Beste / leukste coffeeshops

PsychedelicDreamzzz

Experimenterende gebruiker
hoi ik zou graag wille zien wat jullie de beste shop vinde

ik vin highlife in goes een geweldige shop
mooi ingericht leuke bediening veel keuzes leuke bar boven en goeje smoor

in breda zit je ook altij wel goed :mrgreen:

dichter bij huis vin ek roosendaal wel goeje qualiteit afleveren maar de shops zijn een stuk minder gezellig

mijn top 5:(rekening gehoude met, qualiteit en chill factor :))

highlife goes
mediterane breda
yellow moon roosendaal
checkpoint terneuzen
toermalijn tilburg

:stoned: :wave:

azgaza

Badass junkie
Ik ben minderjarig dus ik ga mijn favoriete coffeeshops niet posten voor het geval de politie dat leest, wil ze niet in gevaar brengen. Daarvoro zijn ze veel te fantastisch.

flashkop

Bewuste gebruiker
Mediterannee in breda is een leuke sjop, in tillburg de muze en de toermalijn, een voor een supervriendelijke uitbaters...

-spaceman-

Badass junkie
de rokerij in a'dam = de mooiste coffeeshop die ik ooit heb gezien!!! zelf vind ik sarasani in utrecht ook heel erg chill, ze laten daar bijna altijd hele chille concert-dvd's zien.. goede smaak muziek hebben ze daar!

http://www.rokerij.net/

(ik bedoel de meest rechtse)

paupie

Bewuste gebruiker
Theehuis in Haarlem. Goede kwaliteit wiet en de hasj is al helemaal van super kwaliteit. De prijzen zijn vrij laag en het personeel is super relaxt :).

Jadi

Bewuste gebruiker
Volgens mij zijn er al vele topics voor je geweest...

Maar ik haal bij een grootkwekerij :openmouth: :grin:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Sarasani is zeker chill.
Toffe gast ook: Lekker roken!

En Catweazle in Tiel, is een van de beste shops qua kwaliteit waar ik ooit gehaald heb. Ze winnen ook altijd veel prijzen met de cups.
De haze daar is heeeeerlijk.

Solidius

Badass junkie
In Rotterdam moet je bij The Act wezen. Een groot pand met 3 etages, Egyptische decoratie, en mogelijkheden tot recreatie in de vorm van tafelvoetbal en poolbiljart. Ze hebben een ruime collectie exotische weedsoorten, en maar liefst 2 bars waar de nodige versnaperingen van afgenomen kunnen worden.

Conclusie: 8/10, een van de beste all-round coffeeshops van NL.

Telefoon

Wijs gebruiker
Tilburg : Grasscompany, Aafrica, Muze, Toermalijn, Shiva, De ochtend, Crackers

Breda zit je ook wel goed
Drie bergen : De Roze iets .. ( weet het niet meer XD)
Amsterdam De Bulldog ! :grin: :stoned:

matthijs

Badass junkie
De bulldog vond ik maar een schijtshop.
Voor Groningen twijfel ik tussen de metamorfose en de vliegende hollander.

lurch

de bulldog is veel te duur man je ken beter naar eerste hulp gaan of naar de soft island 2

acidboy

Badass junkie
Ha mensen, ben nieuw hier, laat ik maar gelijk even posten...
Sarasani in utrecht is superchill vind ik
in a'dam vind ik The Green House ook wel een goede shop.
En verder haalde een vriend van me wel eens wat uit Haarlem, bij de Willie Wortel, dat was ook altijd wel goede hasj.
verder geen uitspringers..

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
De Anytime in Alkmaar is ook wel chill.

Er hangt gewoon een chille sfeer, je hebt veel keuze, en je krijgt vaak ook meer voor t zelfde geld als bij een ander.
Ze hebben zelfs een apart stuk waar alleen maar puur mag worden gerookt :stoned:

paupie

Bewuste gebruiker
ZI09 zei:
De beste, is de dichtsbijzijnde.

nou ik weet niet of je in Haarlem wel eens bij de Liberty ben geweest. Die is voor mij het meest dichtbij, maar daar ga ik dus zelden heen, wat een poep shop is dat zeg.

PsychedelicDreamzzz

heb er zelf nog een aan toetevoege die ier zeker mag bijstaan

checkpoint in terneuze
ben er vorig weekend voor de eerste maal geweest en moet zegge was een aangename verassing toen ik binne stapte
mooi aquarium en super psychedelish ingericht
kwas toen ook wel nog ant trippe maar toch :stoned: goeje shop!!

Jadi

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Ik ben minderjarig dus ik ga mijn favoriete coffeeshops niet posten voor het geval de politie dat leest, wil ze niet in gevaar brengen. Daarvoro zijn ze veel te fantastisch.
Zucht... je had ze ook gewoon kunnen noemen zonder te melden dat je minderjarig was...

PsychedelicDreamzzz

Intoxicated zei:
Sarasani is zeker chill.
Toffe gast ook: Lekker roken!

En Catweazle in Tiel, is een van de beste shops qua kwaliteit waar ik ooit gehaald heb. Ze winnen ook altijd veel prijzen met de cups.
De haze daar is heeeeerlijk.

ik ben gistere me ne makker nar de catweazle geweest
had gezien da ze donderdag kortingsdag houde :mrgreen:
ben zeker tevrede over de qualiteit van hun grief
de haze is idd lekker :mrgreen: mar je moet eigelijk al een slechte shop binne wandele als je slechte haze krijgt é :wink:
zeker een intressant aanbod van wiet en hasj
wel ni echt ne shop om te chille wa wel jammer is als je van belgie komt

kzou trouwes ook is wille wete of er in de meeste (kleine)gemeentes een shop is

azgaza

Badass junkie
Jadi zei:
azgaza zei:
Zucht... je had ze ook gewoon kunnen noemen zonder te melden dat je minderjarig was...

Staat al ergens anders op het forum, in andere topics.

Happydude

Belezen gebruiker
De Anytime in Alkmaar is ook wel chill.

Er hangt gewoon een chille sfeer, je hebt veel keuze, en je krijgt vaak ook meer voor t zelfde geld als bij een ander.
Ze hebben zelfs een apart stuk waar alleen maar puur mag worden gerookt

inderdaad, ALS ik al naar een shop ga dan is het omdat ik moet en dat is gelukkig niet vaak ... maar als ik dan eens oet is het annytime ierdere x weer :stoned:

Doerak

Bewuste gebruiker
Leidse Plein in Leiden, vanwege de bordspelen (schaken, whiee! :wave: ) en de aardige medewerkers :P

FlipMeister

Bewuste gebruiker
azgaza zei:

Anders zette je er gewoon niet bij dat je minderjarig was :confused:

Imke

Badass junkie
azgaza zei:

Ben jij nog minderjarig? :confused: Ik dacht dat je al 30 was ofzo..

azgaza

Badass junkie
Saivy zei:
azgaza zei:

Ben jij nog minderjarig? :confused: Ik dacht dat je al 30 was ofzo..

Hahahaha!
Hahahahahahahaha.
Nee; ben slechts 17.

Wacky

Badass junkie
fragany zei:
weet er iemand een shop in omstreken van hulst?

Ja terneuzen :grin:

Ik vond de vorige checkpoint, het "noodgebouw" overigens nog veel mooier.
Die wachtrijen daar van 200 man is niet zo mooi though.

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
In Amsterdam zijn mijn favoriete shops:

Kashmir Lounge: Relaxte shop met veel lig/zitplaatsen, daarnaast helpen de medewerkers je ook graag en geven advies.

't Tuintje/De Prijs: geen speciale shops, maar je krijgt er wel waar voor je geld! :stoned:

Bovenaan