Beste en slechtste drugs combinaties.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Ik vroeg mij af wat jullie beste en slechtste ervaringen zijn met combineren van drugs.

(Drugs combineren brengt extra risicos met zich mee. Maar kan wel leuk zijn als je de juiste stoffen in de juiste verhouding weet te combineren. Wel altijd even googlen of het geen gevaarlijke combinatie is!)

Laat ik zelf maar beginnen.

Beste ervaringen in willekeurige volgorde:
Alcohol met Coke
MDMA met Wiet
1P-LSD met Wiet
2C-B met MDMA en Wiet
Speed met een klein beetje keta
Truffels met 2C-B

Nog Proberen:
1P-LSD of AL-LAD met MDMA en Wiet (Lijkt mij echt de ultieme combinatie)

Misschien nog proberen:
3-CMC of 3-MMC met 4-HO-MET
3-CMC of 3-MMC met 4-HO-MiPT (Eerst 4-HO-MiPT nog los proberen)
3-CMC of 3-MMC met 5-MeO-MiPT (Eerst 5-MeO-MiPT nog los proberen)

Slechtste combinaties:
Uhm kan er zo geen opnoemen eigenlijk. Ben meestal niet zo van het combineren behalve wiet dan. En MDMA + Psychedelica. Wel ooit eens goed ziek geworden van Alcohol met Wiet. Maarja wie niet?

Vele combinaties zie ik ook het nut niet echt van in. Uppers + Wiet bijvoorbeeld. Of keta + LSD. Of MDMA + Uppers.
Benieuwd naar jullie ervaringen.

Laatst bewerkt:

Zeehond

Badass junkie
Ik denk vrij standaard, heb niet met veel combinaties ervaring..

3-mmc, lachgas, techno en na afloop nog 1 of 2 rondjes Ghb 😍😍😍 (is altijd goud)

Elke stimulant en daarna 2-fdck en ook lachgas. Welkom in het universum.

Combinatie van een stimulant/upper en techno muziek is denk ik voor mij het allermooiste. Ik geniet daar zo van.

Combinaties waar je slecht op gaat hoop ik niet mee te maken.

1-p lsd met mdma of 6-apb staat heel hoog op de wishlist.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Mis bij goede combinaties nog psychedelica met lachgas 🤩
Lachgas duurt misschien 1 minuut? Zit je dan die hele dag ballonen te lurken? Vind lachgas echt zo nutteloos omdat het zo extreem kort duurt. En erg gezond is het ook niet volgens mij. (Niet dat dat mij ervan weerhoudt, Drugs zijn sowieso niet gezond)

Lachgas duurt misschien 1 minuut? Zit je dan die hele dag ballonen te lurken? Vind lachgas echt zo nutteloos omdat het zo extreem kort duurt. En erg gezond is het ook niet volgens mij. (Niet dat dat mij ervan weerhoudt, Drugs zijn sowieso niet gezond)
Lachgas zou ik echt afblijven, dat veroorzaakt cervicale myelopathie. Aantasting van de zenuwbanen in je nek. De isolerende laag rond je zenuwen verdwijnt dan en daarmee ook de functie. En in het ruggenmerg van je nek zitten nogal wat vitale functies, zoals ademhaling. Ik heb al genoeg jongelui binnen zien komen op de spoedeisende hulp, met verlammingsverschijnselen, die niet meer overgaan… Een gewaarschuwd mens?

Zeehond

Badass junkie
Volgens mij gaat het er hier niet om wat jij vindt van combinaties van anderen. Jouw mening is duidelijk, prima.

@Tijdloos (en ik ook) vinden af en toe een ballon bij psychedelica (en bij mij ook met uppers) een hele fijne en intense toevoeging aan de beleving.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Volgens mij gaat het er hier niet om wat jij vindt van combinaties van anderen. Jouw mening is duidelijk, prima.

@Tijdloos (en ik ook) vinden af en toe een ballon bij psychedelica (en bij mij ook met uppers) een hele fijne en intense toevoeging aan de beleving.
Precies, het gaat dan om misschien 25 ballonnen in een maand maximaal..

Soms per 2 maanden met psychedelica is het zo'n giga intense ervaring.

Lachgas zonder iets anders vind ik en @Zeehond volgens mij niks aan.

Peace

Zeehond

Badass junkie
Lachgas zou ik echt afblijven, dat veroorzaakt cervicale myelopathie. Aantasting van de zenuwbanen in je nek. De isolerende laag rond je zenuwen verdwijnt dan en daarmee ook de functie. En in het ruggenmerg van je nek zitten nogal wat vitale functies, zoals ademhaling. Ik heb al genoeg jongelui binnen zien komen op de spoedeisende hulp, met verlammingsverschijnselen, die niet meer overgaan… Een gewaarschuwd mens?
Een waarschuwing dus, je zit op een drugsforum hè. We kunnen beter stoppen met drugs toch?

Iemand die eens per maand 10 ballonnen gebruikt is heel wat anders dan iemand die dagelijks uren aan een tank lurkt.

Zoals met alle drugs zijn er mensen die er wel verstandig mee om gaan en mensen die er niet verstandig mee om gaan.
Op dit forum kun je veel informatie vinden, juist ook over ‘verantwoord’ gebruik.

Ik houd van deze oordeelvrije plek waar iedereen zijn of haar verhaal kan doen.
Laten we dat vooral koesteren ❤️

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Ook #teamlachgasbijpsychedelica hier! Vind het niet MEGA SUPER bijzonder maar wel leuk om de boel (na de piek) een beetje mee op te spicen/verdiepen. Je komt er weer even wat dieper in. Paar ballonnetjes per trip, meer niet. Is echt niet zo ongezond als je het beperkt.

Na M/6-APB vind ik een ballonnetje ook leuk. Ik voel me dan heerlijk spacend dom, haha.

Een waarschuwing dus, je zit op een drugsforum hè. We kunnen beter stoppen met drugs toch?

Iemand die eens per maand 10 ballonnen gebruikt is heel wat anders dan iemand die dagelijks uren aan een tank lurkt.

Zoals met alle drugs zijn er mensen die er wel verstandig mee om gaan en mensen die er niet verstandig mee om gaan.
Op dit forum kun je veel informatie vinden, juist ook over ‘verantwoord’ gebruik.

Ik houd van deze oordeelvrije plek waar iedereen zijn of haar verhaal kan doen.
Laten we dat vooral koesteren ❤️
Eens, laten we vooral koesteren dat we hier ons verhaal kunnen doen, maar laten we dan ook niet wegkijken van de feiten, toch? Er zijn zoveel minder schadelijke middelen beschikbaar, waarom zou je dit risico willen lopen?

Zeehond

Badass junkie
Er zijn zoveel minder schadelijke middelen beschikbaar, waarom zou je dit risico willen lopen?
Niet mee eens.
Ik kies hier bewust voor en dat bepaal ik zelf. Ik gebruik het zo verstandig mogelijk.
Daarmee beperk ik het risico.
Je zegt nu weer iets over een risico en waarom ik dat wil lopen… Laat me!
En je opmerking over minder schadelijke middelen is een open deur, zeker met drugs. Vrijwel alle drugs zijn ongezond.

Als jij het bij je truffels wilt houden vind ik dat helemaal prima en fijn dat je hier van geniet.
Maar oordeel niet over anderen.

Niet mee eens.
Ik kies hier bewust voor en dat bepaal ik zelf. Ik gebruik het zo verstandig mogelijk.
Daarmee beperk ik het risico.
Je zegt nu weer iets over een risico en waarom ik dat wil lopen… Laat me!
En je opmerking over minder schadelijke middelen is een open deur, zeker met drugs.
Dat is jouw keuze, dat kun je alleen maar zelf bepalen en dat vind ik helemaal prima hoor. Maar ik zie de ermstige negatieve gevolgen in de praktijk en daar ben ik van geschrokken, dat beïnvloed mijn mening en die mag ik hier delen, toch? Ik besef tegelijkertijd dat dit mijn beperkte blik op de realiteit is, een vorm van bias over dit onderwerp, dat wil ik ook niet ontkennen.
Vrijheid, blijheid 💜

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dat is jouw keuze, dat kun je alleen maar zelf bepalen en dat vind ik helemaal prima hoor. Maar ik zie de ermstige negatieve gevolgen in de praktijk en daar ben ik van geschrokken, dat beïnvloed mijn mening en die mag ik hier delen, toch? Ik besef tegelijkertijd dat dit mijn beperkte blik op de realiteit is, een vorm van bias over dit onderwerp, dat wil ik ook niet ontkennen.
Vrijheid, blijheid 💜

Dat mag je, maar je overdrijft wel enigszins. Lachgas is ongezond, maar vooral bij problematisch gebruik - zoals veel drugs. Ik heb niet de indruk dat Zeehond problematisch vaak of veel lachgas gebruikt, voor zover ik kan oordelen op basis wat ik hier lees. Dus dan is het alsof je iemand die sporadisch een wijntje drinkt een speech aan het geven bent over de gevaren van alcoholgebruik. Dat komt dan gewoon een beetje zeurderig over. :wink: De gevallen die jij in de praktijk ziet, zijn waarschijnlijk geen ‘enkele ballonnetjes per maand’-gevallen…?

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker

Je klinkt nogal gepikeerd man. Vond het gewoon vrij opmerkelijk om een drug die 10-12 uur duurt te combineren met een drug die misschien net 1 minuut duurt. Maar ik hoor/lees vaker dat het een fijne combinatie is. (Die ene minuut dan)

Zweevteev

Wijs gebruiker
Slechtste combinaties die ik gedaan heb:
- alcohol + ketamine
- alcohol + een benzodiazepine
- alcohol + tabak (voordat ik vast rookte i.i.g., ik ging dan gegarandeerd over m'n nek).
- GHB + ketamine

Dat mag je, maar je overdrijft wel enigszins. Lachgas is ongezond, maar vooral bij problematisch gebruik - zoals veel drugs. Ik heb niet de indruk dat Zeehond problematisch vaak of veel lachgas gebruikt, voor zover ik kan oordelen op basis wat ik hier lees. Dus dan is het alsof je iemand die sporadisch een wijntje drinkt een speech aan het geven bent over de gevaren van alcoholgebruik. Dat komt dan gewoon een beetje zeurderig over. :wink: De gevallen die jij in de praktijk ziet, zijn waarschijnlijk geen ‘enkele ballonnetjes per maand’-gevallen…

Ik weet van tenminste 2 gevallen, die het een keer wilde proberen en die daarna in het ziekenhuis zijn beland, die voor de rest van hun leven moeten worden beademd. Ik heb hun niet gevraagd hoeveel ze hebben gebruikt en of zij ook denken dat ik overdrijf? 😉 maar ik kan me voorstellen dat je er anders over denkt als het jou overkomt. Nou is n=2 geen echte goede meting, maar het komt dus wel voor. Voor mij voldoende reden om er vanaf te blijven. Ik denk daarnaast niet dat je lachgas met alcohol kunt vergelijken, zover ik weet krijg je van sporadisch enkele wijntjes geen demyelinisatie i.t.t. lachgas?

Zeehond

Badass junkie
Ik weet van tenminste 2 gevallen, die het een keer wilde proberen en die daarna in het ziekenhuis zijn beland, die voor de rest van hun leven moeten worden beademd. Ik heb hun niet gevraagd hoeveel ze hebben gebruikt en of zij ook denken dat ik overdrijf? 😉 maar ik kan me voorstellen dat je er anders over denkt als het jou overkomt. Nou is n=2 geen echte goede meting, maar het komt dus wel voor. Voor mij voldoende reden om er vanaf te blijven. Ik denk daarnaast niet dat je lachgas met alcohol kunt vergelijken, zover ik weet krijg je van sporadisch enkele wijntjes geen demyelinisatie i.t.t. lachgas?
Categorie verjaardagspraat. Je reactie voegt niets toe.

Je weet het van 2, die wilden het proberen en zomaar aan de beademing in het ziekenhuis voor de rest van hun leven.

Maar je weet niet hoeveel ze hebben genomen. Je weet ook niet of ze andere drugs hebben genomen of hele foute combinaties..

Tja. Eigenlijk baseer jij je conclusie van lachgas => levenslang aan de beademing op iets, maar geen idee op wat.
Ik noem dat stigmatiseren.

Zoals gezegd: neem jij vooral geen lachgas, vinden we allemaal prima hier.

Je bedoelt het vast niet zo, maar je komt zo wijsneuzerig over in dit topic.
@Roze Olifant zei dit eerder ook al heel netjes…

Laatst bewerkt:

ost

Experimenterende gebruiker
Ik vind het onwaarschijnlijk wat je vertelt en het klinkt allemaal meer als een persoonlijk vendetta tegen lachgas. Dat lachgas ervoor zorgt dat vitamine B12 tijdelijk zijn werk niet meer goed kan doen is bekend. Dat vitamine B12 belangrijk is voor o.a. de bescherming van myeline is ook bekend. Waar ik dan weer nooit van gehoord heb—maar wat jij nu als feit oppert—is dat eenmalig gebruik voor acute ademhalingsproblemen of andere gezondheidsproblemen zou zorgen. Als dat zo zou zijn, dan lijkt het me sterk dat daar na honderden jaren als medische toepassing nog steeds voor gekozen wordt.

Als ik gevallen opzoek in medische literatuur van gezondheidsproblemen na misbruik van lachgas komt telkens eenzelfde beeld terug: gebruik van erg veel lachgas over een langere tijd. "Having initially, in the presence of her father, denied substance use, she later reported inhaling 25–200 ‘nang’ canisters daily for approximately six months." (https://www1.racgp.org.au/ajgp/2021/november/recreational-nitrous-oxide-neurotoxicity). Of "However, over the last 2 years, he had inhaled approximately 500 to 750 cartridges of nitrous oxide–filled balloons during 5- to 6-hour sessions, which had occurred two to three times per week." (http://www.ajnr.org/content/ajnr/19/5/894.full.pdf). Ook lees ik terug dat er vaak al een tekort aan B12 was.

Maar als jij dit weet te onderbouwen naast een verhaaltje over twee gevallen waarvan je niet weet wat ze precies hebben gebruikt, dan ben ik een en al oor. Mocht lachgas in verantwoorde doses namelijk echt gevaarlijk zijn, zou ik dat graag willen weten. Daar lijkt dit wetenschappelijk artikel het in ieder geval niet mee eens te zijn: "Exposure to higher doses for less than 6 hours, as in clinical anaesthesia, are considered harmless." (https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1521689602902648).

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Slechtste ervaring:

- Alcohol & Ketamine,
- Phenibut & GHB

Beste ervaring:

- Truffels + DMT,
- MDMA + GHB

Potviz

Belezen gebruiker
Ik vroeg mij af wat jullie beste en slechtste ervaringen zijn met combineren van drugs.

(Drugs combineren brengt extra risicos met zich mee. Maar kan wel leuk zijn als je de juiste stoffen in de juiste verhouding weet te combineren. Wel altijd even googlen of het geen gevaarlijke combinatie is!)

Alcohol met Coke
MDMA met Wiet
1P-LSD met Wiet
2C-B met MDMA en Wiet
Truffels met 2C-B

Nog Proberen:

Misschien nog proberen:

Slechtste combinaties:
Uhm kan er zo geen opnoemen eigenlijk. Ben meestal niet zo van het combineren behalve wiet dan. En MDMA + Psychedelica. Wel ooit eens goed ziek geworden van Alcohol met Wiet. Maarja wie niet?

Vele combinaties zie ik ook het nut niet echt van in. Uppers + Wiet bijvoorbeeld. Of keta + LSD. Of MDMA + Uppers.
Methaqualone + Stimulant

NCU_

Newbie
Beste ervaringen:
Op Into The Woods had ik 2cb + 3mmc + keta
Eerst de 2cb en met 3mmc en keta op gevoel gedaan, zo had ik voor mijn gevoel wat controle over de intensiteit van de trip. Top dag gehad.
Ik had al wel ervaring met 2cb dus kan mezelf op dat gebied inschatten, maar voor lezers die dit voor de eerste keer willen doen zou ik eerst 2cb op zichzelf ervaren voor je gaat combineren.

3mmc/coke met keta
Eigenlijk vind ik een upper met keta al snel relaxt.

En de oud vertrouwde mdma + keta (op een after of chille setting)

Slechtste ervaringen:
Alcohol + keta
Kan leuk zijn maar deze combi is glad ijs.

Alcohol + lachgas
Persoonlijk sowieso geen fan van lachgas. Het wegvagen en dan met die dronk erbij is niet echt mijn ding.

Alcohol + wiet
Alcohol met een beetje hasj vond ik vaak wel nice maar van wiet werd ik dan net iets te loom

Dirkdirk

DF-koning
Lachgas zou ik echt afblijven, dat veroorzaakt cervicale myelopathie. Aantasting van de zenuwbanen in je nek. De isolerende laag rond je zenuwen verdwijnt dan en daarmee ook de functie. En in het ruggenmerg van je nek zitten nogal wat vitale functies, zoals ademhaling. Ik heb al genoeg jongelui binnen zien komen op de spoedeisende hulp, met verlammingsverschijnselen, die niet meer overgaan
Ja natuurlijk is het niet goed voor je! Wat denk je dat je lichaam denkt, zuurstof? Doe maar wat minder. Dat waar ie lichaam op draait, op functioneert, als je dat gaat lopen blokkeren ja dat is niet goed.

Het hele fucking punt is dat het vergeleken met andere drugs zo laag onderaan de schade ladder staat dat het heel moeilijk is om hier bij sporadisch gebruikt ernstige schade aan te ondervinden.

Nihilist88

Badass junkie
Ben totaal geen combo gebruiker, misschien licht dit al vr groot deel aan het feit dat ik geen wiet rook en nog amper alcohol drink.
Meeste drugs die ik al genomen heb, zijn op hun eigen veel waard.
De enige echt vette combo's zijn LSD + X en
LSD of 1p-lsd + 6-APB.
Zé toen, ik moet msschn LSD of 1p-lsd nog is met X doen, maar eerlijk, kheb van X echt ne degout van gekregen. Ook ben ik minder graag echt weg, zeker bij stims en liever langer en stabiele rush. Voor het echte trippen (dat nog mr heel sporadisch gebeurt), zijn er stofjes als LSD, magic truffs, 2FDCK, 3MeO-pcp.

Potviz

Belezen gebruiker
Ben totaal geen combo gebruiker, misschien licht dit al vr groot deel aan het feit dat ik geen wiet rook en nog amper alcohol drink.
Meeste drugs die ik al genomen heb, zijn op hun eigen veel waard.
De enige echt vette combo's zijn LSD + X en
LSD of 1p-lsd + 6-APB.
Zé toen, ik moet msschn LSD of 1p-lsd nog is met X doen, maar eerlijk, kheb van X echt ne degout van gekregen. Ook ben ik minder graag echt weg, zeker bij stims en liever langer en stabiele rush. Voor het echte trippen (dat nog mr heel sporadisch gebeurt), zijn er stofjes als LSD, magic truffs, 2FDCK, 3MeO-pcp.
3MeO pcp is echt heel slecht (voor je)

LucidLucy

Verslaafde in herstel
In welk opzicht dan precies?
En heb je daar bronnen bij?

OT
Beste:
- LSD + 2-cb + ketamine (en wiet hier en daar)
- LSD + 3-meo-pce
- LSD + lachgas (mits je niet te bang bent aangelegd)
- 5-mapb + MXiPr
- 3-mmc + k-hole dosis ketamine

Slechtste:
- een boel combi's die nergens over gaan met veel teveel middelen door elkaar.

En verder heel opvallend:

- pyro's of NEP of hexen + DMXE (lichamelijk hele rare reacties)

Potviz

Belezen gebruiker

OT
Beste:
- LSD + 2-cb + ketamine (en wiet hier en daar)
- LSD + 3-meo-pce
- LSD + lachgas (mits je niet te bang bent aangelegd)
- 5-mapb + MXiPr
- 3-mmc + k-hole dosis ketamine

Slechtste:
- een boel combi's die nergens over gaan met veel teveel middelen door elkaar.

En verder heel opvallend:

- pyro's of NEP of hexen + DMXE (lichamelijk hele rare reacties)
Elke PCP splitst in Pyridine, zoek maar op wat dat in je hersens doet

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Goed en slecht:

LSD met wiet.

Beetje de kansen van Russian Roulette:

Meestal gaat het goed, maar als het slecht gaat, gaat het ook goed slecht.

DennisD

Experimenterende gebruiker

Alcohol met Coke
MDMA met Wiet
1P-LSD met Wiet
2C-B met MDMA en Wiet
Truffels met 2C-B

Nog Proberen:

Misschien nog proberen:

Slechtste combinaties:

Gewoon alles op een lepen,watje erin en een spuit voltrekken, gegarandeerd ff plezier🤣

De Zandman

DF-koning
Beste ervaring:.
Een goede jonko met goede zero zero hasj
Slechtste ervaring:
- alcohol met oxcycodon
- Lsd met hasj. (Bongpijp)
- zandpijp met Afghaanse hasj

New Dawn

Bewuste gebruiker
Elke PCP splitst in Pyridine, zoek maar op wat dat in je hersens doet

@Potviz ... Je ontwijkt de vraag.

Waar haal je deze informatie vandaan? Je spreekt alsof dit bekende informatie is?
Ik heb drie kwartier gezocht, maar kan geen enkele ondersteunende bron vinden?

Wellicht gebruik ik niet de juiste zoektermen, ik zoek naar 'pcp breakdown products' ...

De enige link die ik zie tussen Pyridine en PCP is dat Pyridine omgezet kan worden naar Piperidine, wat vervolgens gebruikt wordt om PCP te produceren (en tevens Methamphetamine).

Als ik zoek naar de schadelijkheid van Pyridine dan vind ik deze pagina:

How can pyridine affect my health?​

Very few studies have been conducted to determine the possible effects of pyridine exposure on human health. From case reports on humans and studies in animals, we think the most important health concern for humans exposed to pyridine will be damage to the liver. Other health concerns for humans may be neurological effects, renal effects, and irritation of the skin and eye. We do not know whether pyridine can cause cancer, birth defects, or problems with reproduction.

Als in: De CDC (Amerika's "nation's leading science-based, data-driven, service organization that protects the public's health for more than 70 years") zegt: "Wij hebben geen idee, maar het levert je waarschijnlijk leverschade op en misschien... " Op de Nederlandse Wikipedia pagina zie ik vaag iets over "invloed op het centraal zenuwstelsel", wat niet zo vreemd is, want PCP is oorspronkelijk toegepast als anestheticum.

Als ik zoek naar de schadelijkheid van PCP zelf, dan vind ik deze informatie:

Is PCP Dangerous?

PCP can be extremely dangerous. Aside from the severe side effects the user is likely to experience, as well as the alarming risk of self-injury, high doses of PCP may actually cause death.

The primary cause of PCP-related fatality was attributed to behavioral disturbances during intoxication that lead to self-injurious behavior and impaired judgment, including self-inflicted injury, extreme physical exertion, and injuries sustained while resisting physical restraints.

Deaths resulting from the direct effects of PCP intoxication involved:

Hyperthermia. (also known simply as overheating)
Acute renal failure. (a sudden decrease in kidney function)
Rhabdomyolysis (muscle cell death, with breakdown products released into bloodstream).
Disseminated intravascular coagulation (blood clotting proteins become overactive).

Maar... Alles "can be extremely dangerous", als je het in te hoge dosering in je systeem krijgt..?

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
@Potviz ... Je ontwijkt de vraag.

Waar haal je deze informatie vandaan? Je spreekt alsof dit bekende informatie is?
Ik heb drie kwartier gezocht, maar kan geen enkele ondersteunende bron vinden?

Wellicht gebruik ik niet de juiste zoektermen, ik zoek naar 'pcp breakdown products' ...

De enige link die ik zie tussen Pyridine en PCP is dat Pyridine omgezet kan worden naar Piperidine, wat vervolgens gebruikt wordt om PCP te produceren (en tevens Methamphetamine).

Als ik zoek naar de schadelijkheid van Pyridine dan vind ik deze pagina:

Als in: De CDC (Amerika's "nation's leading science-based, data-driven, service organization that protects the public's health for more than 70 years") zegt: "Wij hebben geen idee, maar het levert je waarschijnlijk leverschade op en misschien... " Op de Nederlandse Wikipedia pagina zie ik vaag iets over "invloed op het centraal zenuwstelsel", wat niet zo vreemd is, want PCP is oorspronkelijk toegepast als anestheticum.

Als ik zoek naar de schadelijkheid van PCP zelf, dan vind ik deze informatie:

Maar... Alles "can be extremely dangerous", als je het in te hoge dosering in je systeem krijgt..?

Ik heb er destijds ook drie Google hits aan besteed, maar gezien ik niet direct een kleine lead tegenkwam, heb ik het losgelaten haha

3-meo-pcp of beter nog 3-meo-pce is gewoon fantastisch heerlijk spul met de beste katers (lees een energieke moodlifting euforie voor een hele week) als je het mij vraagt.

Heb er nog nooit negatieve ervaringen mee gehad op korte of lange termijn. Zelfs niet op belachelijke doseringen.

Maargoed, dat is slechts subjectief uiteraard. Wie weet blijkt over tien jaar dat ik spontaan verlamd raak idk... 🤷‍♂️

New Dawn

Bewuste gebruiker
3-meo-pcp of beter nog 3-meo-pce is gewoon fantastisch heerlijk spul met de beste katers (lees een energieke moodlifting euforie voor een hele week) als je het mij vraagt.

Mooie omschrijving, het is een dagenlange gloed van zelfvertrouwen, optimisme, motivatie en energie.
Het voelt voor mij alsof dit het resultaat geeft wat anderen met Ketamine therapie proberen te bereiken.

Het zou bij mij wel een nare kater worden als ik het meerdere dagen achter elkaar gebruikt zou hebben, ik kom dan zeer waarschijnlijk in een ultra-manisch-optimistische "ik kan alles, want ik ben fantastisch!!!!" toestand terecht waarin ik de nadelen van mijn acties niet meer zou zien, en later spijt van beslissingen zou krijgen.

Oftewel:

Dit middel is de beste drug in combinatie met dagen van rust.
Dit middel is de slechtste drug in combinatie met herhalingen.

Maar dat is inderdaad 100% subjectief, vandaar dat ik oprecht graag onderbouwde nadelen hoor...

Bovenaan