pinnes zei:of wakker worden naast misslinda.
pff als dat ooit zou gebeuren ben ik die avond wel zo ver heen geweest dat ik de volgende ochtend niet eens meer wakker word.
maargoed laten we niet offtopic gaan
pinnes zei:of wakker worden naast misslinda.
dat heeft allse te naken met het topic!Probeerenleer zei:pinnes zei:of wakker worden naast misslinda.
Dit heeft niks te maken met het topic en je kent haar niet eens.
Mijn beste middel is een dafalgan.
pinnes zei:dat heeft allse te naken met het topic!Probeerenleer zei:pinnes zei:of wakker worden naast misslinda.
Dit heeft niks te maken met het topic en je kent haar niet eens.
Mijn beste middel is een dafalgan.
Amateurtje zei:Gewoon beginnen waarmee je geëidigd bent.

Beste middel tegen kater
SchilDpadDo zei:Beste middel tegen kater
Aangezien ik zelf een redelijk probleem met drank heb gehad en toch fatsoenlijk wilde functioneren overdag is er een soort ritme in gekomen. 's avonds dronk ik vrijwel iedere avond sowieso een halve liter whiskey weg. Ondanks dat ik als een blok in slaap viel ( dit was de enigste manier waarop ) dan werd ik alsnog regelmatig tussendoor wakker en dronk ik wat water. (keer of 3/4 per nacht). 's ochtends slechts nog last van een lichte roes wat makkelijk weg te werken was met een flesje Aquarius.
Belangrijkste is gewoon veel water drinken en niet te veel op je kater letten.
zjimiz zei:Wat ik zelf nog steeds een aanrader vind, is zout eten voor het slapen gaan, en zodoende meer vocht vast houden, in combinatie met een sloot water.
SchilDpadDo zei:Whiskey blijft inderdaad lang(er) hangen, helemaal als je te weinig drinkt. Vooral Aquarius helpt bij het hydrateren van je lichaam.
PepTalk zei:Aquarius helpt ook niets extra;s dan water, siroop of sinas.
Enkel omdat het een isotone oplossing is zal het sneller worden opgenomen. Maar die paar minuten ga je in je kater niet echt merken.
Je zou zelfs kunnen zeggen dat het, door de vele suikers, slechter is dan water.
PepTalk zei:zjimiz zei:Wat ik zelf nog steeds een aanrader vind, is zout eten voor het slapen gaan, en zodoende meer vocht vast houden, in combinatie met een sloot water.
Je zult dan enkel meer uitdrogen hoor.
Het zout houd inderdaad vocht vast. Maar door meer zout in te nemen, gaan je nieren ook harder werken om het dr uit te krijgen. Waardoor je meer moet urineren en dus meer vocht verliest.
Onzin dus.
SchilDpadDo zei:Whiskey blijft inderdaad lang(er) hangen, helemaal als je te weinig drinkt. Vooral Aquarius helpt bij het hydrateren van je lichaam.
Waarom zou wiskey langer blijven hangen?
Enkel omdat je sneller op een hoger alcohol promillage in je bloed zit tijdens het drinken zou het effect en kater langer kunnen blijven hangen.
Maar exact hetzelfde als alle andere sterke dranken met dat %. Heeft niets met de drank te maken maar met hoe zat je bent geweest en hoe snel je dat bent geworden.
Aquarius helpt ook niets extra;s dan water, siroop of sinas.
Enkel omdat het een isotone oplossing is zal het sneller worden opgenomen. Maar die paar minuten ga je in je kater niet echt merken.
Je zou zelfs kunnen zeggen dat het, door de vele suikers, slechter is dan water.
SchilDpadDo zei:Buiten dat alles is het denk ik dat sommigen er gewoon beter tegen kunnen als anderen. Gisteravond fles Jameson weggetikt. Vannochtend geen centje pijn.
zjimiz zei:SchilDpadDo zei:Gisteravond fles Jameson weggetikt. Vannochtend geen centje pijn.
Realiseer jezelf wel dat dit slechts een kwestie van lichamelijk tolerantie is. De uiteindelijke schade is net zo groot als bij anderen.
eefje123 zei:Tot nu toe niets gevonden dat voor mij werkt, wel veel nieuwe ideeën opgedaan in dit forum dus who knows zit er iets tussen dat ik kan gebruiken!
Pandan zei:Bij mij helpt het het beste als ik voordat ik ga slapen 2 grote glazen water drink. Geen kater de volgende dag, is tot nu toe sinds ik ermee begonnen ben al gelukt! Maar het beste helpt om gewoon niet teveel te gaan zuipen.
Pandan zei:Bij mij helpt het het beste als ik voordat ik ga slapen 2 grote glazen water drink. Geen kater de volgende dag, is tot nu toe sinds ik ermee begonnen ben al gelukt! Maar het beste helpt om gewoon niet teveel te gaan zuipen.
)Wat is volgens jullie het beste middel tegen een kater?
![]()
Niet drinken of gelijk de volgende dag mee beginnen maar 2 ofzo anders lig je heel vroeg op bedWat is volgens jullie het beste middel tegen een kater?
![]()
Ik ben echt vreselijk verslaafd geweest begon met bier dan pakken wijn stuk of 10 en dan van alles geen kater maar vreselijk last van je maag en een wrak omdat je niet eet maar nooit hoofdpijnWat is volgens jullie het beste middel tegen een kater?
![]()
maar echt neem een glas bier het helptIk ben echt vreselijk verslaafd geweest begon met bier dan pakken wijn stuk of 10 en dan van alles geen kater maar vreselijk last van je maag en een wrak omdat je niet eet maar nooit hoofdpijn
Geen alcohol drinken, is je lever ook blij mee.Wat is volgens jullie het beste middel tegen een kater?
![]()
Wat is volgens jullie het beste middel tegen een kater?
![]()