Heanne71 zei:
Ben bang dat het echt troep is. Gekocht bij degene waar ik normaliter alles haal en altijd goed was. Had aangegeven het eenmalig te willen gebruiken, gewoon voor de ervaring, waarschijnlijk dacht hij dat er dan niks te verliezen was want immers is het voor eenmalig.
Hahahaha, als die dealer nog maar een beetje bij de pinken is weet hij wat voor onzin dat is. Als je coke doet (toch als het een beetje goed is) is de eerste reactie van je lichaam "meer".
Mijn eerste dealer waarschuwde meteen dat één lijn coke nutteloos is (toen ik hem vertelde dat ik nog één lijntje bewaard had voor later). Je gaat dat effe tof vinden en daarna balen dat er niet meer is.
Ik, als gewone niet dealende eindgebruiker, zou nooit aan iemand coke geven met de gedachte van "het blijft wel bij deze ene keer". Al kan ik me uiteraard voorstellen dat er mensen zijn waarbij dit wel zo is/was.
Weet trouwens dat er volgens mij in geen enkel wereldje zo hard belogen en bedrogen wordt als in het coke-wereldje. Werkelijk iedereen die zegt dat hij een stabiele bron van goede coke heeft kan daar niet met de volle 100% zeker van zijn. Ten eerste wordt al een hoop geknoeid bij het productieproces, dan gaat het nog eens door ontelbaar veel handen die allemaal goed hun geld willen verdienen (ze gaan namelijk met iets om waar ze enkele tot talloze jaren van hun leven aan kunnen verliezen). Dat heeft ertoe geleid dat de zuiverheid er erg op achteruit gegaan is in de loop der jaren. Dan hebben we het nog enkel over de kwaliteit gehad. Daarna komt er nog de hoeveelheid. Het begint al bij de op voorhand aanvaarde realiteit dat 1 gram in de coke-wereld 0.7 betekent. Die openlijke en doodnormale oneerlijkheid zit bij alle dealers ingebakken. Als je echte grammen wilt gaan ze altijd meer vragen (terwijl het al erg duur is).
Heanne71 zei:
Ik ga zo'n testsetje kopen, eens kijken wat dat doet. Ik bedenk me ook dat ik geen verdoofd gevoel in mijn keel of neus had. Wel vieze smaak, maar dat geeft een verpulverde paracetamol ook.
Heb het onlangs ook eens gedaan met goede coke en het gaf idd de hoogste mogelijke score bij zo'n zuiverheid zelftester. Qua cuts kreeg het de kleur paracetamol en soortgenoten (donkergroen als ik me niet vergis). Had er foto's van moeten nemen. Ik ben dus wel benieuwd naar je resultaten. Zo'n zuiverheidstest is wel wat duur, maar mijn inziens zijn geld wel waard al moet de final test wel nog komen.
Ik ben namelijk van plan om deze of volgende week ook eens een kijkje te gaan nemen in een testcentrum (Modus Vivendi in Brussel) met dezelfde coke. Benieuwd of die zelftester bevestigd wordt. Als dat zo is, is het zijn geld waard!
Heanne71 zei:
Ga nog een keer proberen met een bankpasje lengte. Mss was het echt te weinig, dan zal ik laten weten of dat ook geen effect heeft.
Tenzij je 3 cm lijntjes een stuk hoger gestapeld waren dan de gemiddelde lijn lijkt mij dat toch klein. De lengte van een bankkaart is idd meer de ideale lengte. De lijnen die je op internet of in films ziet zijn vaak heel erg groot (toch naar mijn ervaring). Altijd een cm of tien, bijna een cm breed en hoog.
Bij mij zijn ze bijna altijd ongeveer een halve cm breed, zolang als een bankkaart en niet te 'hoog'. Al zul je merken dat hoe verder je erin gaat hoe dikker en langer je lijnen worden (iets waarvoor je moet opletten). Ik heb zo'n klein lepeltje waarvan ik altijd drie schepjes neem die ongeveer zo groot zullen zijn als een sleutelpunt. Ben je niks mee, maar ik deel het maar.
Heanne71 zei:
Maar doe het niet meer s'avonds. Heb hele nacht wakker gelegen en zelfs een diazepam mocht niet baten, en lag ik nu wakker met een waanzinnig gevoel dan was het niet erg, maar dit was gewoon nuchter niet kunnen slapen.
Haha, dat vind ik dan weer vreemd. Ik heb nog nooit wakker gelegen van de coke. Meestal, tegen dat ik in m'n bed val heb ik al minstens een uur of twee geen lijn meer binnen gehad en val ik als een blok in slaap.
Van de speed daarentegen... Vorige zaterdag voor de eerste keer geprobeerd, en die paar uur die ik in m'n bed heb doorgebracht heb ik gewoon naar het plafond gestaard. Meer daarover straks in het speedhoekje!