Benzo's

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Hè ik heb een misschien nogal aparte vraag.

Ik heb thuis een paar benzo's liggen: clonazolam, flubromazolam en flunitrazolam.
Daarnaast heb ik een bloedhekel om na een feest plafondienst te draaien dus gebruik ik de benzo's daarvoor. Ik wil het liefst na het feest douchen en in slaap vallen.

Misschien wel handig om te weten is dat ik (geen idee of andere dat ook hebben?) Muziek ook lekkerder vind klinken op benzo's dan nuchter.

Nu vraag ik me af of iemand er ervaring mee heeft of toevallig weet dat het een optie zou zijn om bijvoorbeeld 1 a 2 uur voordat het feest afgelopen is alvast een van de benzo's in te nemen?
Op die manier kan het alvast inwerken, heb je er wellicht op het einde van het feest nog een beetje plezier van, kun je rustig naar huis toe gaan en direct na de douche in slaap donderen.

Is dit nou een volstrekt kansloze theorie of zit er misschien wel wat in? Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Thx alvast

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoe ga je van het feest naar huis? Niet dat het handig is om nog te rijden met welke drugs dan ook, maar met benzo's is dit echt uit den boze.

Persoonlijk zou ik gewoon lekker bij thuis komst de benzo nemen, lekker onder de douche stappen en daarna direct in bed gaan liggen. Ik weet bijna zeker dat je dan snel slaapt, in het ergste geval lig je dan nog heel eventjes wakker.

PS Flunitrazolam zou ik pas proberen als je wat meer ervaring met benzo's hebt. Ik heb vele benzo's geprobeerd, maar dat spul is echt bizar sterk. Iets te sterk als je het mij vraagt, en dat zeg ik eigenlijk nooit.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Ik ga met het ov naar huis, en even op de fiets, maar dat lukt met een benzo tje allemaal nog prima haha.

En inderdaad wat je zegt heb ik tot nu toe ook altijd gedaan, en bij zomerfestivals overdag is dat perfect. Maar bij een nacht feest ben je de volgende dag nog zo enorm onder invloed van die benzo dat ik dacht, misschien is dit een optie? Scheelt namelijk toch weer 2 uurtjes waardoor het dus eerder is uitgewerkt nadat je wakker word.

Of moet ik dat dan maar voor lief nemen?

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Oh en de flunitrazolam vind je dus te sterk? Hoelang merk je daar eigenlijk wat van? Die heb ik nog niet geprobeerd namelijk. Hij blijkt hard en snel te pieken, 6-8 uur te werken, en dan gaat het mij vooral om het natrekt. .. hoelang ben je daarna nog onder invloed?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Met clonazolam en flubromazolam zul je voor lief moeten nemen dat je de volgende dag nog flink onder invloed bent, ze duren allebei gewoon ontzettend lang. Al begin je een paar uur eerder, dan zul je nog steeds de volgende dag onder invloed zijn.

Flunitrazolam is wat dat betreft wel beter zolang je niet teveel doseert. Ik vind het voor recreatieve doeleinden echt veel te sterk, met 125ug kon ik al amper wakker blijven, nog eens 125ug verder en ik werd 7 uur later wakker op de bank. Ik was de volgende dag nog wel licht onder invloed, maar niet zo sterk als met clonazolam of flubromazolam. Dus als je het enkel voor slapen na een feest wilt gebruiken is flunitrazolam op zich wel prima, maar neem niet teveel en neem het pas als je in bed ligt want anders haal je je bed niet meer wellicht.

Voor jouw doeleinden lijkt etizolam mijzelf het meest geschikt, dat merk je echt amper na een dagje slapen.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Oké dankje voor de duidelijke uitleg.
Ik ga zeker heel goed oppassen met flunitrazolam, klinkt als heftig spul zo te horen. Maar wel ideaal na uppers dus!

Is flunitrazolam te vergelijken met flubromazolam? Ook die vind ik al vrij heftig zodra je een wat hogere dosering neemt.

Fool

Badass junkie
Qwertyuiopa zei:
Ik ga zeker heel goed oppassen met flunitrazolam, klinkt als heftig spul zo te horen. Maar wel ideaal na uppers dus!

Is flunitrazolam te vergelijken met flubromazolam? Ook die vind ik al vrij heftig zodra je een wat hogere dosering neemt.
Een maat van mij heeft een keer, tegen mijn overduidelijke advies in, een hele flubromazolam pil genomen (itt een halve). Mijn pillen bevatten 750 microgram. Aan het eind van vrijdagmiddag nam hij hem in, om na een after-dinner dipje zaterdagochtend/middag weer uitgerust wakker te worden.
Hij was echter nog flink merkbaar onder invloed, naar horen zeggen. Vrij lang nog zelfs, toen hij zondagavond bezig was om online eten te bestellen werd hij gestoord door de bezorger van een ander restaurent, zijn bestelling van ~1 uurtje werd net bezorgd. :wink:
Ook flink oppassen met gecombineerd alcoholgebruik met deze benzo, zelfs als je stimulanten op hebt: doe maar niet. Een halve pil(350 microgram) heeft het bij mij voor elkaar gekregen om 3 uur na een paar lekkere lijnen pep onmogelijk wakker te kunnen blijven (ik wou het bijnemen niet riskeren).

Flubromazepam is dan weer een stuk minder overweldigend en sterk. Het kan een uurtje of 3 duren voordat je de 'echte' effecten voelt, maar ik vind het een heerlijk 'sfeer' creeren. Reken er echter wel op dat je de dag erna (of in uitzonderingen de dag dáárna) niet mag rijden.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Goh, het is en blijft een behoorlijk sterke benzo inderdaad. De eerste keer dat ik deze benzo heb genuttigd was na een goed feestje met wat stimulanten. Helaas was ik te dom bezig en had niet normaal nagedacht over mijn dosering en heb toen 750mcg genomen. Veel te veel, heb toen 2 dagen lang alleen maar geslapen en weet er niks meer van. Totaal van de wereld zeg maar haha.

Nu pak ik hem heel soms nog wel eens recreatief maar dan als hele lage dosis, max 200 mcg met maximaal 2 biertjes erij. Dan kom je alsnog lekker in een roes en valt wel mee hoe je nog onder invloed bent de volgende dag
Wel handig om hem dan niet te laat in te nemen haha.

Ben nu ook wel heel benieuwd naar clonazolam en met name flunitrazolam. Krijg ze deze week binnen, even volumetrisch doseren en dan kijken wanneer het uitkomt. Sowieso heb ik volgende week zaterdag weer eens een stimulantenfeestje dus zal flunitrazolam goed uitkomen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Qwertyuiopa zei:
Flubromazolam is ook behoorlijk heftig inderdaad, het effect is erg sterk en het duurt echt bizar lang. Persoonlijk vind ik Flunitrazolam qua effect echt nog een stuk sterker dan Flubromazolam, met name omdat het effect echt al bizar sterk is bij doseringen die als 'normaal' worden aangeschreven. Voor een vergelijkbaar effect heb ik dan wel een hoge dosering Flubromazolam nodig.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Ja vooral dat het effect zo lang blijft hangen vind ik heftig maken. Goh ben wel benieuwd naar hoe sterk flunitrazolam dan wel niet moet zijn! Gelukkig een goede pipet zodat ik met een hele kleine dosering kan beginnen.

Hebben jullie misschien een goede tijdsindicatie van zowel flunitrazolam als clonazolam?
En dan bedoel ik, hoe snel voel je het/hoelang voor het sterkste/Hoe lang duurt dat plateau/wanneer neemt het af/wanneer is het nog zeer licht voelbaar/en tot slot wanneer voel je het helemaal niet meer?
Deze gegevens kan ik lastig vinden maar maakt het gebruik en de planning ervan een heel stuk gemakkelijker

Fool

Badass junkie
Fool zei:
Qwertyuiopa zei:

Een maat van mij heeft een keer, tegen mijn overduidelijke advies in, een hele flubromazolam pil genomen (itt een halve). Mijn pillen bevatten 750 microgram. Aan het eind van vrijdagmiddag nam hij hem in, om na een after-dinner dipje zaterdagochtend/middag weer uitgerust wakker te worden.
Hij was echter nog flink merkbaar onder invloed, naar horen zeggen. Vrij lang nog zelfs, toen hij zondagavond bezig was om online eten te bestellen werd hij gestoord door de bezorger van een ander restaurent, zijn bestelling van ~1 uurtje werd net bezorgd. :wink:
Ook flink oppassen met gecombineerd alcoholgebruik met deze benzo, zelfs als je stimulanten op hebt: doe maar niet. Een halve pil(350 microgram) heeft het bij mij voor elkaar gekregen om 3 uur na een paar lekkere lijnen pep onmogelijk wakker te kunnen blijven (ik wou het bijnemen niet riskeren).

Flubromazepam is dan weer een stuk minder overweldigend en sterk. Het kan een uurtje of 3 duren voordat je de 'echte' effecten voelt, maar ik vind het een heerlijk 'sfeer' creeren. Reken er echter wel op dat je de dag erna (of in uitzonderingen de dag dáárna) niet mag rijden.
Oke, wacht even, een mogelijk foutje. Voor de duidelijkheid.
Flubromazolam is érg sterk en chill na een upper(als je niet gedronken hebt)
Flubromazepam noem ik in dit rapport, omdat ik verkeerd gelezen had, die is vrij chillax, maar langwerkend
Flunitrazolam laat ik mij niet over uit, daar heb ik geen persoonlijke informatie. Gelukkig hebben de anderen hier al het e.e.a. over verteld. :)

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Ondertussen heb ik flunitrazolam uitgetest. Geweldig spul!!!!!

Let wel, zeer heftig, wanneer het begint te werken krijt hè echt een klap in je gezicht dus schrik daar niet van! Wel handig om je dosering (volumetrisch gedoseerd) zeer nauwkeurig te pakken, want een paar microgram scheelt je een ko!

Klein tripreport:

Na ongeveer een half uur begint het te werken (dosering waar ik over praat is maar 80 microgram!!!!!! Geen milligram!!!!! En heb het om kwart voor 10 ingenomen) , een onwijze knal van ontspannenheid/stoned gevoel overheerst je. Zin om lekker achterover te leunen en rustig tv te kijken of te kletsen. Had er 2 wijntjes bij gedronken, wat voor mijn gevoel perfect was. Het gevoel alsof ik perfect aangeschoten was maar niet dronken kon worden ging door mijn hoofd, en was ook zo! Heb zo'n 3 uur heerlijk slap geouwehoerd, bijna net zo erg als op xtc, en ik weet alles nog haha! :tongueout:

Na 3 uur vond ik het welletjes (minstens zo onder invloed/stoned als na plus minus een uur) en ging ik naar bed toe. In bed liggen voelde zalig, alsof ik iets deed dat verboden was. Ik viel na ongeveer 10 minuutjes in diepe slaap.

Meestal na een benzo slaap ik heel onrustig met veel geluiden (geeft mijn vriendin aan). Dit keer sliep ik juist heel rustig en vredig volgens haar. Wel vrij licht voor benzo begrippen, paar keer wakker, lekker vaag, wankelend naar de wc, terug in bed en oh wat lag dat lekker. Binnen 2 minuten weer in slaap, waar ik normaal 20 minuten nodig heb.

Volgende dag werkt mijn vriendin, haar wekker staat kwart voor 7 dus ik wordt ook wakker. Het lijkt alsof ik amper nog effecten heb van de flunitrazolam. Alhoewel, normaal gesproken kom ik amper meer in slaap, nu val ik na 15 minuten weer in slaap. Ik wordt om 9 uur wakker, heerlijk uitgerust, alsof ik 10 uur heb geslapen, heb energie voor 10 en zin in de dag. Wauw, dit lijkt op etizolam maar dan x 10!!!!!!!! Het enige nadeel is dat ik lichte hoofdpijn heb, paracetermol doet wonden en na een half uur hoofdpijn de rest van de dag nergens meer last van gehad.

Conclusie:
Zoals eerder genoemd, etizolam x 10.
Zeer recreatief en makkelijk in gebruik. (Qua gevoel, niet dosering. )
Het lijkt erop dat met in ieder geval een lage dosering de werkingsduur zeer kort en intensief is, gebruik dit dus niet als je gevoelig bent voor een benzo verslaving. Zeker aangezien het een onwijs goedkoop stofje is.

Wanneer je jezelf onder controle hebt is dit een zeer aangenaam en licht aanvoelend stofje. Iets dat je zeker voor ontspanning gaat zorgen en op zijn minst voor een goede nachtrust.
Het kan niet anders dan dat het ook een top benzo is voor na een paar uppers, dat ga ik aanstaande zaterdag merken.

Wanneer meer mensen dit uitproberen (hopelijk veilig en goed gedoseerd) zal dit de ongelofelijk versterkende factor van etizolam zijn!

Misschien in dit topic misplaatst maar ik hoop er andere mensen weer mee te helpen. De belangrijkste boodschap, blijf ervan af als je niet sterk in je schoenen staat/te veel opzoek bent naar ontspanning of als je gevoelig bent voor een benzo verslaving!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Interessant om te lezen, dank voor het delen!
Een vraagje was het erg euforisch ? Zo klinkt het wel opmerkelijk is als analoog moleculaire (benzo) RC.

Ga het ook maar eens proberen op dezelfde dosering als jou (80ug)

Cheers

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Ja mijn dosering vond ik erg fijn. Was van te voren erg op mijn hoeden voor dit ongelofelijk potente stofje en heb netjes mijn dosering afgemeten. Rustig testen op lage dosering en dit beviel top!

Lekker in een goede sfeer ingenomen, lekker 2 wijntjes erbij (na het innemen om te kijken hoe je erop reageert), eigenlijk zoals het recreatief gebruikt zou moeten worden.

Nou dit gezegd te hebben even terugkomend op de vraag of het euforisch was. Ik ben een persoon die van heftige effecten houd, lekker perplex staan van wat zo een stofje wel niet kan doen. Wat dat betreft was ik verast, flunitrazolam slaat in als mdma met een ander effect. Dus wat dat betreft zag ik dat al als euforisch.
Daarnaast de 2 wijntjes, het bracht me in een heerlijk ontspannen toestand, Let wel, het is een verschrikkelijk groot verschil of je dit met of zonder alcohol gebruikt, ten minste voor een onervaren persoon als ik benzogerelateerd. Dus ik dronk ze rustig en het effect nam langzaam toe, werd warmer/euforischer, lekker achterover en genieten.

Absoluut een aanrader mits je sterk in je schoenen staat. Het is een makkelijk te misbruiken stofje, volgende dag merk je er niks meer van (mits redelijke dosis) en het is spotgoedkoop.

Ik hoor graag ook jullie ervaringen van een iets lagere dosis, zou persoonlijk niet aan 250 microgram moeten denken namelijk, denk dat je dan niet eens je bed red, overweldigd door de extreme knal na amper een half uur?!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdloos zei:
Een vraagje was het erg euforisch ? Zo klinkt het wel opmerkelijk is als analoog moleculaire (benzo) RC.
Wat bedoel je hier precies mee? Dat het opmerkelijk is dat een RC benzo euforisch is? Of dat het opmerkelijk is dat een analoog van flunitrazepam euforisch is?

Qwertyuiopa zei:
Ik hoor graag ook jullie ervaringen van een iets lagere dosis, zou persoonlijk niet aan 250 microgram moeten denken namelijk, denk dat je dan niet eens je bed red, overweldigd door de extreme knal na amper een half uur?!
Ik had toen eerst 125ug genomen en hoewel dat ook wel echt hard insloeg was dat nog redelijk goed te doen. Toen ik een uur later besloot nog eens 125ug bij te nemen sloeg die echt als een mokerslag in maar bleef ik in eerste instantie nog wakker en heb ik toen een joint gedraaid. Vervolgens ben ik echt na een paar trekjes van die joint al in slaap gevallen op de bank.

Een volgende keer houd ik het denk ik bij 125ug, ik heb pillen van 500ug dus minder dan een kwartje nemen lukt alleen als ik de pil ga wegen. Overigens wel echt bizar en gevaarlijk dat ze pillen van 500ug maken met zo'n potente stof.

Bovenaan