Banken

Hoeveel neem jij op 1 avond? (23:00 - 4:00)

• 1 of minder :(

Stemmen: 0 0,0%
  • 2 :)

• 3 :D

• Totaal aantal stemmers
    0

BamHero

Experimenterende gebruiker
Als ik uitga en XTC heb genomen, ga ik vaak ff zitten op een bank ong. 15 min - 30 min na dattie ingeslagen is. Het enige probleem is dat die bank dan zo lekker zit datk er 9 van de 10 keer niet meer afkom. Ik ben dus meestal de 'saaie' alhoewel ik hem toch super lekker space... alleen anders dan de rest.

het idee om helemaal niet te gaan zitten is best slecht vind ik want ik heb altijd wel een rustpunt nodig dus...

maarja ik ga altijd zitten en iedereen komt gezellig bij me zitten lekker een peukie roken... ik vermaak me altijd wel :smoke:

BamHero

hehe ik moet de poll eigenlijk veranderen maar dat kan niet volges mij.... dat was een betere geweest, hoevaak je rust op 1 avond:P ik van een avond van 23:00 - 4:00 tog wel 2 uur denk ik :rolleyes:

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Hm ik eigenlijk niet, aan het eind van de trip ga ik vaak ergens rustig zitten met mn vrienden en een beetje nagenieten. Tijdens ben ik meestal lekker druk! :openmouth:

challenge

ik gaat zitten en spreek geen woord meer.
heerlijk van muziek genieten met ogen dicht.
meestal maar 1 of 2 pillen.
ligt een beetje aan hoe het gaat.
ik merk wel dat ik een heel stuk minder nodig heb om goed uit me pan te gaan dan tijdens een feest.......vreemd eigenlijk zal wel met lichaams beweging te maken hebben.
ook lijkt het wel als ik dan mn ogen open doet dat de werking grotendeels voorbij gaat.
gauw de oogjes weer sluiten dus :P

Grande

ik ben er zo een die niet weet wattie gaat doen, ik ga dan weer lekker zitte, en dan een stukje lopen, dan effe de mongool uithange en dan weer zitte:P heel veel sjekkies natuurlijk :smoke: echt wel de lelijkste sjekkies die ik ooit in mijn leven draai:P van die losse boomstammen met V-nekjes (als iemand snapt wat k daarmee bedoel:P)

MetaalKonijn

Badass junkie
Zeker snap ik wat je bedoelt. :smoke:

Ook weer krampachtig proberen vast te likken, waarop ze een minuut later weer half uit elkaar flikkeren. :mrgreen:

Ellesdee

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Zeker snap ik wat je bedoelt. :smoke:

Ook weer krampachtig proberen vast te likken, waarop ze een minuut later weer half uit elkaar flikkeren. :mrgreen:

hahaha
moest voor mn toenmalige vriendje altijd zn jointjes dicht likken als hij wat op had... :P
want zelf bakte hij er niks van

Jeller

Badass junkie
meestal word ik ook vlug loom van xtc.. na een uur feesten vind ik het altijd zo chill om te zitten omdat het gewoon zo chill zit :)

ma om nu de helft van den tijd te zitten, das er wel beetje over.. dus ook al word ik wa loom, ik ga niet de hele tijd blijven zitten, want dan voel ik me ook maar nutteloos :wink:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik ga meestal niet zitten, want ik wil gaan dansen en dan ben ik inderdaad bang dat ik het 'te leuk' ga vinden als ik zit. Ik zit op de meeste feesten een paar uur in de chillout (goa), of ergens anders waar je rustig kan zitten.. dan neem ik 'n pilletje (eventueel 2 na een uur ofzo) en ga ik uit m'n dak! Ik heb dan al van te voren lekker 2 - 3 - 4 uur stil gezeten.

BamHero

Leuk om van die dingen te lezen die ik zelf ook mee heb gemaakt

heerlijk van muziek genieten met ogen dicht.

Ook weer krampachtig proberen vast te likken, waarop ze een minuut later weer half uit elkaar flikkeren.

ook lijkt het wel als ik dan mn ogen open doet dat de werking grotendeels voorbij gaat.
gauw de oogjes weer sluiten dus

Dat laatste heb ik ook vaak aan het eind van de trip...

Wat ik ook niet snap (te zien in andere poll) is dat sommige serieus de hele avond door kunnen met 2 halfjes... ik weeg ong. 60 kilo en ben 1,75 en als ik de hele avond (23:00-4:00) wil spacen moet ik er wel 2,5 - 3 nemen...

Bovenaan