik gewoon nog even met mijn hoofd vol liefde nog dingen doen. Advies? (En nee, pep/speed wil/ga ik niet gebruiken, daar ben ik een beetje op tegen)

Ik heb gehoord dat je de volgende moet pakken als hij nét af begint te bouwen, maar dit vind ik echt heel moeilijk te bepalen. Ik wil gewoonde hele avond relaxt kunnen zijn, en geen dipjes ofwat. Dus wie kan me een beetje advies geven aub? :wink:

Ik hoop dat jullie reageren, dit lijkt me een community met veel verstand en gezelligheid! :grin:

Groetjes :smoke:

Is ook lastig.. als je je realiseert van "hmm.. het beste is er nu wel van af".. zou een goed moment zijn. Slikken, even rust, lekker wat drinken en dan er weer tegen aan.

Gewoon uitproberen, je zult er toch zelf gevoel voor moeten ontwikkelen.. en dat kunnen wij niet voor je doen.

space scientist

Wijs gebruiker
als het effect al weer afneemt is eht eigenlijk te laat om bij te nemen, in mijn geval dan, dan kom ik nooit meer op dat level. Dus iets er voor nemen, de pil meot natuurlijk ook nog opgenomen worden door het lichaam

Carlitos

Badass junkie
Inderdaad.
Bij mij duurt het meestal een uur voordat het werkt.
Daarom neem ik altijd wat eerder bij.

Maar als het bij jou half uur is voordat het werkt,kan je het wat later nemen.Ik deed soms elk uur een pil erbij..

Jan janssen

Bewuste gebruiker
niej nadenken... als je zin hebt in nog een snoepje pak je e gewoon eentje bij :mrgreen: zo doe ik t en t werkt altijd :wink: :hearteyes:

tumke

Newbie
maar dan ben je weeral bzig voor de komende 4 tot 6 uur

STel nu dat je het gevoel terug wilt (na je eerste) maar het al 5 uur is, je nog 2 uur wil blijven MET het gevoel en je pakt rond 5u weeral een pil dan sta je om 11 u nog te springen....

Dus hoe kan je dat gevoel behouden na het uitwerken van je eerste pil maar toch niet de hele ochtend strak staan. Want 6 u is voor mij mooi om richting thuis te keren maar als ie rond 4u al uitgewerkt is wat dan? Halve nemen ?

Thx!

groeten

Delirium

Badass junkie
tumke zei:
STel nu dat je het gevoel terug wilt (na je eerste) maar het al 5 uur is, je nog 2 uur wil blijven MET het gevoel en je pakt rond 5u weeral een pil dan sta je om 11 u nog te springen....

Dus hoe kan je dat gevoel behouden na het uitwerken van je eerste pil maar toch niet de hele ochtend strak staan. Want 6 u is voor mij mooi om richting thuis te keren maar als ie rond 4u al uitgewerkt is wat dan? Halve nemen ?

Je kan wel zo veel willen maar dat gaat gewoon niet werken. Heb er vrede mee dat je mooie avond tegen z'n einde aan loopt en ga naar bed. Laat je serotonine een tijdje rusten en ga er na een paar maanden weer lekker tegen aan :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Inderdaad... ik zou ook niet om 4 uur bijpakken als je 2 uur daarna naar huis wil. Zelf zou ik eerder bijpakken als je (al 'n tijdje) middenin de piek zit. Als die 2de dan gaat werken verlengt het je piek, i.p.v. dat het het gevoel verlengt dat je hebt als de pil gaat uitwerken.

LOSTLUCIE

Newbie
Telefoon zei:
Hmm !

Jointje roken wil het happy feeling ook wel bij stuuren

Whuahaa inderdaad, helpt altijd :grin:
Morgen een lekkere blunt erbij roken :hearteyes:
Dat lijkt me zooooo relaxt :smoke:

Morgen ga ik weer eens leip, dus ik zla jullie advies onthouden!
Bedank allemaal!

:grin:

nutsss

Wijs gebruiker
De eerste dosering moet voldoende hoog zijn en dan kun je voor maximaal effect steeds na een uurtje ongeveer weer wat bijnemen... Probleem is vaak dat je besef van tijd en hoeveelheid ineens weg is samen met je gezonde verstand en dat je dus na een uur alle twaalf pillen kwijt bent...

Een jointje is inderdaad heerlijk als je in de 'afterglow' zit. Ook de ochtend erna brengt dat nog deels de XTC gevoelens weer terug.

veel plezier!

mdln1

Newbie
Japi-10 zei:
Soms kan ik niet eens meer slikken als ik er een aantal op heb.. :sunglasses:

Dat komt me bekent voor. Soms 6x geprobeert voordat ik hem eindelijk door geslikt kreeg, bleef elke keer op mn tong zitten. :)

lijpveter

Newbie
ik neem ongeveer als ik op het top van men vorige pillitje ben dan blijf ik me zo voelen maar wel mee oppassen ben der ook welles door te hard gegaan :cry:

Bovenaan