Peppi en Coki
Bewuste gebruiker
Het wordt weer langzaamaan zomer en het festivalseizoen komt weer langzaam op gang. Er is één festival dat voor mij dit jaar (en eigenlijk elk jaar) in het oog springt: Defqon.1 (een hard-dance festival dat de vrijdagavond, zaterdag, en zondag duurt). Natuurlijk wil ik hier zo hard mogelijk gaan, dus zullen de nodige uppers wel weer worden gekocht. Wat ik mij alleen afvraag is, welke drug(s) zou het beste zijn om het hele weekend los te gaan, zonder dat ik bijvoorbeeld mijn hersenen later in een snackbar zou kunnen terugvinden omdat ze zo gefrituurd zijn.
Ik had al een beetje bedacht wat ik dan zou kunnen nemen wat nog wel verantwoord is:
- vrijdagavond gewoon gezellig wat zou drinken,
- zaterdag een nader te bepalen hoeveelheid speed/4-FA,
- zondag een nader te bepalen hoeveelheid XTC.
Natuurlijk geef ik enigszins nog om mijn lichaam en zal ik wss elke nacht wel een aantal uur slapen (desnoods pak ik een jointje erbij
), lekker veel AA Isotone meenemen (ik hou echt van dat drankje), en de weinige muntjes die ik zal uitgeven aan wat konijnenvoer besteden voor de nodige vitamientjes.
Nou heb ik wel al vernomen dat 2 dagen achter elkaar 4-FA en MDMA niet echt de beste keuze is i.v.m. de serotonine. Is er een betere combo om toch in die actieve roes te komen, maar niet helemaal van de kaart te gaan?
Ik had al een beetje bedacht wat ik dan zou kunnen nemen wat nog wel verantwoord is:
- vrijdagavond gewoon gezellig wat zou drinken,
- zaterdag een nader te bepalen hoeveelheid speed/4-FA,
- zondag een nader te bepalen hoeveelheid XTC.
Natuurlijk geef ik enigszins nog om mijn lichaam en zal ik wss elke nacht wel een aantal uur slapen (desnoods pak ik een jointje erbij
Nou heb ik wel al vernomen dat 2 dagen achter elkaar 4-FA en MDMA niet echt de beste keuze is i.v.m. de serotonine. Is er een betere combo om toch in die actieve roes te komen, maar niet helemaal van de kaart te gaan?