bekeken

JunkXL

Bewuste gebruiker
Serieus. Ik snap jullie niet!
Lekker toch heel de dag door blowen en snuiven der bij. :grin:
Ik word daar niet para van.. Maar van mezelf... :P
Tsja,
:rock:

peppie

Belezen gebruiker
Heb ik ook als de volgende dag naar de winkel ga om brood e.d. te halen,eerst nog nergens last van maar eenmaal bij de kassa het gevoel dat ze je aan kijken :(

psych-out

Bewuste gebruiker
JunkXL zei:
Tsja,

ja, je snapt het niet omdat je het niet hebt of hebt meegemaakt.
op het begin toen ik drugs gebruikte zou ik net hetzelfde hebben geantwoord als jou.
maar als je para bent dan ben je dat en dan is het niet zo van '' gewoon niet aandenken, het zijn maar para gedachten'' nee je zit ermee in je kop en het kan vies kut zijn.
gebruik nog maar wat drugs dan zal je ervan zelf snel genoeg achter kome

Alright!

Newbie
Van weedpara heb ik nog nooit last gehad :grin: .
Maar ik doe binnekort eens pep, best dus niet op een feestje leid ik af?

Zou een jointje of 2 niet wat helpen tegen de para? Wordt je toch lekker rustig van?
(Kan zijn dat'k compleet verkeerd zit ok hoor, maar idee :wink: )

psych-out

Bewuste gebruiker
Alright! zei:
Van weedpara heb ik nog nooit last gehad :grin: .
Maar ik doe binnekort eens pep, best dus niet op een feestje leid ik af?

Zou een jointje of 2 niet wat helpen tegen de para? Wordt je toch lekker rustig van?
(Kan zijn dat'k compleet verkeerd zit ok hoor, maar idee :wink: )

nee, niet echt een aanrader qwa para zijn maar wel een aanrader qwa gevoel.

Mac...

Badass junkie
ja para op de pep is vrij normaal, naarmate dat ik meer heb gebruikt ben ik ook meer para geworden. Heb er wel mee om leren gaan mettertijd, het is namelijk zo (leert de ervaring): Mensen die van je verwachten dat je drugs hebt gehad zien het gelijk als je wat op hebt, danwel de dag erna (enigszins wel afhankelijk natuurlijk hoeveel je hebt gehad), mensen die het niet bij je verwachten zullen het niet zo snel opmerken, tenzij je er natuurlijk echt als een zombie bijloopt.

Dat is tevens ook wat mijn moeder wel eens tegen mij zei: dat ik soms als een zombie thuiskwam 's zondags. hmm, nja.. Maar toen was ik ook meer verrot van de pillen dan van de pep, dus dat kan wel schelen.

Winehouse

Badass junkie
Peppara kan heel creepy zijn.
Toen ik gisteren van het toilet af kwam (ra-ra wat te doen) en weer bij m'n oud-en-nieuw-gezelschap wilde gaan zitten werd ik ineens enorm bang.
Ik durfde niet naar ze toe te lopen of te gaan zitten, ik weet niet waarom.
Ik kon daar natuurlijk geen eeuwigheid bang gaan zitten staan dus heb mezelf wat gekalmeerd.
Toen de pep begon uit te werken en ik in m'n bed lag kreeg ik overal krampen (voeten,armen,hak ect.) en hoorde ik stemmen die m'n naam riepen.
Ik durfde m'n bed niet meer uit en werd overdreven emotioneel .
Dit heeft zeker een paar uur geduurt totdat ik weer m'n bedje uitdurfde om een Valiummpjjee te pakken en vervolgens heerlijk in slaap te vallen

JunkXL

Bewuste gebruiker
psych-out zei:
JunkXL zei:
Tsja,

ja, je snapt het niet omdat je het niet hebt of hebt meegemaakt.
op het begin toen ik drugs gebruikte zou ik net hetzelfde hebben geantwoord als jou.
maar als je para bent dan ben je dat en dan is het niet zo van '' gewoon niet aandenken, het zijn maar para gedachten'' nee je zit ermee in je kop en het kan vies kut zijn.
gebruik nog maar wat drugs dan zal je ervan zelf snel genoeg achter kome

Haha believe you me, ik gebruik genoeg. :tongueout: En dan nog word ik niet para van mijn eigen
mind-games. Ik laat die onzin niet mijn hersenen penetreren. Daarom word ik niet para.
Dus, :P :wave:

Taat

Bewuste gebruiker
Je gaat eraan wennen na verloop van tijd..
Werd in het begin ook best gek van 'stemmen en geluiden' die er niet zijn..
Nu kan ik het compleet negeren, het enige wat ik nog veel doe als het uit begint te werken en ik hallucineer dat ik veel tegen mezelf praat en de grootste wazige onzin verkoop :rolleyes:

Bovenaan