Benzzzys herstel log

Status
Niet open voor verdere reacties.

benzzzy

Badass junkie
Vanaf vandaag ga ik stopen met alle drugs behalve wiet en psychedelica.
Maar ook wiet voor zeker een maand.
Ik heb de afgelopen 2.5 weken relatief veel opiate gebruikt dus ik kan milde afkick verwachten.
Ik word attans vaak zwetend wakker als het zoon 12 uur na mijn laatste dosis is geworden...

Vandaag 19 uur gehaald tot dat ik ging schoonmaken en een oxy 40mg vond en deze heb opgesnoven samen met 2 lorazepams en 7.5mg mirtazapine (laatste 2 op recept).
Hellaas ben ik minder zweterig...

Zoals jullie nu Mischien al weten is benzzzy smoor verliefd op een geweldige dame met ook een drugs probleem en we willen alle 2 stoppen om te werken aan onze toekomst.

Gezien ik nu werkelijk wil stopen niet alleen omdat ik klaar ben met gebruik maar ook het licht aan de andere kant van de tunnel heb gezien heb ik er zeer zeer veel vertrouwen in dat ik deze keer wel de sterkte kan vinden om het goed te doen.

En door zelf te stoppen ondersteun ik ook het herstel van de belangrijkste persoon in de wereld.

Ik zal hier zo nu en dan een update geven en dit als mijn dagboek gebruiken.

transformated

Badass junkie
Succes man!
Eerste dagen zijn het moeilijkste van een opiaat ontwenning. Gewoon op je tanden bijten en voor je het weet zal je goed voelen zonder opiaten.

transformated

Badass junkie
Zal wel meevallen 2 maanden aan dagelijks gebruik was zo slecht nog niet.

En nu maar 2-3 weekjes waar ik nog niet eens dagelijks heb gebruikt.
Dan zal het niet zo lastig zijn om te stoppen als je al eens afgekickt was en nu is het maar 2-3 weekjes zoals je zegt en ook niet dagelijks. Gewoon bezig houden en binnen een week gaat het al veel beter gaan.
Wel handig van je om een topic te starten. Heb ik ook gedaan iets van een 3 jaar geleden.

benzzzy

Badass junkie
Dan zal het niet zo lastig zijn om te stoppen als je al eens afgekickt was en nu is het maar 2-3 weekjes zoals je zegt en ook niet dagelijks. Gewoon bezig houden en binnen een week gaat het al veel beter gaan.
Wel handig van je om een topic te starten. Heb ik ook gedaan iets van een 3 jaar geleden.
Dacht ook dat zoon topic me enigsinds kan helpen actief bezig te blijven met mijn herstel.

Mischien dat ik ook maar eens naar die NA meetings toe moet gaan zo nu en dan

transformated

Badass junkie
Dacht ook dat zoon topic me enigsinds kan helpen actief bezig te blijven met mijn herstel.

Mischien dat ik ook maar eens naar die NA meetings toe moet gaan zo nu en dan
Ja idd en vooral later dan als je eens alles terug leest. Voor veel mensen die ook nu met een ontwenning bezig zijn van een opiaat is zo'n topic altijd handig en ook om mee te lezen.

Zelf zou ik er niet direct voor kiezen voor naar NA meetings te gaan. Ik denk gewoon door de verhalen en zelf erover te praten dat ik het misschien lastig zou vinden en ook weer de gedachten of zin om weer te gaan gebruiken. Dit had ik toch toen ik opgenomen was voor me eerste afkick van oxy en benzo's in het ziekenhuis tijdens de praatgroep.

benzzzy

Badass junkie
Zaterdag avond na het schoonmaken 1 oxy 40mg gevonden en opgesnoven samen met 4mg etizolam en 7.5mg mirtazapine gister 4mg etiz gehad en nu is alles officieel op.

Zij heeft net haar laatste etazene weg gegooit en wij hebben nu alleen nog tma-2 2c-b en DMT!

Zolang ik die 3-fa maar niet ophaal van het pickup point en een refund aanvraag zodra het retour is gegaan.

MetalGuy

Badass junkie
Goed bezig jij, benzy.💪🏻

Heel veel succes en sterkte gewenst voor jou en je vrouwtje! 💪🏻💪🏻💪🏻❤️

Spyro

DF-koning
Niet om kut te doen. Ik hoor je altijd alleen maar over stoppen dit stoppen dat en vervolgens ben je alleen maar negatief over jezelf dat je het niet kan. Waarom stop je dan?

Zonder vertrouwen in jezelf kom je er niet. Deze keuze, daar moet je 100% achterstaan, anders gaat het je inderdaad niet lukken. Hou jezelf niet zo voor de gek man.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
harde woorden maar wel realiteit.
realiteit is dat het gewoon zelfkennis is...
mss spreek ik nu voor me eigen maar clean worden is niet moeilijk, clean blijven....
Ik lees vaak dat de eerste dagen/weken het moeilijkst zijn, ik vind juist van niet, na 3 a 4 weken vind ik het juist moeilijk worden.
idk benzyy, hele kleine doelen stellen werkt voor mij wel goed en de verwachtingen realistisch en haalbaar houden :relaxed:
oh, en lief zijn voor jezelf, vallen is niet erg, zolang je maar weer opstaat en doorgaat (met geen drugs gebruiken :P)

MetalGuy

Badass junkie
Niet om kut te doen. Ik hoor je altijd alleen maar over stoppen dit stoppen dat en vervolgens ben je alleen maar negatief over jezelf dat je het niet kan. Waarom stop je dan?

Zonder vertrouwen in jezelf kom je er niet. Deze keuze, daar moet je 100% achterstaan, anders gaat het je inderdaad niet lukken. Hou jezelf niet zo voor de gek man.
Daar heb je gelijk in, Spyro!

Het is ook zo, als je niet van jezelf houdt en een negatieve levenshouding hebt, dan wordt het erg lastig.

Daarom ben ik in dit geval ook meer voor de meest directe aanpak! Stoppen, afkicken en tegelijkertijd van zichzelf leren te houden. En het is een hele opgave, zonder meer. Maar waar een wil is, is een weg!

En met die weg, wens ik benzy het allerbeste toe! 💪🏻❤️

benzzzy

Badass junkie

Omdat ik altijd faal?

Eve's drop

Badass junkie
Falen is hoe mensen leren. Maar dan moet je er dus wel van leren en niet de conclusie trekken dat je de volgende keer weer zal falen omdat je dat eerder ook deed...

Falen en angst zijn zowiezo hele grote factoren bij ontwenning dus des te meer reden om trots te zijn dat je ondanks de faalangst toch doorzet!

I wouldn't wish a horrific withdrawal upon my worst enemy!

Succes kerel!

benzzzy

Badass junkie
Falen is hoe mensen leren. Maar dan moet je er dus wel van leren en niet de conclusie trekken dat je de volgende keer weer zal falen omdat je dat eerder ook deed...
Gisteravond 7.5mg mirtazapine + 2mg lorazepam gehad ivm spier pijn RLS en rusteloosheid.
Allemaal op recept though.

Voel me vandaag vrij goed alleen echt geen zin om weer depressie hotline te spelen vandaag.
Ben nog gesloopt van gister.

Als je dit leest maak je geen zorgen ik doe het met liefde.

benzzzy

Badass junkie
En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"

Eve's drop

Badass junkie
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"

The winner takes it all, and the loser needed to fall.

But the loser took his loss, and continued to be a boss,

And the winner, one day he took it all, but he doesn't know how to fall.....

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Die zijn wel typerend voor jou: zelfbevestigend in je negativiteit.

Tatoeages die zeggen dat alles dat mis kán gaan, mis zál gaan en dat darkness je oude vriend is zullen je juist in deze mindset houden. Dat moet je juist loslaten, niet tot je motto maken en vereeuwigen op je lichaam. Lijkt mij...

Dirkdirk

DF-koning
Is het niet beter om onder begeleiding van een arts af te kicken met de hoeveelheden die ik wel eens lees?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan