ben jij toegewijd?

DutchCookie

Bewuste gebruiker
hoe toegewijd in bed ben je?
krijg je pas optimaal genot van iemand wanneer zei net zo genieten als jij, of maakt het je niet uit zolang je zelf maar aan je trekken komt?

ikzelf vind niks zo geil als een meisje dat totaal van me geniet. ik moet kunnen zien horen en voelen dat ze genieten anders vind ik er zelf ook weinig aan
het komt van twee kanten vind ik zo :hearteyes:

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Er is niks zo lekker als samen tegelijk klaar komen, dus ja.
Dan moet je wel een vrouw hebben die al neukend ook klaar kan komen.Niet alle vrouwen kunnen neukend klaarkomen.Dan kun je nog wel zo toegewijd zijn,..

seth

Gast
Hangt er vanaf, welk soort seks. Bij een uitgebreide avond, heel erg. Bij een vluggertje minder (al ga je ook niet ophouden voor zij er toch minstens een keer geweest is...)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Pfff, geef mij maar een man die af en toe lekker zijn zin doordramt en lekker gebruikt maakt en me daarna een knuffel geeft en me verdwaasd op bed achterlaat terwijl hij weer achter de PC gaat zitten.

Fuck al die tederheid. :wave: :P

kaasbaas

Badass junkie
vode zei:
Pfff, geef mij maar een man die af en toe lekker zijn zin doordramt en lekker gebruikt maakt en me daarna een knuffel geeft en me verdwaasd op bed achterlaat terwijl hij weer achter de PC gaat zitten.

En dat is precies de reden waarom ik geen fuck meer geef om relaties :tearsofjoy:. Aan m'n trekken kom ik toch wel, met of zonder vriendinnetje. Vroeger was ik wel toegewijd maar blijkbaar willen de meeste vrouwen dat toch stiekem niet. Voor toewijding hebben de meeste wel een goede vriend of vriendin waar ze bij kunnen aankloppen.

Flameon

Badass junkie
Mwah ik denk dat er genoeg vrouwen op de wereld zijn die wel van tederheid houden.
Wilt natuurlijk niet zeggen dat het een of ander slechter of beter is, iedereen zijn eigen behoeftes. Wel van belang dat je er samen uit komt als je een stelletje bent

seth

Gast
vode zei:

kan inderdaad ook wel fijn zijn, maar toch niet elke keer... En als hij er al is terwijl jij nog maar net beseft wat er aan het gebeuren is, lijkt me dat toch ook niet zo fijn?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Er staat ook af en toe.

Ik hou gewoon van een stoere vent die neemt wat hij wilt en zin in heeft af en toe. :wink:

seth

Gast
vode zei:
Er staat ook af en toe.

Ik hou gewoon van een stoere vent die neemt wat hij wilt en zin in heeft af en toe. :wink:

jep, ter plekke waar je op dat moment bent en gaan, is inderdaad wel ééns fijn...

cropp

Badass junkie
Flameon zei:
Lyst zei:
Meestal ben ik erg toegewijd en zorgzaam etc, maar ik ben ook wel eens heel erg dronken... :openmouth:

Beter pas je je drankgebruik aan of maak je het de ochtend erna dubbel goed :wink: :grin:
Waarom kunnen mensen niet meer normaal neuken als ze dronken zijn?

Heel heel héél dronken kan ik me wel voorstellen, maar anders moet het nog wel lukken hoor, de sfeer zal wel wat lolliger, luidruchtiger en baldadiger zijn...

Lyst

Newbie
Ik drink, of ik drink niet. Meestal drink ik niet ( zo'n 360 dagen per jaar) soms drink ik wel, en dan is dat meestal te veel! En tja... dan beland ik wel eens op lokaties waar ik beter niet had kunnen zijn, doe ik dingen die ik beter niet had kunnen doen of laat ik juist dingen die ik beter wel had kunnen doen.... tja... that's life... i'm a sinner not a saint.

jcutter

Badass junkie
Ja, moet wel he. Anders klopt het niet dat het lijkt op mijn persoonlijkheid :beer: Dat maakt dus dat ik 4 ballen heb, tenzij God dit anders voor mij heeft bepaald :)

W.F.L.

Badass junkie
Maar hij moet zichzelf bedienen, stond er.. Toch?

luchtigtoetje

Badass junkie
nou ik ben wel toegewijd ja. Ik denk altijd aan haar maar als ik klaar ben is het ook echt over. Maar meestal is zij eerder als ik. Een paar keer eerder zelfs. Maar dat is juist het mooie aan een lange relatie. Je leert elkaars lichaam kennen en daardoor kan er zelfs in vluggertjes aan elkaar gedacht worden omdat je weet wat de ander wil :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan