Beste bier

Jeller

Badass junkie
kan niet beter zijn dan Jupiler..
en dan is dan nog niet eens het beste bier in belgië

België is niet voor niets bekend voor zijn bier hé :rolleyes:

jasper

Wijs gebruiker
ben eigenlijk niet zo kieskeurig maar drink het liefs leffe 9 of donkere leffe (wel zonder smos !!!)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
sjaartrol zei:
trippykees zei:

dais geen bier, das afwaswater, da telt nie mee :)

nuja, ieder zijn smaak e, maar op fullmoon hadde ze enkel heiniken en bweik, kvon da egt vies :tongueout:
op fullmoon kon je een fles(redelijk goeie)whisky kopen voor 6euro waarom ga je dan heiniken drinken :tongueout:

Idiotwind

Experimenterende gebruiker
Pilsener Urquell - het originele pils uit Pilsener in Tsjechie. In Nederland vrijwel enkel in de kroegen te koop waar ze veel speciaal bieren hebben. In Duitsland is het wel geregeld te koop. De moeite waard om eens te nemen.

jopio

Experimenterende gebruiker
Den Hertog Jan!!! :beer:

en nooit heiniken :kots: dat is bah en zul je mij nooit zien drinken

El Retro

Wijs gebruiker
Idiotwind zei:
Pilsener Urquell - het originele pils uit Pilsener in Tsjechie. In Nederland vrijwel enkel in de kroegen te koop waar ze veel speciaal bieren hebben. In Duitsland is het wel geregeld te koop. De moeite waard om eens te nemen.

Inderdaad zeer lekker. Hier bij ons is er een restaurant waar ze het tappen. Echt lekker

Mindless1985

Badass junkie
El Retro zei:
Idiotwind zei:

Inderdaad zeer lekker. Hier bij ons is er een restaurant waar ze het tappen. Echt lekker

Dat is inderdaad m'n favoriete bier, dronk dat veel in tjechie en Polen!

matthijs

Badass junkie
Dzy zei:
El Retro zei:
Idiotwind zei:

Dat is inderdaad m'n favoriete bier, dronk dat veel in tjechie en Polen!

Oeeh ja is inderdaad heerlijk. Krusovice is ook ongelofelijk lekker bier. Kom je in Nederland nergens tegen maar in Praag is het, samen met pilsener urquel het grootste biermerk.

zommes

Badass junkie
Kom je bijna nergens tegen, want hier in Arnhem hebben we wel een biercafé waar ze die bieren verkopen.

Maar goed dat jullie me eraan herrinneren, Tjechisch bier is inderdaad ook erg goed. Het is dan ook daar uitgevonden. In Tjechie en Duitsland zijn brouwers ook verplicht om alleen de drie basisbestandsdelen van bier te gebruiken: water, mout en hop. Daarom krijg je niet van die afthanse nasmaken zoals bij sommig Nederlands en bijna al het Belgische bier.

In Tjechie krijgen de meeste kinderen vanaf de basisschool al halve liters mee naar school, gewoon omdat het gezond is.

minn

Badass junkie
zommes zei:
Kom je bijna nergens tegen, want hier in Arnhem hebben we wel een biercafé waar ze die bieren verkopen.

Maar goed dat jullie me eraan herrinneren, Tjechisch bier is inderdaad ook erg goed. Het is dan ook daar uitgevonden. In Tjechie en Duitsland zijn brouwers ook verplicht om alleen de drie basisbestandsdelen van bier te gebruiken: water, mout en hop. Daarom krijg je niet van die afthanse nasmaken zoals bij sommig Nederlands en bijna al het Belgische bier.

In Tjechie krijgen de meeste kinderen vanaf de basisschool al halve liters mee naar school, gewoon omdat het gezond is.

Is dat cafe het Moortgat?

Tientje

Newbie
Tja,

Mijn favo biertje is de Duvel :hearteyes: echt wel hoor, gewoon super lekker !!

Ik heb ook al Leffe blond (ook lekker), bruin, Keizer Karel, en nog zo een paar bierkes gedronken maar kk blijf toch bij mijn keuze.

Duvelke :smilingimp: Rulez

Brandon

Bewuste gebruiker
hoor ik dan niemand zeggen :

WARSTEINER !!! Zeker de lekkerste uit de tap (doorgaans dan wat er hier in de buurt in de kroegen wordt getapt
Hertog jan is uit fles het lekkerste
Uit blik vind ik eigenlijk bijna niets lekker houd er niet zo van uit blik en dan al helemaal niet die goedkope halve liters
Verder:
Westmalle Trippel, echte genieter
Leffe uit de tap is ook lekker (dubbel :) )

flashkop

Bewuste gebruiker
hup hup holland met hun heiniken(piswater)
mijn favo's stella,jupiler en af en toe is nen goeien duvel.
Gordon is ook wel lekker af en toe...

Mindless1985

Badass junkie
flashkop zei:
Gordon is ook wel lekker af en toe...

O.o

Lekker?

Allolalie

Bewuste gebruiker
brandt, duvel, kanon, palm, allemaal wel lekker, haast elk bier uit flesje is wel lekker, als het maar geen tapvocht is, dat is nauwelijks bier te noemen

Ellesdee

Badass junkie
Hertog jan :)
Want dat verkopen we in *modknip: naam horecazaak verwijderd ivm privacy*:grin:

Laatst bewerkt door een moderator:

El Retro

Wijs gebruiker
Jupiler, smaakt zalig als hij goed getapt is, bestaat een techniek voor, die ik door behulp van mijn nonkel als leermeester, goed beheers :sunglasses:

Bovenaan