Beste party muziek!

Welke muziek vind jij het lekkerst in de disco?

• Techno

Stemmen: 0 0,0%
  • Minimal

• Jazz (dance-jazz)

• Drum 'n' Bass

• Rock

• Hardcore

• Hard-Style

Stemmen: 1 100,0%
  • Goa

• Trance

• Hiphop/Rap/R&B

• Totaal aantal stemmers
    1

-spaceman-

Badass junkie
Wat vind jij de lekkerste muziek om keihard los te gaan op de dansvloer... of juist om lekker op te chillen!

Ik hoor graag; jazz, techno, drum 'n' bass als ik op de dansvloer sta!

Lekker 1 worden met de muziek dat is mijn doel op een avondje uit!

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
Ik mis wel erg veel stijlen/opties in de poll... Elektro, house, dance, "top 40"/pop, etc

Lana

Wijs gebruiker
Techno, Drum´nBass, goa :hearteyes:
Maar niet in een discotheek, ben geen discoganger.

En doe verder maar een ouwe afgetrapte kroeg met lekker veel rock´nroll.

Glorf

Experimenterende gebruiker
Ik ga nooit naar de disco

Ik weet niet of T Raumschmiere techno is maar das wel fijne rausmuziek. Electronische meuk luister ik zowieso weinig. Die gasten van Aux Raus zijn wel tof eevenals de mensen die in hetzelfde muzikale schuitje zitten.

Vuige garage rock n roll is zowieso goed en snelle muziek met veel toeters! jaaaaa! toeters....

Goanaut

Bewuste gebruiker
Goa! Ben vannacht op een psytrance feest geweest en het was weer eens he-le-maal te gek. Geen 1000 woorden kunnen beschrijven hoe goed ik me voel op een psychedelic trance dansvloer. :hearteyes:

-spaceman-

Badass junkie
Neman zei:
Ik mis wel erg veel stijlen/opties in de poll... Elektro, house, dance, "top 40"/pop, etc

ja ik weet het, mocht er niet meer bij, ik heb het limiet qua keuze mogelijkheden bereikt.... er kan/mag dus niets meer bij! :(

Jeller

Badass junkie
Goanaut zei:
Goa! Ben vannacht op een psytrance feest geweest en het was weer eens he-le-maal te gek. Geen 1000 woorden kunnen beschrijven hoe goed ik me voel op een psychedelic trance dansvloer. :hearteyes:
Lysergic Asylum??

da was alleszins een dik feest!!

op mijn hoogteputn van mijn trip was Lepton juist bezig en ik zat echt direct in een diepe trance.. geen woorden kunnen dat moment beschrijven :)

flashkop

Bewuste gebruiker
Spijtig dat je niet 3 soorten kan kiezen want dat is me echt wel moeilijk hoor, kiezen.
Ben voor drum'n'base gegaan maar minimal en goa staan normaal ook nog eerste plaats op men top 10

Ellesdee

Badass junkie
Jeller zei:
Goanaut zei:
Lysergic Asylum??

op mijn hoogteputn van mijn trip was Lepton juist bezig en ik zat echt direct in een diepe trance.. geen woorden kunnen dat moment beschrijven :)

nee shut up and dance... in den haag of amsterdam was t dacht ik

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
Jeller zei:
Goanaut zei:
Lysergic Asylum??

nee shut up and dance... in den haag of amsterdam was t dacht ik

Quote op quote op quote! Maar goed.. het was inderdaad Shut up & dance in de Waakzaamheid (Koog a/d zaan in de buurt van A'dam). Geweldig geluidsysteem daar, het had alleen nog wel ietsjes drukker mogen zijn.

spacekonijn

Badass junkie
minimal / electro om op te dansen

alhoewel ik liever dans op james brown :mrgreen:

rock n roll en reggae/dub is ook super. dnb en goa beetje op uitgeluisterd momenteel maar dat komt wel weer terug.

Bovenaan