Beste bier

Aion

Newbie
Ik drink geregeld een 'speciaal' biertje, en mijn favorieten zijn:
-Tripel Karmelier
-Cuvee Des Trolls
-Zeezuiper
-Duvel
-Kasteelbier Rouge (Bij mijn weeten het enige kriekenbier dat 8% bevat)

cropp

Badass junkie
wil jij je dominante onderschrift alstublieft van je account halen, want ik erger me kapot aan je poesje...

ragnarok

Wijs gebruiker
Qua speciaalbieren

en

en gewoon pils:

Jupiler,Hertog Jan en Brand

zjimiz

Bewuste gebruiker
Pils: Alfa
Speciale bieren: teveel om op te noemen, maar laatst heb ik Oude Geuze Boon gedronken, bijzonder lekker, beetje combi tussen bier en een goede droge witte wijn
Speciale zware bieren: Bush bier; heel lekker, goede smaak, drinkt makkelijk weg en is toch 12%
Bij het eten: Palm! goed alternatief voor wijn bij het diner

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
beste bier,..vandaag was jij me vriend weer.Ik hoop tot morgen. ps:-straks mag je ook nog wel langskomen hoor!!!. Veel liefs van je vriendje,..enne,..ik blijf altijd van je houden,ongeacht wat jij mij aan kunt doen,..morgen denk ik daar toch weer anders over.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Van de "goedkopere" kratten merkbier drink ik het liefst Heineken weg.
Ga ik voor de lekkere smaak dan pak ik Hertog Jan, Warsteiner of heel af en toe Palm.

Als ik goedkope supermarkt halve liter blikken haal dan maakt het me weinig uit. Alles behalve Euroshopper bier en Export is wel aardig te tanken als je 1 of 2 blikken op hebt.

drain bamage

Badass junkie
Bij toeval "oud bruin" van Hinneken eens geprobeerd, behoorlijk zoet daar er suiker in zit :/ en het heeft ook nog eens een percentage van 2,5... wel erg lekker voor op een warme dag moet ik zeggen.

Karhu

Wijs gebruiker
Duvel blijft lekkerste.
En bij de barbecue een lekkere ijskoude beugel :hearteyes: ! En anders gaat hij er ook wel in hoor :wink:!

TheIronMaiden.

Experimenterende gebruiker
Herfstbock is weer in aantocht!

Ik kan daar ook van genieten. Wie nog meer en welk merk koop je dan?

Voor mij staat op 1. Amstel. Een gewoon pilske van Amstel vind ik eigenlijk niet te zuipen maar de Herfstbock weer wel.

Flameon

Badass junkie
Ik ben ooit heel ziek geworden van de herfstbock. Dus ik heb er een afkeer tegen.
Misschien weer eens proberen, want als je het geleidelik drinkt is het best oke denk ik.
Amstel ja toen

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
jupiler, corona, grolsch, despredos, brand, gulpener en leeuw >>> normaal bier
la chouffe (!), duvel, brugse zot, erdinger, neuburg en leffe >>"speciaal" bier :)

en er blijven me maar nieuwe te binnen schieten haha:)

Maykel1986

Experimenterende gebruiker
Heineken of Hertog jan :)

voor de rest mag ik zomers op het terras ook wel graag een Hoegaarden witbier met een cintroentje drinken :beer:

Flameon

Badass junkie
Heineken of hertog jan is toch een wereld van verschil .... voor mij althans :)
Mijn favo is een janneman of een alfa

Andrew

Badass junkie
TheIronMaiden. zei:
Herfstbock is weer in aantocht!

Ik kan daar ook van genieten. Wie nog meer en welk merk koop je dan?

Voor mij staat op 1. Amstel. Een gewoon pilske van Amstel vind ik eigenlijk niet te zuipen maar de Herfstbock weer wel.
Heineken Tarwebok vind ik heel lekker, Grolsch Herfstbock is ook wel te doen, die van Hertog-Jan heb ik nog nooit op :openmouth:

Bovenaan