benzo halfwaardetijd en eventuele vermindering psychedelische effecten LSD

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Hey,

ik heb zondagavond om 00 : 00 uur 48 mg bromazepam genomen .
Bromazepam heeft een halfwaardetijd van gemiddeld 17 uur (sommige bronnen claimen 8 - 20 uur ) maar dit is waarschijnlijk afhankelijk van de gebruiker zelf ...de leeftijd , gezondheid, chronisch gebruik en dergelijke meer.

Aangezien het occasioneel gebruik is hou ik rekening met 17 uur , nu vrees ik dat er nog op dit eigenste moment van typen ruwweg om en bij de 12 mg door men bloedbanen rollercoasterd.
Wel nu komt de aap uit de mouw, ik zou deze middag 1.5 sterke zegel LSD willen nemen ( dalai lama geclaimd op 210 mics).
Ik zou graag dus de volle 315 mics incasseren zonder interfering van de benzodiazepine overdaad van zondag...
want benzo's worden nu eenmaal gebruikt om moeilijkere trips te dimmen zo niet te aborteren.
En het laatste wat ik wil is dat dit heilige sacrament vermindert wordt of de magie , diepgang die ermee gepaard gaat een deel verloren gaat.
Speel ik op safe en neem ik de dosis vandaag?of wacht ik beter nog een dag tot ik zeker niks meer van de benzo's in mijn systeem heb ?( ook heb ik gesport en goed gegeten, geslapen enz, om de benzo's vlugger uit mijn lichaam te verwijderen )
Graag had ik het expertise gehoord van iemand die hoor ook ervaring mee heeft.

Ps vroeger heb ik al eens een lsd trip gehad waarin de effecten van een benzo aanwezig waren , en dan heb je een trip waarbij je emotioneel niet verbonden bent met de gebeurtenissen.
Net een deel van de mogelijke lessen en groei die je ervaart met LSD gaan gepaard met moeilijke emotionele momenten op grote dosissen, dus dit wil ik zeker niet dimmen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
48mg bromzepam is een flinke dosis, zeker voor iemand zonder tolerantie. Zelfs die 12mg die er nog ongeveer in je bloed zou zitten is nog flink, dus dikke kans dat het wel effect op je trip zal hebben.

Als je zeker wilt zijn dat je trip er niet door belemmerd wordt zou ik toch even een paar dagen wachten. Misschien valt het mee hoeveel effect het nog heeft vandaag, maar zou zonde zijn als het wel zo is.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Ok bedankt voor het snelle antwoord,

het kriebelt natuurlijk om het vandaag te doen met het mooie weer ... maar het gezond verstand zegt toch dat het beter geen trip is vandaag dan een doorslagje van een trip.
Nog even op de blaren zitten dan maar ipv die benzooi te laten kloten met deze mooie zegels !
grtz

lysergic bink

Bewuste gebruiker
PS Psychedelicbee ik heb die dag nog gewacht tot laat op de avond tot ik zowat op 6 mg zat, en ik moet zeggen heb een stevige trip gehad 95 procent, al het visuele was er maar de diepgang, de lach en de huilbuien waren er niet typerend aan 30o mics.
En nadien sliep ik meteen in als een bouwvakker wat ook betekend dat er nog benzo sluimerde.
Maar al bij al een goede trip als je puur op de effecten afgaat visueel maar ik wil meer diepgang,
daarom trip ik liever op een nuchter bewustzijn. Alles wat je hofmanns goud doet minderen moet je mijden als de pest.
Wel wil ik hier notitie nemen van iets vreemds , door dat de benzo nog actief was, en de acid ook, had ik daags nadien een enorme babbelkick , erger dan anders.... men woordenkeuze, men spraakcentrum in defrontaalkwab was overactief... als er een verband was weet ik niet maar herinner me dat ik dat nog eens gehad heb van die combo jaren terug

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
PS Psychedelicbee ik heb die dag nog gewacht tot laat op de avond tot ik zowat op 6 mg zat, en ik moet zeggen heb een stevige trip gehad 95 procent, al het visuele was er maar de diepgang, de lach en de huilbuien waren er niet typerend aan 30o mics.
En nadien sliep ik meteen in als een bouwvakker wat ook betekend dat er nog benzo sluimerde.
Maar al bij al een goede trip als je puur op de effecten afgaat visueel maar ik wil meer diepgang,
daarom trip ik liever op een nuchter bewustzijn.
Klinkt toch wel zonde dat er niet veel diepgang was, dat is naar mijn mening het geen LSD toch het meest bijzonder maakt.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
ja ik was er koud bij ; zat naar de ondergaande zon te kijken en voelde zelfs depressieve vlagen , heb je dit nu al ooit geweten, depressieve vlagen op zo'n goede zegels.... had ik maar je raad ten harte genomen en enkele dagen gewacht...
de halfwaardetijden van de benzo combo dit weekend zouden kunnen oplopen tot 13 dagen vanaf vandaag zucht ,
de werkzame metabolieten duren dertien dagen van flurazepam , maar dat wil niet zeggen dat die niks gaan dimmen... zal maar dertien dagen door het donkere benzo dal kruipen nu als straf. minder kleur, minder geur, minder euforie...
zo zal ik het wel leren... die teringzooi katapulteer ik de vuilbak binnen( de benzo's wel te verstaan :tongueout: )

lysergic bink

Bewuste gebruiker
idd de diepgang zorgt voor de groei van mijn ziel, waar ik weken nadien nog op teer als ik indrukken krijg van mooie dingen die ik tegenkom, architecturen , kunstwerken, schoonheid in mens en dier, zonsondergang aan zee, al die dingen voeden dan nog meer men ziel daar ik ze mooier zie door de acid, en zo groei je en groei je, of vind je net de juiste boek in het boekenrek van de bib

Bovenaan