Beste plek

Waar vind jij XTC/MDMA het fijnst?

• Tijdens het uitgaan.

Stemmen: 51 34,0%
  • Buiten.

Stemmen: 9 6,0%
  • In een huis.

Stemmen: 71 47,3%
  • Ik heb niet echt een favo plek.

Stemmen: 8 5,3%
  • Anders namelijk...

Stemmen: 11 7,3%

• Totaal aantal stemmers
    150

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Kigh zei:
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.
Ik kan me voorstellen dat er een open sfeer is, maar net las bij elk ander 'event', zijn er mensen die er horen en mensen die denken dat ze er horen. :stoned:

Nu ga je weer sociale groepjes maken, en het mooie van zulke events is dat die er niet bestaan. "Horen" of niet "Horen". Dat heb je in het normale leven, daar niet.

Op goa feesten heb je ook maar één type mens. Ik herinner me dat jij een topic maakte dat gabbers niet thuishoren op goa's. Het is net als die andere feesten, alleen dan met zogenaamde hippies. Teminste, niet iedereen. Je hebt ook mensen die echt zo zijn.

Angramar Temenos

Badass junkie
Gabbers die ze verpesten niet nee. Je hebt ook zat gabbers met een goede instelling, heb ik ook in dat topic gezegd. Met oud en nieuw toen ik rond de 250 ug zat en in de danszaal was zat ik te lullen met een gabber-type chick, ze was benieuwd naar trippen en had het nog nooit gedaan. Een of andere kerel die haar wou versieren blijkbaar (heb ik van haar) ging met mij ruzie zoeken omdat die dacht dat ik dat ook wou (wat niet zo was, had meer belangstelling voor de prachtige wervelpatronen in het plafond dan meiden versieren), dat kon ik in m'n trip slecht hebben en toen ging ik even weg. Ze ging achter me aan om te checken of het goed met me ging en dat ik niet bad ging. Dus ja, je hebt prima gabbers die het heel leuk kunnen hebben daar, alleen sommige verpesten de sfeer, het hadden net zo goed "hippies" kunnen zijn die teveel hadden gedronken en gesnoven en aggressief gingen doen.

Maar even iets anders, waarom vind je het "nep"? Ik bedoel, niemand doet schijnheilig of zo, en dat het nou door drugs komt, waarom zijn drugs nep? De drugs zijn echt, wat je voelt met drugs is toch ook een echt gevoel, je beeldt het jezelf niet in, het komt wel door een chemisch stofje maar het gevoel heb je wel. Waarom moet iets natuurlijk zijn om echt te zijn? Volgens die logica is 90 jaar leven door middel van geavanceerde medicijnen ook niet echt, maar ben je al 30 jaar dood, maar leef je "nep" door de medicijnen. En misschien is hoe jij het noemt "Nep" dat soort dingen ervaren een goede training om het later ook "echt" te kunnen.

Ik vind het thuis met vrienden altijd erg leuk. Paar jaar geleden deed ik het bijna op elk feest wel waar ik heen ging, maar nu pak ik dan liever wat anders. Buiten is ook wel lache..
Moeilijk kiezen.. :grin:

Deranged

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Gabbers die ze verpesten niet nee. Je hebt ook zat gabbers met een goede instelling, heb ik ook in dat topic gezegd. Met oud en nieuw toen ik rond de 250 ug zat en in de danszaal was zat ik te lullen met een gabber-type chick, ze was benieuwd naar trippen en had het nog nooit gedaan. Een of andere kerel die haar wou versieren blijkbaar (heb ik van haar) ging met mij ruzie zoeken omdat die dacht dat ik dat ook wou (wat niet zo was, had meer belangstelling voor de prachtige wervelpatronen in het plafond dan meiden versieren), dat kon ik in m'n trip slecht hebben en toen ging ik even weg. Ze ging achter me aan om te checken of het goed met me ging en dat ik niet bad ging. Dus ja, je hebt prima gabbers die het heel leuk kunnen hebben daar, alleen sommige verpesten de sfeer, het hadden net zo goed "hippies" kunnen zijn die teveel hadden gedronken en gesnoven en aggressief gingen doen.

Maar even iets anders, waarom vind je het "nep"? Ik bedoel, niemand doet schijnheilig of zo, en dat het nou door drugs komt, waarom zijn drugs nep? De drugs zijn echt, wat je voelt met drugs is toch ook een echt gevoel, je beeldt het jezelf niet in, het komt wel door een chemisch stofje maar het gevoel heb je wel. Waarom moet iets natuurlijk zijn om echt te zijn? Volgens die logica is 90 jaar leven door middel van geavanceerde medicijnen ook niet echt, maar ben je al 30 jaar dood, maar leef je "nep" door de medicijnen. En misschien is hoe jij het noemt "Nep" dat soort dingen ervaren een goede training om het later ook "echt" te kunnen.

JohnAlmere

Experimenterende gebruiker
Mijn beste plek is..thuis!

En ik heb in het huis ook een paar favo plekjes!!

Op het balkon in het zonnetje!!
In mijn waterbed met ventilator aan en heerlijk muziekje op
En op nummer 1: Onder de douche! (ben ik de enige??!!)

Amaranth

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Angramar Temenos zei:

Win.

xPlaystationx

uitgaan vind ik zeer vermakelijk als ik mdma op heb. maar dan moeten het wel goede feesten zijn net als reverze bassleader black inqontrol. Waar het heel druk is dus... :grin: (en harde muziek)
verder heb ik al zeker over de 200 x in de auto gespaced, muziek kei hard met ze 4e in de auto parkeerplaatsje zoeken ergenst chill waar niemand last van je heb, en af en toe stukje rijden...paar flessen drinken kaugom mee en wiet.

:mrgreen:

Extisi

Wijs gebruiker
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.

Ik vind het allemaal maar nep.

Mee eens, want die sfeer is er alleen omdat iedereen strak staat van verschillende dingen.
En vrienden zijn áltijd liefdevol en accepteren je altijd.

Alex B

Newbie
zo'n beetje alles wat erbij stond maar wat echt lache is om dan in het bos te gaan lopen en daar dan je hallucinaties laten komen dan kan je echt lachen.

321123

seymourebutes zei:

:grin: :grin: ik begrijp niet hoe mensen het chill vinden om op school mdma of xtc te doen

ik vind het thuis chill en op een feest ook, meestal wat ik doe is uitgaan met vrienden en daarna met zn allen nog thuis chillen en jointjes roken. :hearteyes: :hearteyes:

MarisssNL

Newbie
party party party, ook is een keertje thuis gedaan, maar het is toch vaak het hele feest sfeertje en de mensen eromheen wat t extra relax maakt!

Muse24

poehee ben megavaag van de weed.

Maarre in het echte leven zoals sommigen dat noemen, dus als je nuchter bent, moet je soms dingen die je niet kan of nog niet durft. Dingen die je wel kan, versterken tijdens XTC. Dingen die je niet kunt, bijv iemand vertrouwen of volle overgave, lukken ook niet met XTC. Of is het andersom? Dingen die je durft met XTC op, kun je daarna ook echt als je weer nuchter bent.

Moet je pas gaan experimenteren met drugs of meer drugs gebruiken als je daar echt toe aan bent?

sorry voor de wauzie uitleg.

k00k

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
Immo zei:
Duidelijk uitgaan. Ik vind het zonde om het zo maar even te gebruiken.

Zo dacht ik eerst ook. Maar je kan echt zo'n intieme sfeer thuis creëren, als je het goed voorbereidt en met de juiste mensen doet heb je er echt veel meer aan dan op een feest, waar je je in moet houden om normaal te doen en weinig dingen voor handen hebt om te doen behalve dansen.

Met XTC hoef ik geen intieme sfeer. Alleen maar los met uitgaan. Ik hou me dus echt niet in op een feest he. En ik heb meer te doen dan alleen dansen op een feest.

Heb 't 1x thuis met vrienden gedaan, was wel leuk, maar ik wilde deheletijd dansen en uitgaan, dus ik heb gekozen voor het uitgaan.

UeWEclipse

Altijd op feesten :grin: echt geweldig met die lasers, verlichting en bass die je door je hele lijf voelt :hearteyes:

Maar af en toe met wat vrienden thuis is ook tof

Drugsmeisje

Lekker bij mijn vriendje thuis :)!
En dan ga ik af en toe rondje lopen todat ik bek af ben:)

Chiller kan t niet worden, en uitgaan heb k nog nooit gedaan maar komt binnen kort denk k echt wel verandering in haha :)

it'sme

Belezen gebruiker
Blijf het thuis het beste vinden! 1 keer op een feest, nee dank je. Vond het echt zonde van de pillen en daarbij trekt mijn hele gezicht scheef. Doe dit liever thuis in besloten kring als tussen een grote berg mensen.
Ik vind het knuffelen, vertellen, genieten en vrijen met X te lekker! Dit kun je op een feest naar mijn inzien niet. Daarbij luister ik het liefst rustige muziek met XTC: op nummer 1 blijft enigma!!! :hearteyes:

atbboy

Bewuste gebruiker
In een auto met flink geluid hardstyle luisteren , of gewoon buiten ouwehoeren.
Eigenlijk overal is XTC leuk!

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
eerlijkgezegd nooit thuis gedaan maar ook echt geen behoefte aan eigenlijk.

beste keren vond ik toch op festivals om met allemaal "soortgenoten" n hele nacht te dansen en gek doen om na afloop nog wat met mensen op de camping te praten :)

Absurd

Thuis met vrienden. :hearteyes:

Samen muziek luisteren, samen genieten. Daar gaat het mij om, ik hoef niet perse op een feest te zijn om XTC te gebruiken. :)

norco

Newbie
heb vanalles gedaan, feestjes, binnen, buiten, op stap.
maar het beste was toch wel buiten in een park.
geniaal om uuren naar het gras te kijken omdat ''het zo groen is''

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Hardcore!
Maar niet die hollandse shit. Ik bedoel frenchcore zooi enzo. Tekno etc, dat soort ongein.
Ja met pillen op en lekker veel knuffels aan mekaar geven :hearteyes:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Drientje zei:
HTID zei:
's Zomers buiten in het zonnetje in de duinen gaat ook echt heel goed hoor.

Dat hebben mijn vriendin en ik gedaan NA het uitgaan...lekker na het feest (vanuit Amsterdam) doorrijden naar IJmuiden en daar lekker naar de duinen en uitwaaien op het strand. Lekker landen in de zon, heerlijk :)

Drientje

DF-koning
Fresh zei:
Drientje zei:
HTID zei:
's Zomers buiten in het zonnetje in de duinen gaat ook echt heel goed hoor.

Dat hebben mijn vriendin en ik gedaan NA het uitgaan...lekker na het feest (vanuit Amsterdam) doorrijden naar IJmuiden en daar lekker naar de duinen en uitwaaien op het strand. Lekker landen in de zon, heerlijk :)
Kijk, iemand die het snapt.

Natuur leent zich uitstekend voor MDMA.

Bovenaan