Bestellen op het dark web

brandnetel

Newbie
Gisteravond heb ik voor het eerst een bestelling gedaan op het dark web. Uiteraard onder de nodige voorzorgsmaatregelen d.w.z. via een vpn en tor verbinding en adres gegevens versleuteld via pgp. Wat zijn jullie ervaringen met het bestellen via het dark web? Komt dit altijd aan? Zuiverheid van het bestelde product?

Als de 10 gram pep binnenkomt wil ik hiervan een sample opsturen naar het testcentrum. Ik zal laten weten wat hier de uitslag van is! Ook heb ik een aantal LSD zegels besteld, zogenaamd van 220ug, maar goed.. meestal wordt dit enigszins overdreven. Kunnen ze bij het testcentrum iets doen met LSD zegels als je er eentje naar ze opstuurt?

Buu

Wijs gebruiker
Mijn ervaringen zijn dat twee verschillende DMT bestellingen niet binnen gekomen zijn, waarna de verkopers niets meer van zich lieten horen. En dat de 5g pep die ik had besteld 13% amfetamine en de rest cafeïne was. :grin:

En nee, voor LSD te laten testen moet je minimaal 2 inleveren. Ik adviseer je sterk om dit te doen, al helemaal als je LSD van het darkweb haalt. Indien je daar niet toe bereid bent zou ik persoonlijk 1p-lsd nemen om te voorkomen dan je DOx krijgt.

brandnetel

Newbie
Hmm.. nooit echt perse over nagedacht dat er iets anders op de zegels zou kunnen zitten. De speed zou ik sowieso laten testen maar misschien moet ik bij deze eerste bestelling ook maar wat zegeltjes meesturen. Toch wel fijn om zeker te zijn van wat er op zo'n zegel zit. Tnx!

Wel slecht van die pep.. hoop dat de pep die ik nu besteld heb zuiverder is, als de bestelling überhaupt binnen komt :P

gomega

Belezen gebruiker
Garantie heb je nooit als je op het dark web besteld. Het kan zijn dat het zwaar versneden is, het kan gebeuren dat het een compleet andere drug is, of als je pech hebt dan sturen ze helemaal niks op. Daarom is het belangrijk om te kijken naar het trust level van de vendor en ook de reviews te lezen. Ik bestel zelf alleen bij vendors die level 5 of hoger zijn en amper slechte reviews hebben. Ook vind ik het zelf altijd handig om bij een Nederlandse vendor te bestellen ivm de levertijd en het feit dat het dan niet langs de douane hoeft, wat de pakkans enorm doet afnemen.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Gisteravond heb ik voor het eerst een bestelling gedaan op het dark web. Uiteraard onder de nodige voorzorgsmaatregelen d.w.z. via een vpn en tor verbinding en adres gegevens versleuteld via pgp.
Hier word ik nou echt boos van. Je MOET nooit VPN en TOR samen gebruiken! Dat staat in de documentatie van TOR zelf. Hiermee maak je de kans dat je opgepakt wordt alleen groter.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Mijn ervaringen zijn dat twee verschillende DMT bestellingen niet binnen gekomen zijn, waarna de verkopers niets meer van zich lieten horen. En dat de 5g pep die ik had besteld 13% amfetamine en de rest cafeïne was. :grin:
Daarvoor bestaat escrow dus, als je op een fatsoenlijke site bestelt dan kun je je geld terugkrijgen als de kwaliteit slecht is. Natuurlijk altijd je drugs testen voor je finalize klikt.

Buu

Wijs gebruiker
Daarvoor bestaat escrow dus, als je op een fatsoenlijke site bestelt dan kun je je geld terugkrijgen als de kwaliteit slecht is. Natuurlijk altijd je drugs testen voor je finalize klikt.
Bij m'n eerste bestelling meermaals de admins een pm gestuurd want m'n geld zat in Escrow maar kreeg nooit response. De tweede site was ineens uit de lucht met een grote foto van de Duitse politie op de voorkant. Dat kan er ook mee te maken hebben gehad :tongueout:

brandnetel

Newbie
Hier word ik nou echt boos van. Je MOET nooit VPN en TOR samen gebruiken! Dat staat in de documentatie van TOR zelf. Hiermee maak je de kans dat je opgepakt wordt alleen groter.

Nou nou nou, je hoeft niet boos te worden :P De meningen zijn verdeeld over over of je vpn en tor samen moet gebruiken of juist niet. Dat kan dan vpn over tor of tor over vpn of idd alleen tor. De vpn provider kent inderdaad je echte ip adres dus daar schuilt het gevaar.

Zelf kies ik voor een vpn provider die is gevestigd in panama. De EU en VS hebben daar geen jurisprudentie, dus bij het opvragen van gegevens geven ze daar als het goed is (!) geen gehoor aan. Ook beweren ze geen logs bij te houden van hun gebruikers. Helemaal geen logs geloof ik niet maar in ieder geval dan minimaal. Als ze gegevens gaan delen met bijvoorbeeld overheidsinstanties dan zal dat het einde betekenen van hun business model.

Om de zaak helemaal dicht te spijkeren is het beter om ook nog gebruik te maken van besturingssysteem tails o.i.d. Al met al denk ik dat je met tor en vpn behoorlijk anoniem op het internet kan surfen en het darkweb kan bezoeken. Er zijn nog wel meer foefjes te verzinnen om het nog moeilijker te maken maar goed.. Dan moet je wel heel zwaar illegaal bezig zijn :)

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Zelf kies ik voor een vpn provider die is gevestigd in panama. De EU en VS hebben daar geen jurisprudentie, dus bij het opvragen van gegevens geven ze daar als het goed is (!) geen gehoor aan. Ook beweren ze geen logs bij te houden van hun gebruikers. Helemaal geen logs geloof ik niet maar in ieder geval dan minimaal. Als ze gegevens gaan delen met bijvoorbeeld overheidsinstanties dan zal dat het einde betekenen van hun business model.
Sorry dat ik boos werd, ik heb liever niet dat een arme knaap die een beetje drugs bestelt wordt opgepakt en veroordeelt voor drugssmokkel. Iedereen weet wel dat je het over NordVPN hebt, dat ze in Panama gevestigd zijn staat alleen op hun website, net zoals dat elke VPN provider onzint over dat ze alle logbestanden wissen en je informatie nooit zullen doorgeven, maar dat is waar we maar op moeten vertrouwen. Het belangrijkste is dat als je een VPN aanschaft dat je niet je echte gegevens opgeeft en betaalt met cryptocurrency. Tails raad ik niet aan omdat hier veiligheidsgaten in zitten, Whonix of Kodachi zijn veel efficienter om op het darknet te surfen maar het ligt er maar aan hoe ver je in veiligheid wilt gaan. Kodachi heb ik zelf geprobeerd en zij ondersteunen NordVPN, ProtonVPN en een paar andere providers en de OS is volledig gemaakt met als doel het darknet te bezoeken. Mijn laatste tip is nog om je crypto niet gelijk over te zetten naar de markt tenzij je net als mij je bitcoin koopt zonder identiteitsbewijs bij vrienden.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Bij m'n eerste bestelling meermaals de admins een pm gestuurd want m'n geld zat in Escrow maar kreeg nooit response. De tweede site was ineens uit de lucht met een grote foto van de Duitse politie op de voorkant. Dat kan er ook mee te maken hebben gehad :tongueout:
Haha! Die tweede site ken ik, volgens mij was die vernoemd naar een of andere straat in New York ofzo. De eerste ken ik volgens mij ook, dat is die markt die nooit reageert op tickets, hier zeuren duizenden mensen over op de donkere versie van Reddit. Ik gebruikte na de val van droom nachtmerrie maar die lijdt momenteel onder een zware interne hack door een SQL injection, dus daar reageert ook niemand meer op mijn bestellingen. Als je in een dorp of stad woont waar alleen slechte dealers zijn heb ik liever dat enkele bestellingen nooit worden verzonden dan dat ik troep krijg voor mijn geld. Voor nu zou ik een of andere Italiaanse markt gebruiken waarvan ik de naam niet mag noemen natuurlijk, daar werden wapens op verkocht voordat het een bekende markt was.

Buu

Wijs gebruiker
Haha! Die tweede site ken ik, volgens mij was die vernoemd naar een of andere straat in New York ofzo. De eerste ken ik volgens mij ook, dat is die markt die nooit reageert op tickets, hier zeuren duizenden mensen over op de donkere versie van Reddit. Ik gebruikte na de val van droom nachtmerrie maar die lijdt momenteel onder een zware interne hack door een SQL injection, dus daar reageert ook niemand meer op mijn bestellingen. Als je in een dorp of stad woont waar alleen slechte dealers zijn heb ik liever dat enkele bestellingen nooit worden verzonden dan dat ik troep krijg voor mijn geld. Voor nu zou ik een of andere Italiaanse markt gebruiken waarvan ik de naam niet mag noemen natuurlijk, daar werden wapens op verkocht voordat het een bekende markt was.
Klopt, inderdaad die site. De tweede durf ik zo niet meer te zeggen hoe die heet, is ondertussen uit de lucht. hij stond wel op de voorpagina van the hidden wiki. Ik kan in principe overal wel aan komen en heb daar ook geen darkweb voor nodig, het enige wat schaars is, en wat ik tot twee keer toe van het Darkweb heb proberen te halen is dmt.

brandnetel

Newbie
Van de 10 gram speedpasta bleef, nadat ik het op een spiegel heb gedroogd, nog maar 4.62 gram over.. Hiervan gaat vanavond een monster naar het testcentrum. Nadat het gedroogd was heb ik het gewassen met aceton, toen had ik nog maar 3.2 gram over. Dus van 10 gram naar 3.2 gram is een behoorlijk verlies, in ieder geval meer dan ik had verwacht. Maar ja.. er had ook niets geleverd kunnen worden. Wel escrow uiteraard dus dan was ik m'n bitcoins niet kwijt geweest als het goed is. Ben benieuwd naar de testresultaten. Toch nog maar wat andere vendors uitproberen de komende maanden :P

Buu

Wijs gebruiker
Van de 10 gram speedpasta bleef, nadat ik het op een spiegel heb gedroogd, nog maar 4.62 gram over.. Hiervan gaat vanavond een monster naar het testcentrum. Nadat het gedroogd was heb ik het gewassen met aceton, toen had ik nog maar 3.2 gram over. Dus van 10 gram naar 3.2 gram is een behoorlijk verlies, in ieder geval meer dan ik had verwacht. Maar ja.. er had ook niets geleverd kunnen worden. Wel escrow uiteraard dus dan was ik m'n bitcoins niet kwijt geweest als het goed is. Ben benieuwd naar de testresultaten. Toch nog maar wat andere vendors uitproberen de komende maanden :P
Laatste keer hield ik ook zo'n 4g van 10g nat over. Eindstand 73% :grin:

Evilcoffee69

Experimenterende gebruiker
Weet iemand meer over wat er tegenwoordig aan de hand is bij de bekendste dark web marketsite? Een week geleden ofzo ging hij offline, het is te zeggen men kreeg enkel een pagina te zien met één of andere melding genre "we'll be back shortly." Enkele dagen later verscheen er dan een update op deze pagina, met de uitleg dat ene "Walrus", één van de hoge heren van de site, 25 BTC van de leden gestolen had en van plan was om van de marktplaats één grote exitscam te maken of zoiets. Daarna heeft er dagenlang enkel "Maintenance, we'll be back shortly!" gestaan. Toen ik vandaag checkte stond er een "**** **** forum" waar ik niet kon registreren of inloggen. Op alternatieve adressen van de site staat nog steeds die "maintenance" melding. Iemand die wel op dat forum kan of zo...?

Robin Z.

Newbie
Dag allemaal, voor een documentaire serie op Videoland proberen we in contact gekomen met mensen die wel eens drugs gekocht hebben op het dark web. We zouden hen graag een paar vragen stellen over hoe dit precies in zijn werk ging. Mocht iemand het leuk vinden om hier met ons over te praten, laat het mij vooral weten. :)

Druktemaker

DF-koningin
Dag allemaal, voor een documentaire serie op Videoland proberen we in contact gekomen met mensen die wel eens drugs gekocht hebben op het dark web. We zouden hen graag een paar vragen stellen over hoe dit precies in zijn werk ging. Mocht iemand het leuk vinden om hier met ons over te praten, laat het mij vooral weten. :)
Deze vraag kan gesteld worden in het ‘medewerking gevraagd’ subforum! 🙂

liljazzsinger

Experimenterende gebruiker
Hoe heet die documentaire? Het lijkt me leuk om te kijken als ie uitkomt

Proxima

Badass junkie
Ja, dat heet je eigen product promoten. Lees dit artikel maar eventjes van iemand die zelf werkt bij het Tor project.

In principe een interessante link, maar ook duidelijk een opiniestuk met eigen belangen erin van deze persoon. Ik mis ook vaak een goede technisch onderbouwing in dat stuk.

Ik gebruik Tor door een VPN heen omdat ik mijn ISP niet wil laten weten dat ik Tor gebruik. Dat deze persoon vindt dat je Tor juist wel 'open' moet gebruiken om het sociaal te normaliseren is leuk maar daar heb ik natuurlijk geen enkele boodschap aan.

Ook is de gesuggereerde pluggable transport vaak een hoop gedoe en al zeker niet zaligmakend.

Etc.

Bonko3ng

Belezen gebruiker
Ik zou eens wat lekkere dingen bestellen via darkweb. Eerst al lastig de juiste linkjes te vinden. Afin, via gewone internet allerlei reviews gevonden. Leek geweldig. Tot ik ineens een bericht tegen kwam dat het nooit aankwam en een scam was. Betaling enkel via Bitcoin...

Wat bleek nou. Die oplichters hadden op standaard fora allemaal fake vijf sterren reviews over die darkweb sites geplaatst. Sinds dien ben ik over darkweb toch ook wat huiverig. Hoogstwaarschijnlijk zat ik ook niet op de juiste pagina te zoeken ...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik zou eens wat lekkere dingen bestellen via darkweb. Eerst al lastig de juiste linkjes te vinden. Afin, via gewone internet allerlei reviews gevonden. Leek geweldig. Tot ik ineens een bericht tegen kwam dat het nooit aankwam en een scam was. Betaling enkel via Bitcoin...

Wat bleek nou. Die oplichters hadden op standaard fora allemaal fake vijf sterren reviews over die darkweb sites geplaatst. Sinds dien ben ik over darkweb toch ook wat huiverig. Hoogstwaarschijnlijk zat ik ook niet op de juiste pagina te zoeken ...
Hier kan je geen verkooppunten of tips delen. Ik zou als ik jou was het via RC vendor bestellen. Nog nooit problemen gehad, alleen 2x dat het verkeerde werd gestuurd maar kreeg daarna netjes alsnog de juiste stofjes.

Succes en je weet het nu forumregels 1..

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Ik gebruik Tor door een VPN heen omdat ik mijn ISP niet wil laten weten dat ik Tor gebruik. Dat deze persoon vindt dat je Tor juist wel 'open' moet gebruiken om het sociaal te normaliseren is leuk maar daar heb ik natuurlijk geen enkele boodschap aan.
En je denkt dat het wel veilig is als een VPN provider weet dat je Tor gebruikt wanneer 99% ervan alleen identificeerbare betaalmiddelen accepteert die direct gelinkt zijn aan je naam? Jouw ISP is een stuk minder geinteresseerd in wat je online uitspookt dan VPN providers en dit heeft zich velen malen aangetoond in verhalen waar mensen opgepakt worden na het gebruik van een VPN die netjes logs bijhield van iedereens activiteiten (no-log policy is ook bullshit in de meeste gevallen).
Alleen tor is zeker niet voldoende als je zeker wil weten dat je safe zit.
Klopt maar een VPN is niet de oplossing die je zoekt. Een speciaal besturingssysteem (Tails en Whonix bijvoorbeeld) kan helpen met geen sporen achter te laten op je eigen PC waar je zeer waarschijnlijk Windows op draait.
Tot ik ineens een bericht tegen kwam dat het nooit aankwam en een scam was. Betaling enkel via Bitcoin...
Ja, je gaat inderdaad heel wat scams tegenkomen. Een goede markt verplicht iedereen om Monero te gebruiken sinds Bitcoin een openbare blokchain heeft wat het onveilig maakt doordat iedereen je transacties kan volgen.
Die oplichters hadden op standaard fora allemaal fake vijf sterren reviews over die darkweb sites geplaatst.
Opnieuw, er bestaan markten die heel goede detectie hebben tegen fake reviews, je zit te gluren op de verkeerde plek. Ik kan geen markten noemen maar ik heb de afgelopen jaren waarschijnlijk honderden pakketjes binnengekregen met allerlei middelen inclusief XTC, MDMA, ketamine, 3MMC, wiet en ik kan nog een tijdje blijven doorgaan.
Je kan tegenwoordig voor een tientje al iets bestellen dus zoek gewoon een populaire, betrouwbare markt en waag een gokje.

Proxima

Badass junkie
En je denkt dat het wel veilig is als een VPN provider weet dat je Tor gebruikt wanneer 99% ervan alleen identificeerbare betaalmiddelen accepteert die direct gelinkt zijn aan je naam? Jouw ISP is een stuk minder geinteresseerd in wat je online uitspookt dan VPN providers en dit heeft zich velen malen aangetoond in verhalen waar mensen opgepakt worden na het gebruik van een VPN die netjes logs bijhield van iedereens activiteiten (no-log policy is ook bullshit in de meeste gevallen).
Ik ben niet direct bang voor een zogenaamde "global passive adversary" (GPA) maar meer voor een incompetente overheidsinstantie die mij er per ongeluk uitpikt en op een generiek lijstje zet (waar je waarschijnlijk nooit meer vanaf komt).

Overigens vertrouw ik geen enkele VPN provider om secuur met mijn data om te gaan, het is voor mij dus echt alleen maar een betegelde tunnel om onder die weg van incompetentie door de rijden. Ik kies er dus expres voor om alleen dit level te maskeren.

Als je het namelijk echt goed wilt doen qua security dan moet je een volledige lifestyle change doen qua on- en offline gedrag, ik denk niet dat veel mensen die discipline hebben en dat je ze daarom het beste kan informeren met de juiste best-practices, de rest is vaak alleen maar academische geleuter. 😁

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Als je het namelijk echt goed wilt doen qua security dan moet je een volledige lifestyle change doen qua on- en offline gedrag, ik denk niet dat veel mensen die discipline hebben en dat je ze daarom het beste kan informeren met de juiste best-practices, de rest is vaak alleen maar academische geleuter. 😁
Ik zit wel op dit level na meerdere ervaringen met politie/overheid die mijn privacy hebben geschonden in het verleden toen ik nog alle big tech producten gebruikte (Facebook, Google, Microsoft, etc.), het is een zeer grote stap maar dan besef je wel eens voor het eerst in je leven hoeveel controle de grote bedrijven hebben over je leven door middel van aanbevelingen en advertenties.
Ik ben zeer blij dat ik al mijn accounts op die sites heb verwijderd sinds ik nu veel meer tijd besteed aan productief zijn in plaats van heel de dag als een zombie op Instagram of Reddit te zitten scrollen.

Nihilist88

Badass junkie
Waar ik jaaaaren terug heel makkelijk al mn stuff als zijnde LSD, GHB, Ketamine, XTC, 4-FA, 2cb kocht, alles werd ook vlotjes en discreet per post verzonden, kreeg wel heel veel bday en andere kaartjes 😂😜 Kwam ook bijna allemaal uit Nederland, paar dingen uit Duitsland. Maar dan was mijn favo market foetsjie, alternatief gezocht en gevonden...maar ondertussen ook de online RC shopjes gevonden en verving dat eigenlijk meer en meer mn aankopen via dark web markets...Dit was nog is pak makkelijker en daar waar de markets op het dark web verdwenen, omslachtiger werden, met zo'n keys nzo, nooit meer via deze weg gekocht.

Bonko3ng

Belezen gebruiker
Hier kan je geen verkooppunten of tips delen. Ik zou als ik jou was het via RC vendor bestellen. Nog nooit problemen gehad, alleen 2x dat het verkeerde werd gestuurd maar kreeg daarna netjes alsnog de juiste stofjes.

Succes en je weet het nu forumregels 1..
Misschien zocht ik niet goed maar wat ik bedoelde te zeggen is dat je overal wordt bedonderd😁

SantanaTerror

Belezen gebruiker
dat kan maar je hoeft toch niet boos te worden! wie leest er nou zon documentatie! De vpn zou ik gebruiken om niet gehackt te worden via tor! voor de politie ben ik niet bang

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
dat kan maar je hoeft toch niet boos te worden! wie leest er nou zon documentatie! De vpn zou ik gebruiken om niet gehackt te worden via tor! voor de politie ben ik niet bang
Voor hackers moet je ook niet bang zijn, die zijn uit op andere hackers.
idd Tor is sowieso zo safe als het platform waar je het op draait om te beginnen.
Je moest maar eens weten hoeveel gappies op Windows bestellen met het idee dat hun VPN ze magisch gaat beschermen terwijl er honderden processen open zijn op de achtergrond waarvan god niet eens weet wat ze uitspoken op je PC ...

Bovenaan