Camen

Newbie
Hallo!
Ik heb een aantal benzo's besteld online,
Specifiek flunitrazolam, bromazolam en pyrazolam. Op de site waar ik het heb besteld stond een waarschuwing over antidepressiva en dat je het beter niet kunt combineren met elkaar. Ik zit sinds een aantal maanden vast aan antidepressiva en ik weet dus niet zeker of het wel kan of handig is om zomaar te nemen. Is er iemand die ervaring heeft met deze benzo's/ combi met antidepressiva? Alvast bedankt voor de antwoorden!

_shikantaza

Badass junkie
@Camen Gooi maar lekker weg die BenZOOI.

Voor je het weet ben je hooked en kun je niet meer zonder, of je nou combineert met ADs of niet. Alles waarvoor je ze neemt krijg je 3x zo hard terug tijdens de helse afkick die lang duurt en ook nog eens gevaarlijk kan worden als je te abrupt stopt. Begin er niet aan. Het is vergif van de bovenste plank.

Laatst bewerkt:

Camen

Newbie
@Camen Gooi maar lekker weg die BenZOOI.

Voor je het weet ben je hooked en kun je niet meer zonder, of je nou combineert met ADs of niet. Alles waarvoor je ze neemt krijg je 3x zo hard terug tijdens de helse afkick die lang duurt en ook nog eens gevaarlijk kan worden als je te abrupt stopt. Begin er niet aan. Het is vergif van de bovenste plank.
Ik ben niet van plan om ze vaak te gebruiken. Een keer per halfjaar ongeveer. Ik wil het eens proberen iniedergeval. Het is niet het idee om dit een dagelijks ding te maken. Ik gebruik ook niet bijzonder veel drugs. Ik wil vooral gewoon weten of het schadelijke effecten heeft als ik het combineer met antidepressiva.

_shikantaza

Badass junkie
Ik ben niet van plan om ze vaak te gebruiken. Een keer per halfjaar ongeveer. Ik wil het eens proberen iniedergeval. Het is niet het idee om dit een dagelijks ding te maken. Ik gebruik ook niet bijzonder veel drugs. Ik wil vooral gewoon weten of het schadelijke effecten heeft als ik het combineer met antidepressiva.
Doe het nou niet. Iedere verslaving begint met precies die voornemens. Het zal in het begin ook best goed gaan, daar twijfel ik niet aan. Maar langzaam maar zeker word je er in gezogen en voor je het weet zit je er veel te vaak aan en kun je niet meer zonder. Met Benzo’s zijn er alleen maar verliezers.

Gooi die pillen weg!

N3K0

Badass junkie
Ik wil vooral gewoon weten of het schadelijke effecten heeft als ik het combineer met antidepressiva.
Benzo's (en alle andere middelen) hebben invloed op elkaar. Kunnen elkaar versterken, verminderen. Kunnen eventueel andere werkingen triggeren.

In reguliere meds weten de onderzoekers al niet goed hoe meds elkaar onderling beïnvloeden en wat dat doet met het lichaam.

Ook dat je net pas begonnen bent met de ADs zou ik niet benzo's erbij gaan gebruiken. Ook niet recreatief. (Je slikt niet zomaar ADs. )
Plus dit zijn ook nog eens allemaal RC's

Misschien moet je je vragen eens stellen aan diegene die jou je ADs voorschrijft.

Prutsertje

Belezen gebruiker
Alles wordt natuurlijk fuzzy met al die brainhacks door elkaar. Ik heb het ook geprobeerd en ik kan je zeggen, dat het veel hoofdpijn oplevert en ook extreme vergeetachtigheid. En je weet niet waardoor het komt.

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Ik gebruik quetiapine dagelijks voor het slapen, en alleen als ik een avondje gebruik en toch nog wel iets wil slapen een kwartje Bromazolam in combinatie met 75mg quetiapine. Merk alleen dat ik de volgende dag lichtelijk duizelig ben (kan niet precies zeggen of dit door de Bromazolam komt)
zal wellicht niet goed zijn, maar ik slaap er na een avondje gebruik heel prima op.
Hallo!
Ik heb een aantal benzo's besteld online,
Specifiek flunitrazolam, bromazolam en pyrazolam. Op de site waar ik het heb besteld stond een waarschuwing over antidepressiva en dat je het beter niet kunt combineren met elkaar. Ik zit sinds een aantal maanden vast aan antidepressiva en ik weet dus niet zeker of het wel kan of handig is om zomaar te nemen. Is er iemand die ervaring heeft met deze benzo's/ combi met antidepressiva? Alvast bedankt voor de antwoorden!

Bovenaan