Linda1979
Experimenterende gebruiker
Er zijn in het verleden al een paar onderwerpen behandeld hier over antihistamine en heroine,maar ik heb toch nog een aantal vragen. Om dat ik niet vaak heroine en crack gebruik is mijn tolerantie 0. De laatste twee keer zat ik ivm een depressie dagelijks op 70 mg oxazepam. Ik stopte daar mee de ochtend voor ik een avond ging roken. In een eerdere topic gaf ik al.aan dat ik twee keer een paar dagen achter elkaar bleef overgeven daarna.heb zelfs 112 gebeld,zo erg was het.Ik durf nu niet meer te gebruiken,wat natuurlijk positief is.ik las ergens dat de gewone bijwerkingen van heroine zoals de jeuk en de misselijkhei door histamine in je lichaam ontstaat.zou ik de laatste twee keer een extreme allergiereactie hebben gehad die een aantal dagen duurde of ligt het aan het plotseling stoppen van de 70 mg oxazepam voordat ikging gebruiken? Voor het geval ik het in de toekomst ooit weer mocht doen,heroine en crack,dan is het slim om misschien benadryl in te nemen van te voren tegen de allergische reactie.Maar aan de andere kant,hoe gevaarlijk is benadryl in combinatie met heroine en crack? Die beroemde hacker die in 2014 stierf aan een od had deze combi ook gehad.hmmmm...wat is is slim,buiten natuurlijk helemaal niet gebruiken dan?