Bijna 3 weken klaar met heroïne

jimcp

Experimenterende gebruiker
Alleen de tolerantie groeit ontzettend snel.
Voor je het weet zit je aan een enorme dosis, en dan krijg je een aantal bijwerkingen...

De makers van OxyContin stonden op het punt om het patent op MSContin ( slow-release morphine ) te verliezen. En toen hebben ze een middel bedacht waarbij de tolerantie ontzettend snel zou groeien. Ze brachten het op de markt in 5?,10,20,40,80,160mg varianten. Wetende... dat iedereen vroeg of laat op meerdere 160s zou uitkomen. Productiekosten waren gelijk maar de prijs van een 160, 16+ keer hoger dan een 10. Er zijn MILJARDEN aan verdiend. Oh ja, er zijn ook 100.000'en doden gevallen. Want OxyContin kan niemand beheersen. - Heroïne daarentegen wel. Ik ken 80+ ers die al 60 jaar heroïne gebruiken. Onmogelijk met Oxy. Misschien hadden de "ontwerpers" daar ook aan moeten denken.

Paranoize.

Badass junkie
De makers van OxyContin stonden op het punt om het patent op MSContin ( slow-release morphine ) te verliezen. En toen hebben ze een middel bedacht waarbij de tolerantie ontzettend snel zou groeien. Ze brachten het op de markt in 5?,10,20,40,80,160mg varianten. Wetende... dat iedereen vroeg of laat op meerdere 160s zou uitkomen. Productiekosten waren gelijk maar de prijs van een 160, 16+ keer hoger dan een 10. Er zijn MILJARDEN aan verdiend. Oh ja, er zijn ook 100.000'en doden gevallen. Want OxyContin kan niemand beheersen. - Heroïne daarentegen wel. Ik ken 80+ ers die al 60 jaar heroïne gebruiken. Onmogelijk met Oxy. Misschien hadden de "ontwerpers" daar ook aan moeten denken.
Dit slaat natuurlijk nergens op, deels waar maar niet het verhaal dat mensen wel met heroïne om kunnen gaan en niet Mey oxycontin🤣 Believe me I know.... Heroïne staat bekend als de meest verslavende opiaat die er is omdat, ten eerste mensen het spuiten waarbij je binnen 30sec high bent en een flash krijgt, of mensen roken of snuiven het waarbij je ook binnen een paar minuten high bent. Dit maakt heroïne veel verslavender dan oxycontin (wat minder potent is dan heroïne en ook met slow - release werkt wat je zelf al aankaarte....

Dit maakt heroïne mentaal een stuk verslavender dan oxycontin.... However, de lichamelijke afhankelijkheid van oxy kan net zo erg of misschien nog wel heftiger zijn dan de lichamelijke afhankelijkheid van heroïne waardoor een persoon onmogelijk met ze pillen om kan gaan en er vanaf kan komen. Wat je zegt mensen zitten al gauw op hoge doseringen en een dagelijkse dosis van 200mg is ongeveer gelijk aan een halve gram / gram heroïne per dag sinds de kwaliteit hier zo slecht is (30-60%zuiverheid)

Mensen die oxycontin of oxynorm fijnmalen en opsnuiven of roken zullen nog verslaafder eraan raken omdat het dan bijna net zo sterke high geeft als heroïne zelf, met de zuiverheid van tegenwoordig zelfs sterker!!!

Tegenwoordig gaan ook meer beroemdheden dood aan oxy dan aan hero (smack is uit de mode)

Wat oxycontin zo bijzonder maakt is het feit dat purdue pharma het voor elkaar had gekregen om de wereld te laten geloven dat hun opiaat medicijn niet verslavend was en voor elke pijn gebruikt kon worden, zo is het gigantisch uit de hand gelopen in Amerika en ondanks de miljarden die ze verdient hebben is Oxycontin de nieuwe wereldwijde heroïne plaag geworden. Natuurlijk waren er ook mensen die het niet konden geloven en realiseerde dat er een luchtje aan zat want men heeft immers al een opium epidemie meegemaakt, een morfine en een heroïne epidemie..... En dan trappen ze er weer in met oxy?😂🤣😂🤣

Alstublieft voor de correct informatie👍🏻

Paranoize.

Badass junkie
Ik heb het al eerder en elders op DF vermeld:
Met oxcycodon haal je de duivel 😈 in huis....
'T probleem zit hem meer in hoe de zorg ermee omgaat. Mensen zo snel mogelijk naar huis sturen met genoeg pijn medicatie en herhaalrecepten klakkeloos blijven herhalen, dat zal jij dan wel als de beste weten.

Een heroïne dealer is er om eindeloos bij te blijven bestellen, een Apotheker hoort z'n patiënten niet overbodig hooked aan opiaten te houden (ik snap dat sommige mensen t wel echt langdurig nodig hebben)

De Zandman

DF-koning
Het is niet zozeer de apotheker, die cliënten aan de opiaten wil houden.
Nee, het is de arts, die maar blijft doorgaan met het voorschrijven en fiatteren van herhaalrecepten, waar de schoen wringt.
Immers, een apotheker is niets anders dan de instantie die de medicatie die voorgeschreven is door een arts, uitlevert.

Dirkdirk

DF-koning
Het is fascinerend hoe er met heroïne in de hersenen een bijna identiek gevoel kan worden en opgewekt als wat je krijgt als je verliefd bent, als je seks hebt, als je lekker eet, als je lacht. Het is letterlijk je brein dat zegt:

Onthoud dit. Dit moet je vaker doen. Dit is goed voor je lichaam.

En het zorgt er ook voor dat je het vaker gaat doen. Net zoals je niet meer met je vingers aan het vuur gaat zitten. Trail and error. Survival.

Paranoize.

Badass junkie
Het is fascinerend hoe er met heroïne in de hersenen een bijna identiek gevoel kan worden en opgewekt als wat je krijgt als je verliefd bent, als je seks hebt, als je lekker eet, als je lacht. Het is letterlijk je brein dat zegt:

Onthoud dit. Dit moet je vaker doen. Dit is goed voor je lichaam.

En het zorgt er ook voor dat je het vaker gaat doen. Net zoals je niet meer met je vingers aan het vuur gaat zitten. Trail and error. Survival.
Alsof God van de hemel naar beneden komt om je een knuffel te geven. Dat is metaforisch gesproken de eerste gedachten die er bij mij op komt bij de eerste (goede) heroïne ervaringen.

De Zandman

DF-koning
Geen reden voor mij om ermee te beginnen.
God die naar beneden komt. Nee, laat Hij maar lekker boven blijven!
Als het werkelijk zo goddelijk is, dan is het een reden temeer om er nooit mee te experimenteren, aangezien ik gegarandeerd verslaafd zal gaan raken aan dat duivelse goedje....nee, dus!
No smack for me! Never!
Don't mess with me!

Paranoize.

Badass junkie
Geen reden voor mij om ermee te beginnen.
God die naar beneden komt. Nee, laat Hij maar lekker boven blijven!
Als het werkelijk zo goddelijk is, dan is het een reden temeer om er nooit mee te experimenteren, aangezien ik gegarandeerd verslaafd zal gaan raken aan dat duivelse goedje....nee, dus!
No smack for me! Never!
Don't mess with me!
Je bent toch oxycodon Verslaafd geweest? Dan weet je eigenlijk al hoe smack is alleen voelt smack aan als een extra flinke dosis oxy ipv wat je normaal zou innemen, daarom is heroïne zo verslavend omdat de high zo sterk is.

Bovenaan