• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Beste Trip Report van het jaar 2017!

Beste Trip Report Van 2017?

• Januari 1: Atlantis truffels (15g): tweede keer solo

Stemmen: 1 3,2%
  • Januari 2: Mijn eerste DOB ervaring

Stemmen: 2 6,5%
  • Februari: Overdosering ketamine, spoedeisende hulp

Stemmen: 4 12,9%
  • Maart: ALD-52 report - Kiekeboe!

Stemmen: 0 0,0%
  • April: Mijn eerste keer XTC :)

• Mei: Nu. Het meest significante moment ooit

• Juni: Hollandia truffels (15g) - 'Wereldjes'

• Juli: Eerste keer LSD (+/- 165 ug): draaikolk, oorlog en telepathie

Stemmen: 5 16,1%
  • Augustus: Stuurloos op ons tripvlot (2cb 'bad' trip)

• September: Eerste keer ketamine: dronkenschap, platheid, en een witte, mechanische wereld

Stemmen: 4 12,9%
  • Oktober: Nexusflip , vleermuizen in de nacht

• November: Fantasia truffels, een confrontatie met jezelf

Stemmen: 0 0,0%
  • December: Crystal Meth 98% roken - meest krachtige drug by far mogelijk! Te intens!

Stemmen: 8 25,8%

• Totaal aantal stemmers
    31
  • Opiniepeiling gesloten .

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Hier zijn ze dan! :hearteyes: En wat zijn ze stuk voor stuk prachtig. In mijn speurtocht om bij alle maanden de juiste winnaars te selecteren, zag ik dat er in januari 2017 een gelijkspel was, en dat er toen geen winnaar gekozen is. Geen ramp, maar om het zo eerlijk mogelijk te houden, staan ze uiteraard wel beide in deze poll.

Januari 1: Atlantis truffels (15g): tweede keer solo door @Roze olifant
Januari 2: Mijn eerste DOB ervaring door @Larocca1971
Februari: Overdosering ketamine, spoedeisende hulp door @Sally Tessio
Maart: ALD-52 report - Kiekeboe! door @Mindless
April: Mijn eerste keer XTC :) door @SanneBanne
Mei: Nu. Het meest significante moment ooit door @Mindless
Juni: Hollandia truffels (15g) - 'Wereldjes' door @Roze olifant
Juli: Eerste keer LSD (+/- 165 ug): draaikolk, oorlog en telepathie door @Roze olifant
Augustus: Stuurloos op ons tripvlot (2cb 'bad' trip) door @KropSla
September: Eerste keer ketamine: dronkenschap, platheid, en een witte, mechanische wereld door @Roze olifant
Oktober: Nexusflip , vleermuizen in de nacht door @PsyTekZ
November: Fantasia truffels, een confrontatie met jezelf door @krannatom
December: Crystal Meth 98% roken - meest krachtige drug by far mogelijk! Te intens! door @Johnny Snow

Deze poll is natuurlijk een unieke, dus geven we jullie 2 maanden de tijd om te stemmen. Daarna weten we wie Het Beste Trip Report van heel 2017 geschreven heeft. :hearteyes:

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ja dat is waar, wat heb jij een junken jaar gehad zeg :tonguewink:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Eindelijk een keuze gemaakt. Ik moest sommige weer even nalezen om mijn geheugen op te frissen. Mooie rapportjes hoor!

Laatst bewerkt:

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heel impressive inderdaad, leuk dat er door sommige members zo frequent gepost wordt. Waarom drop jij niet eens een reportje @Fenrir? Die XTC/MDMA handleiding was prima geschreven, misschien rol je er ook moeiteloos een mooi trip report uit.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Heel impressive inderdaad, leuk dat er door sommige members zo frequent gepost wordt. Waarom drop jij niet eens een reportje @Fenrir? Die XTC/MDMA handleiding was prima geschreven, misschien rol je er ook moeiteloos een mooi trip report uit.

Ik heb toevallig van de week een trip report geschreven, linkje: https://drugsforum.nl/threads/15g-m...aura-mindblowing-trip-met-abrupt-einde.62410/

En mijn andere trip report hier, van een half jaartje geleden: https://drugsforum.nl/threads/2c-b-xtc-neon-tekenfilms-in-een-donkere-partytent.61294/

Ik voel niet de behoefte om na elke keer druggebruik een trip report te maken. Dat doe ik eigenlijk alleen als ik denk dat de ervaring interessant is voor anderen.
Daarnaast zitten er vaak maanden tussen mijn druggebruik, zelfs alcohol drink ik zelden.
Vandaar dat ik niet veel reports schrijf!

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Twee topics gaan nu uitlopen! Spannend! Ik denk dat het spannend zal blijven tot de laatste dag, dus stemmen mensen! :uparrow::whiteheavycheckmark:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik had op het rapportje van Sally moeten stemmen maar heb impulsief op DOB gestemd omdat ik dat stofje interessant vind, wat heb ik gedaan? :(

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik had op het rapportje van Sally moeten stemmen maar heb impulsief op DOB gestemd omdat ik dat stofje interessant vind, wat heb ik gedaan? :(
Ik vraag het ambulancepersoneel de volgende keer wel of ze wat exotischere drugs in me kunnen pompen zodat ik meer kans maak op een stem voor trip report van het jaar. :tongueclosed:
Als het DOB report je het meest intrigeerde dan is dat toch gewoon een prima keuze joh? Don't worry. :upsidedown:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
De tijd vliegt! 26 leden hebben hun keuze doorgegeven, dat is veel, maar kan nog beter. Nog maar tot 21 maart om jouw keuze door te geven, dus doe het snel! :warning::yellowheart::chickhatch::chick:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
[BUMP MODUS AAN] Nog 10 dagen! :flushed::thinking::warning: Je stem telt nog steeds, dus vergeet het niet! :chickhead: [BUMP MODUS UIT]

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Bedankt allemaal voor het stemmen! :grinning::hearteyes::heavycheckmark:

Het merendeel van de leden die gestemd hebben, verkoos het verhaal van @Johnny Snow als Het Beste Trip Report Van Het Jaar 2017. Ik hoop dat het kan dienen als waarschuwing voor mensen die onvoorbereid willen gaan experimenteren met Crystal Meth! :warning:

Op de tweede plaats @Roze olifant! :smiley: Maar....... MAAR...:warning: Omdat ze 4 van de 12 maanden van 2017 als beste van de maand uit de bus kwam, heeft zij dus in totaal 12 stemmen gekregen:doubleexclamation: Stuk voor stuk mooie, eerlijke en goed beschreven trip reports :clapping1::handok1::handfist1::thumbsup1: Whoohooo!:loudspeaker:

Op de derde plaats @Sally Tessio met een trip report die op ons allemaal indruk heeft gemaakt. HET trip report met het hoogste aantal weergaven van alle Trip Report v/d Maand winnaars sinds 2008:doubleexclamation: :warning: Zijn trip report is namelijk 21.069 keer bekeken! :flushed::yellowheart:

Nu verder met 2018, dat er maar vele trip reports geschreven gaan worden! :sunglasses::chickhatch:

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Gefeliciteerd @Johnny Snow! :wink: Much deserved, alleen al om het feit dat je je aan zo'n heftige drug hebt gewaagd, er zo open over hebt geschreven en er zo'n gebalanceerd oordeel over hebt kunnen vellen.
Ook gefeliciteerd @Roze olifant, vooral omdat je geen one hit wonder bent en het forum voortdurend verrijkt met goed geschreven rapports. De consistency award gaat sowieso naar jou! ^_^

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Gefeliciteerd @Johnny Snow! :wink: Much deserved, alleen al om het feit dat je je aan zo'n heftige drug hebt gewaagd, er zo open over hebt geschreven en er zo'n gebalanceerd oordeel over hebt kunnen vellen.
Ook gefeliciteerd @Roze olifant, vooral omdat je geen one hit wonder bent en het forum voortdurend verrijkt met goed geschreven rapports. De consistency award gaat sowieso naar jou! ^_^

Thanks, jij ook gefeliciteerd! Ik vind eigenlijk dat jouw report een hogere dan een derde plaats verdiend had als ik eerlijk ben, toch wel een van de reports die me het meest bijgebleven zijn dit jaar.

En bedankt voor het compliment :grin:

Wat heeft het podium nu gewonnen :wink:?

Een dark web cadeaubon. Oh wacht. :tongueout:

Bovenaan