Beste Truffels Voor: "Lekker Gevoel" ?

DutchMike

Experimenterende gebruiker
Harro beste (L)uitjes,

Ik heb ondertussen al iets van 6 jaar geen truffels/paddos meer genuttigd,
maar vanwege een 'goed verhaal' van een vriend, heb ik besloten om het weer eens te trippen.

Heb alleen totaal geen kennis van de soorten.. dus kwam hier eventjes een vraagje stellen,
namelijk, welke truffel soort/type is het beste om je gewoon "lekker te voelen" ?

Vanwege dat ik lijd aan visuele sneeuw (heleboel vlekjes zien, constant),
heb ik dus het liefste ook een soort die redelijk weinig visuele effecten geeft.

De site waar ik van plan ben om te bestellen:
https://www.zamnesia.nl/96-magic-truffels

Dus kortom, truffles voor een lekkere, goedzalige trip - met niet al te veel visuele effecten.
Nadenken doe ik al vanuit mezelf constant - dus dat zit al helemaal goed! :)

Vriendelijke groetjes,
Mike

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mexicana truffels waren voor mij niet al te heavy en had ik toch wel goede lachkicks van. Nu klopt het niet als ik zeg dat dit altijd zo is en altijd een "Lekker gevoel" geven. Dat zou echt de verkeerde term zijn als je psychedelica gebruikt, omdat het vooral vanuit je psyche komt en niet zoals MDMA je forceert om blij te zijn. Zorg dat je een mooie voorbereiding hebt en dat je er met een mooie intentie in gaat, just for fun is niet echt de beste manier. Dan zal je uiteindelijk ook veel meer dan slechts een "lekker gevoel" eruit halen, misschien houdt je er nog mooie inzichten aan over of verander je je kijk zodat je voor de rest van je leven meer posititeit en begrip kan krijgen uit dingen om je heen.

Ik zou voor mexicana gaan en zorgen dat je een gezellige vertrouwde setting hebt, liefste zonder mensen die niet trippen en die je nog niet kent.

DutchMike

Experimenterende gebruiker
Howdy,

Hehe, ik doe al constant filosopheren (drives me nuts) & over abstracte concepten nadenken,
en dat resulteerde in veel begrip over de wereld, acceptatie, revelaties, enzovoort :)

Heb nu wat meer gelezen, en het blijkt dat Mexicana idd de beste optie is, van wat ik lees.
Visueel niet te heftig, trip is kennelijk goed te beheersen & je voelt je goed in het geheel.

En hoeveel zou je aanraden? met 7.5G beginnen,
en als het lekker gaat na een tijd (1-2 uur), hetzelfde bij nemen?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ben toch nog nieuwsgierig naar wat andere te zeggen hebben,
dus wees niet verlegen om jou mening hier te plaatsen! :grin:

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Met de mexicana truffels neig je inderdaad meer naar een iets lichtere trip, niet extreem veel mindfucks en erg introspectief. 7.5G is een prima start dosis, waar twee vrienden voor de eerste keer ook goed op gingen. Ik ben zelf heel eg gevoelig voor psychedelica, 25ug LSD laat mij al lichtelijk trippen net zoals halve 2cb. Dus om 7.5g hoef je je geen zorgen te maken.

Als je zin hebt, ik heb hier nog een oud report over. Misschien dat je je dan een beetje kunt terug vinden in de ervaringen? viewtopic.php?f=21&t=55082

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Vergeet al die al die verhaaltjes van smartshops maar over dat de ene soort meer visueel is en de andere meer euforisch, etc. Dat is gewoon pure marketing om verschillende soorten te kunnen slijten. Ze bevatten allemaal dezelfde werkzame stoffen en geven dus ook gewoon vergelijkbare effecten. De ene soort is wellicht alleen ietsjes sterker dan de ander, maar ook daar betwijfel ik of die verschillen nou echt zo groot zijn als ze doen geloven.

Het beste neem je gewoon de goedkoopste soort en niet teveel. Hoe meer je neemt hoe meer visuals en mindfuck je namelijk krijgt en daar ben jij zo te lezen niet naar opzoek. Zoals ElvenSpice wel aangaf kun je een lekker gevoel met psychedelica niet afdwingen. Dus dat zou eigenlijk nooit de enige reden voor een trip mogen zijn.

Bovenaan