beginners vraag

Beste mensen !

Ik zit met een vraagje. Ik zou graag truffels willen proberen. Nou kan ik dit binnenkort doen met een aantal vrienden, een aantal waaronder ik voor het eerst.

Ding is dat ik me afgelopen maand beetje overspannen ben en mij redelijk depressief te voelen. Eigenlijk voel ik me best eenzaam. Is het een groter risico om dan een trip te doen ? Of schatten jullie dit goed kan uitpakken ?

Ik twijfel namelijk omdat ik niet in een dieper gat wil vallen omdat naar mijn weten truffels emoties kunnen versterken. Lees alleen ook dat het je juist kan helpen dingen te verwerken. Nou is dat niet mijn doel, ben gewoon nieuwsgierig en wil een gezellige avond.

Thanks ! En groetjes

Casrus

DF-koning
Geen truffels nemen, maar (laag gedoseerde) disso's.

Dorian van het youtube kanaal Of Herbs and Altars, zegt dat ketamine altijd redelijk werkte in wat voor stemming ze ook was.
En haar psychiatrische problematiek lijkt me vrij heftig.
In jouw geval zou ik een disso proberen (heb zelf ervaring met 2fdck). Werkt ook enigszins, maar set en setting spelen een veel kleinere rol. 2fdck werkt vrij gauw uit en je kunt altijd bijpakken.

Let wel even op wat je doet.

Laatst bewerkt:

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Als je je depressief en eenzaam voelt zou ik inderdaad niet (voor het eerst) aan truffels beginnen. Het kan je nog veel dieper de put intrekken en dat is juist niet wat je wilt. Maak er liever kennis mee als je helemaal goed in je vel zit, zodat je later beter kunt inschatten of het voor jou een risico is om ze te nemen bij een mindere stemming.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
truffels halen emoties en gedachtes bij je omhoog die in je zitten en daar kan je niet altijd omheen. Dat geldt ook voor de negatieve kant, helaas. Heb ik zelf ook ondervonden, dus ik zou het als ik jou was bewaren tot je beter in je vel zit🙂

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik sluit me aan bij hierboven, en ik wil iets toevoegen. Het hoeft niet erg te zijn als er moeilijke dingen en emoties in je trip naar boven komen, dat kan een trip ook heel mooi maken en je helpen dingen te verwerken. Alleen is het dan beter om het met 1 hele goede vriend/vriendin te doen ipv met een heel groepje. Er moet in ieder geval altijd plaats zijn om over die dingen te praten. Als je het gaat proberen horen we graag hoe het was!

Torchic

Badass junkie
Ik raad je af om truffels te gebruiken als je niet helemaal lekker in je vel zit.
De kans op een bad trip is dan aanzienlijk groter en dat is echt geen pretje.
Beter een keer truffels doen wanneer je alleen maar happy vibes hebt :)

Bovenaan