TheRealKoekert
Bewuste gebruiker
Ik vroeg mij af wat jullie beste en slechtste ervaringen zijn met combineren van drugs.
(Drugs combineren brengt extra risicos met zich mee. Maar kan wel leuk zijn als je de juiste stoffen in de juiste verhouding weet te combineren. Wel altijd even googlen of het geen gevaarlijke combinatie is!)
Laat ik zelf maar beginnen.
Beste ervaringen in willekeurige volgorde:
Alcohol met Coke
MDMA met Wiet
1P-LSD met Wiet
2C-B met MDMA en Wiet
Speed met een klein beetje keta
Truffels met 2C-B
Nog Proberen:
1P-LSD of AL-LAD met MDMA en Wiet (Lijkt mij echt de ultieme combinatie)
Misschien nog proberen:
3-CMC of 3-MMC met 4-HO-MET
3-CMC of 3-MMC met 4-HO-MiPT (Eerst 4-HO-MiPT nog los proberen)
3-CMC of 3-MMC met 5-MeO-MiPT (Eerst 5-MeO-MiPT nog los proberen)
Slechtste combinaties:
Uhm kan er zo geen opnoemen eigenlijk. Ben meestal niet zo van het combineren behalve wiet dan. En MDMA + Psychedelica. Wel ooit eens goed ziek geworden van Alcohol met Wiet. Maarja wie niet?
Vele combinaties zie ik ook het nut niet echt van in. Uppers + Wiet bijvoorbeeld. Of keta + LSD. Of MDMA + Uppers.
Benieuwd naar jullie ervaringen.
(Drugs combineren brengt extra risicos met zich mee. Maar kan wel leuk zijn als je de juiste stoffen in de juiste verhouding weet te combineren. Wel altijd even googlen of het geen gevaarlijke combinatie is!)
Laat ik zelf maar beginnen.
Beste ervaringen in willekeurige volgorde:
Alcohol met Coke
MDMA met Wiet
1P-LSD met Wiet
2C-B met MDMA en Wiet
Speed met een klein beetje keta
Truffels met 2C-B
Nog Proberen:
1P-LSD of AL-LAD met MDMA en Wiet (Lijkt mij echt de ultieme combinatie)
Misschien nog proberen:
3-CMC of 3-MMC met 4-HO-MET
3-CMC of 3-MMC met 4-HO-MiPT (Eerst 4-HO-MiPT nog los proberen)
3-CMC of 3-MMC met 5-MeO-MiPT (Eerst 5-MeO-MiPT nog los proberen)
Slechtste combinaties:
Uhm kan er zo geen opnoemen eigenlijk. Ben meestal niet zo van het combineren behalve wiet dan. En MDMA + Psychedelica. Wel ooit eens goed ziek geworden van Alcohol met Wiet. Maarja wie niet?
Vele combinaties zie ik ook het nut niet echt van in. Uppers + Wiet bijvoorbeeld. Of keta + LSD. Of MDMA + Uppers.
Benieuwd naar jullie ervaringen.
Laatst bewerkt: