Beste bier

Weednator

Bewuste gebruiker
Jupiler / Campina / Leffe / Grimbergen vindt ik allemaal lekker

Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen :flushed:

Ketaboy

Bewuste gebruiker

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Het was niet eenvoudig maar ik ben beloont, na een 2 uurtjes in die stinkstad rond gereden te hebben.

:wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
met kurk .... champagnebier, mijn favoriet.

Ben er nu eentje aan het wegtanken ... met 0,3 gram PEP in de flikker.

HHyyyiiaaaaaa....

:hearteyes:

getitd0n3

Belezen gebruiker
Beste dat ik ooit gedronken heb, Westvleteren Trapist.
Is haast niet te krijgen. Ooit lang gelegen gedronken tijdens een bezinningstocht.
Christelijke school geweest vroeger, we moesten 100 km op 3 dagen afleggen. De beloning op dag 3. Een trappist van 12°. Is nu niet echt het bier om je lamp mee uit te drinken.
Maar als je geduld hebt en een volle tank zeker eens proberen.

Wel eerst effe bellen, naar de biertelefoon. Ze bottelen er maar een bepaald aantal flesjes van.

http://www.sintsixtus.be/nl/index2.html

Imke

Badass junkie
getitd0n3 zei:
Beste dat ik ooit gedronken heb, Westvleteren Trapist.
Is haast niet te krijgen. Ooit lang gelegen gedronken tijdens een bezinningstocht.
Christelijke school geweest vroeger, we moesten 100 km op 3 dagen afleggen. De beloning op dag 3. Een trappist van 12°. Is nu niet echt het bier om je lamp mee uit te drinken.
Maar als je geduld hebt en een volle tank zeker eens proberen.

Wel eerst effe bellen, naar de biertelefoon. Ze bottelen er maar een bepaald aantal flesjes van.

http://www.sintsixtus.be/nl/index2.html

Hey daar woon ik niet zo ver van. :beer:

needlefreak

Bewuste gebruiker
Laatste tijd drink ik veel goedkoop duits bier van de lidl.
0.38 eurocent voor 1 halve liter bier. Maar jupiler blijft het lekkerst.
Ook westmalle tripel (blond niet bruin), duvels, gordon, etc :hearteyes:

DreamWeaver

Badass junkie
Warsteiner voor gewon bier. Leffe dubbel/Grimbergen dubbel als het wat kouder begint te worden, leffe tripple/blond en hertog Jan voor op het terras :)

PePhenkie___//

Experimenterende gebruiker
:beer:

1. heineken (als feestbier en dan bedoel ik wel flesje niet water)
2. leffe tripple
3. abdij bier uit belgie weet toch klooster bier
4. hertog jan/brand
5. warsteiner

99999999. amstel (echt wie drinkt zoiets)

:mrgreen:

Wacky

Badass junkie
PePhenkie___// zei:

2. leffe tripple
4. hertog jan/brand
5. warsteiner

Heiniken sponsort iets waar jij voor bent en amstel iets waar jij tegen bent ofzo ?

Zoveel verschil zit er in die 2 helemaal niet. Allebei van die gemiddelde standaard biertjes. Hoopjes mensen zullen ze niet uit elkaar kunnen houden in een blinde test. Misschien jij ook niet :)

PePhenkie___//

Wacky zei:
PePhenkie___// zei:

2. leffe tripple
4. hertog jan/brand
5. warsteiner

Heiniken sponsort iets waar jij voor bent en amstel iets waar jij tegen bent ofzo ?

Zoveel verschil zit er in die 2 helemaal niet. Allebei van die gemiddelde standaard biertjes. Hoopjes mensen zullen ze niet uit elkaar kunnen houden in een blinde test. Misschien jij ook niet :)

dude ten eerste spel je heinEken verkeerd :openmouth: maar ik kan heineken en amstel wel degelijk uit elkaar houden we hebben hier (yn Fryslân) onderling deze zelfde discussie al eens gehad en toen wist ik het verschil en zoveel verschil zit er ook niet in is ook dikke bs het zijn 2 totaal verschillende recepten

ook is het zo dat amstel eerst goedkoop bier was net als schutters bier maar na overname van heineken is het in een prijs lift geraakt ivm winsten ed je weet toch kapitalisme. :beer:

Doodkapje

Wijs gebruiker
voor mij bestaat zo iets als het beste bier niet.

ik lust het absoluut niet bah, ik braak het gewoon gelijk terug uit als ik het probeer in te slikken.

wel sterke dranken en aperitiefjes...

boterkoek17

Bewuste gebruiker
El Retro zei:
La Chouffe het beste zware bier dat ik ken. Drinkt als cola maar komt aan als een vat Duvel. Echt lekker. Verder gewone pilsjes vand e tap zijn altijd lekker, behalve dan Stella Artois.

kabouterbier!!!

echt te goed en gevaarlijk tegelijk!

boterkoek17

Bewuste gebruiker
Boksbal zei:
Ik heb geen echte lieveling , maar alsk echt de knoop moet doorhakken , geef me nu dan maar een bush blonde!

ksnap jullie nederlanders niet, heineken , carlsberg, das miljaarde pis met water bij
drink eens een goede jupiler of stella en je bent verkocht voor het leven!

Verder
...
Piraat
Leffe radieuse
Jupiler
Stella
Hoegaarden
Palm

daarom drinkt de hele wereld Heineken en Carlsberg, alleen Belgen hebben zeker maak :confused:

Hype

Bewuste gebruiker
op 't moment duits bier mn Schneider Weisse, slechts 3,60 voor een halve liter in de kroeg maar gvd wat is dat goed spul.
Verder nog palm grolsch alfa hertog jan veel ierse bieren corona een aantal belgische bieren. Whatever really, alleen heineken vind ik echte bocht.

slowcheetah

ohhh, dat donkere wat je bedoelt heb k nog nooit geprobeerd, s een keertje doen misschien komt ie hoger dan leffe blond

Bovenaan