Bestellen op het dark web

Brakka Mang

Badass junkie
Voor hackers moet je ook niet bang zijn, die zijn uit op andere hackers.

Je moest maar eens weten hoeveel gappies op Windows bestellen met het idee dat hun VPN ze magisch gaat beschermen terwijl er honderden processen open zijn op de achtergrond waarvan god niet eens weet wat ze uitspoken op je PC ...
Hackers zijn niet op andere hackers, hackers zijn uit op financieel gewin of informatie 🙃

Proxima

Badass junkie
Je moest maar eens weten hoeveel gappies op Windows bestellen met het idee dat hun VPN ze magisch gaat beschermen terwijl er honderden processen open zijn op de achtergrond waarvan god niet eens weet wat ze uitspoken op je PC ...
Dit soort gebruikers heeft ook geen idee hoe dit op welk een ander modern OS is hoor.

Bovendien nog een ander voorbeeld: als je Tails vanaf een geïnfecteerde computer aanmaakt of draait op een geïnfecteerde BIOS/EUFI dan is het alsnog niet safe.

Zoals ik al eerder aangaf: als je het echt goed wilt doen dan heb je een lifestyle change nodig, en dat doet een normale gebruiker echt niet.

Daarom best practices en het zo simpel mogelijk houden. N00bs uitlachen omdat ze iets niet weten is daarom niet echt handig.

Sillous

Belezen gebruiker
Ik wil ook binnenkort bestellen vie deep web. Is wel een drempel om dat hele gedoe uit te zoeken als je geen deep web expert bent

De juiste markten afgaan ken ik wel ondertussen maar hoe de fuck werkt crypto en ben ik wel echt veilig?
Ik gebruik VPN en thats it

Wollukker

Bewuste gebruiker
Eerste maal Kamagra heb ik 70u met een (semi) erectie gelopen. 🤦‍♂️🤷‍♂️

Het werd zelfs knap lastig om te gaan werken.

Cenforce 200mg naar binnen geklapt zeker :laughing: Ik ken het ja. 2 dagen lang een indrukwekkend aanzicht. Om daarna uiteraard weer te reduceren naar minder trotsmakende proporties :upsidedown:

Danny46

Bewuste gebruiker
black market its your own choise het werkt goed maar je moet de juiste vendor vinden dan komt het zeker goed

gebruik ten alle tijden vpn en Tor browser maar he dat spreekt vanzelf

Devian

Newbie
5 jaar terug op het darkweb alles besteld voor de komende 5 jaar. Super ervaring, goed spul (alles laten testen).

Nu 5 jaar later, xtc, mdma en 2cb op..denk tijd om maar weer eens een bestelling te plaatsen.

Had natuurlijk kunnen verwachten dat het niet zo simpel ging, want die oude bookmarks heb ik niks meer aan 😂

Devian

Newbie
Alles in 1 keer? Niet van dezelfde verkoper neem ik aan?
Ik dacht van wel... We doen niet zo heel gek met drugs dus zo extreem veel is het niet hoor.. Gemiddeld 2-3x per jaar thuis met wat vrienden.. Dan red je het wel met 5gr mdma en wat pillen.

Maar like I said...mn oude site(s) hiervoor bestaan niet meer helaas. Dus geen idee hoe een nu bestaande betrouwbare shop te vinden.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik dacht van wel... We doen niet zo heel gek met drugs dus zo extreem veel is het niet hoor.. Gemiddeld 2-3x per jaar thuis met wat vrienden.. Dan red je het wel met 5gr mdma en wat pillen.

Maar like I said...mn oude site(s) hiervoor bestaan niet meer helaas. Dus geen idee hoe een nu bestaande betrouwbare shop te vinden.

Sourcen voor darknet is niet toegestaan maar als je even zoekt op clear en deepnet word je sowieso de juiste weg op gewezen.

Heb indertijd ook een aardige bestelling gedaan en kan er 10 jaar later nog van snoepen.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Je hebt pep besteld op het darkweb? Terwijl nederland bekend staat om zijn speed en mdma? En lsd kun je gewoon kopen als RC in de vorm van 1P-LSD. Waarom moeilijk dan als het makkelijk kan? :grin:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Gek, hier staat precies het tegenovergestelde.

https://protonvpn.com/blog/tor-vpn/
Tuurlijk gaat dé grootste VPN provider VPN's promoten en in een goed daglicht zetten.
Met een VPN zal je internet provider misschien je verkeer niet zien, maar je VPN host wel.

Je wilt je mengen met een grote groep mensen ipv schreeuwen dat je TOR gebruikt.
Maw is het beter om je fingerprint zo generiek mogelijk te maken zodat het niet uniek is en aan jou gelinkt kan worden.

Tegenwoordig wordt je IP niet echt meer gebruikt om je te traceren, wel je fingerprint.

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
Ik blijf weg van het dark web.
Er zitten teveel kwaadwillende lieden op dat darkweb en het enige wat je bereikt is dat je zo door je geld heen bent....
Ik heb ooit eens een keer iets op darkweb besteld en nu een hele tijd later moet dat nog steeds afgeleverd worden.
Geld is dus weg. Leergeld betaald dus. Ik ga ervan uit dat het best wel eens goed zal gaan, maar wat voor rotzooi je krijgt....nee. ik laat deze beurt voorbij gaan.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Je hebt pep besteld op het darkweb? Terwijl nederland bekend staat om zijn speed en mdma? En lsd kun je gewoon kopen als RC in de vorm van 1P-LSD. Waarom moeilijk dan als het makkelijk kan? :grin:
Je kunt ook pep bestellen uit Nederland op het darkweb. De kwaliteit was goed.

Ook met keta en mdma goed spul gekregen, en veel goedkoper ook!

cutepool

Bewuste gebruiker
Tegenwoordig hoef je niet eens op deepweb. Gewoon telegram, 30 min rijden, ter plaatse testen, 30 min terug.

Zweef

Belezen gebruiker
Bestellen op het darkweb is gewoon top.
Jarenlang alleen maar rommel van straat dealers gekocht, ik wist niet eens hoe erg het was totdat ik echte kwaliteit ontdekte via de darkweb.
Je moet eerst even uitzoeken hoe je de juiste vendors vind maar dat is uiteindelijk super makkelijk.

Gambolitasjuh

Bewuste gebruiker
Bestellen op het darkweb is gewoon top.
Jarenlang alleen maar rommel van straat dealers gekocht, ik wist niet eens hoe erg het was totdat ik echte kwaliteit ontdekte via de darkweb.
Je moet eerst even uitzoeken hoe je de juiste vendors vind maar dat is uiteindelijk super makkelijk.
Is het aan te raden voor iemand die onhandig is/geen ervaring heeft met computers en al die dingen erom heen die je moet doen? Ik heb me er al eens in verdiept, en lijkt me toch best ingewikkeld. Toch een beetje tricky dan denk ik. Ik weet niet hoe groot de kans is dat het mis gaat (meer als in, gehackt worden, persoonlijke gegevens die kunnen lekken)

Zweef

Belezen gebruiker
Het is in het begin veel zoeken en lezen, maar als je voor kleine bedragen besteld en niet zoveel uitmaakt dat er een kans is dat de politie er misschien achter komt dan hoef je niet veel te leren, en gebruik een oude laptop waar je niet veel om geeft dan hoef je ook geen zorgen te maken voor hackers. Je moet je eerder zorgen maken voor scammers en exit scams van grote markten.
Ik zeg wel "darkweb is top" maar er word ook veel troep verkocht, veel zoeken en lezen en hou het bij kleine bedragen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan