Bijnamen

Valentijntje

Bewuste gebruiker
cocaine: ''sos'', ''witte motor (van de campina reclame, melk de witte motor!)'', ''blabla (dit heb ik van spanje, lloret. Als je daar tegen een neger zei do you have blabla dan wist ie ut gelijk!)''
xtc: ''ptjes''
marijuana: ''wierrie''
dat ware ze wel btje :P

Funky Monkey

Badass junkie
De stand tot nu toe:
WIET
paf, wulle, splif, pafsel, ganj, ganja, gras, babba, groen, wierie, wietie, kikkelke, blow, stash, k-jah, porro, smoor, hollandse groente, brocoli, negerkruid, congogras, janco, jonko, saf, weedy, pusta, shit, pot, shizzle, skank, wieries, baap, took, tropische sigaar, bats, tots, fakkel, jaykes, gerief, pusta, porro, ronny, banane, collie, motta, shit, sjmek, thee, toptoppen, smoke, zwant

HASH
shit, stuff, assie, steen, klei, spliff, peuk

ALCOHOL
chille, zuipsel, drank, booze

XTC
tjoepers, titsers, bolle, X, nilleps, snoep, menten, spekken, pille, jappe, rondjes, schijven, priefkes, kaakzwaaiers, jetsers, noten, muntjes, bakke, titsers, flippers, tsjoefers, tikkels, illes, illies, klicks, E, partydrugs, tic-tac, Extasy, snackies, snoepies, chapkes, bommeke, knikkers, pannenkoeken, jappen, sheirz, jetonnekes, jotzeknotsen, vitamientjes, sjaas, klinkers, perkies, kleintje, smikkels met spikkels, broeken, spekskes, hersensnoep

COCAINE
wit, sneeuw, saus, coke, sos, sossa, c, pocco, shizzlan, omo, snats, shit

HEROINE
bruin, hero, smack, horse

AMFETAMINE
speed, snelheid, snelle (jelle), pep, tuutsje, rappe, stup, toellie, spoi, muzepoeder, eddy, thot, rapn, spé, spat, suiker, rotzooi, roze, gele, papf

LSD
alice, trips, zegeltjes, acid, vlotterkes, lucy, blotters, toverkarton, kartonne dozen, papier, tripsaus

GHB
vloeibare, vloei, flugel, g, wonderwater, borrel

PADDO'S
paddestoelen, sjampies, mushn, shrooms, sjampies, paddies, kabouterhuizekes

KETAMINE
ket, special, keet, keta, K-brother, special k

MDMA (Kristallen)
md, liefdeszout, kristalchampagne, emma

Anyhow... ja ik heb een leven al zou je dat niet zeggen, maar ik verveelde me een een duitse vriendin beweerde dat we niet veel bijnamen voor drugs hadden :P

Delirium

Badass junkie
Nick de Neger zei:
MDMA (Kristallen)
md, liefdeszout, kristalchampagne, emma

Lol, dat doet me denken aan een keer aan de telefoon met een vriend. We hadden ook kristalchamapgne voor hem. Hij reageerde verheugd. Na een tijdje was 'ie er nog niet (hij was nog bij andere vrienden) en belden we hem op. Hij wist helemaal niks van dat wij MDMA hadden en dacht dat we echte kristalchampagne zouden gaan drinken, dit had hij ook al enthousiast aan zijn andere vriendinnen verteld :P

GipsyM

Newbie
weed: Pient, Zwuen, pater, appel
Xtc: dans karamellen, Disco snoepjes, billies
Speed: pep, snelle, snelle jelle, het wit genot
Heroine: Hero
Hash: de plakkende plakkaten, wormpje
cocaine: wit, bayda

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
weed: wieries, stash.
een joint: toeter, splif, jonko.
coke: sos , snats , ijsbergen, witte reus
speed: pep
XTC: peetjes, tikkels , E, schijven
puur MDMA: MDkes , diamant, kristals
GHB: gérhard
ketamine: keet , keta ,

Raket man

Newbie
misschien bestaat dit topic al.. maar ben te lui om vierentwintig pagina's af te gaan om er dan achter te komen dat hij nog niet bestaat :flushed:.

welke bijnamen hebben drugs ?
(misschien hebben ze wel geen bijnamen en zijn er gewoon enorm veel soorten.. maar heb de indruk dat sommige namen dezelfde drugs aanduiden..)

(xtc/cocaine/paddo's/wiet/etc/etc)
denk bijvoorbeeld bij wiet aan.. ehm 'hasj' en 'marihuana'
misschien geen bijnamen maar andere benamingen.. zo kan je het ook zien ja.
:wave:
Dicosnoepjes en sterrenstof

MaddMonkey

Badass junkie
Ah we hebben weer een nieuweling :relieved: welkom raketman.

Let op met oude koeien uit de sloot halen. Ies slecht voor roeg.

r6cVqnuEv2YOk.gif

Bovenaan