• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

bad trip van lachgas

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Toen ik en mijn broer in de schuur in onze tuin waren zag ik eneens een fles lachgas voor de bbq staan en wou het eens uitproberen das nam een balon en vulde die en begon in te ademen tot ik iets voelde toen schrok ik zo hard want ik niet wat ik moest verwachten en niet hoelang het ging duren en men ouders konden ook ineens Kome dus we rende weg en verstopte ons na 2 minute voelde ik niks meer ilk ging het nog eens doen dus vulde weer een balon toen ik net dou inademen hoorde ik men ander broertje van 6roepen en verstopte me achter te schuur en begon in te ademen en bleef maar doorgaan tot ik ineens niks meer kon zien en dacht Dat ik in het hôtel was waar we de week ervoor waren gaan skieen en zei help ik kan niks zien toen zag ikweer ne. Vijf minuten ofzo

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tja, distikstofmonoxide(lachgas) kan een hallucinerende werking hebben. Wel niet zo verstandig om gewoon een random fles te gaan pakken, ballon vullen en in te ademen, wie weet wat er allemaal in de fles zat namelijk.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Lachgas voor de BBQ bestaat niet. Gasbarbecues draaien altijd op Propaangas of Butaangas. Beiden zwaar slecht voor je en absoluut niet de bedoeling om te inhaleren. Aan al je topics te zien ben je te jong en heeeeeeel onverstandig bezig, als je gas voor de BBQ gaat inademen om high te worden, gaat het vanzelf een keer mis... Ik hoop echt dat alle waarschuwingen hier duidelijk genoeg zijn anders beland je binnenkort een keer in het ziekenhuis of erger! Wacht nog een paar jaar dus...

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik weet niet zeker of het voor de bbq was maar die dag ervoor stond iets over lachgas inademen in de krant en dat was de zelfde fles en tekst erop dit heb ik nog vergleken

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het lijkt me eerlijk gezegd vrij sterk dat je lachgas in een fles thuis hebt staan, er zijn er niet veel die dat hebben :P Kun je niet een foto plaatsen?

EDIT

Maar om even op je vraag in te gaan. Als je te lang doorademt uit de ballon kun je last krijgen van Zuurstoftekort waardoor het zwart kan worden voor je ogen. Daarnaast geeft lachgas soms een hallucinerende werking zoals Pandan zegt.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ja die schuur was vroeger een lokaal voor een jeugdbeweging voor Men ouders dit huis kochten en daar stond wel veel rommel in maar hoe moet ik een foto sturen met mijn gsm

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Een fles met lachgas is wel echt zeer onwaarschijnlijk... Wel heel toevallig ook als je de dag ervoor iets over lachgas in de krant hebt gezien en het de volgende op wonderbaarlijke wijze in enen in je tuin staat.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Toen ik de foto in de krant herkende ik de fles eb was ik gaan verglijken
voor ik dat artikel had gelezen wist ik niet dat je ervan high Kon worden

Joost93

Newbie
Ik gok butaan of propaangas, voor zover ik weet bestaan er geen barbeques op N2O (aka lachgas/ Distikstopmonoxide).

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Jouw verhalen zijn allemaal zeer onwaarschijnlijk.
Als je de waarheid spreekt, raad ik je aan om het advies van anderen op te volgen.

Maar in mijn ogen ben je een ''troll'' die gewoon wat rond lult om stoer te doen.
Dat je IRL maar 1x in de maand wiet rookt. :wink:

MeejheM

Badass junkie
je moet die witte hebben met een blauwe band, ouwe kunnen grijs zijn. helemaal blauwe zijn om te lassen. bij voorkeur met een gele verzegeling er nog op. die trek je eraf, en daar tape je 20cm tuinslang tegenaan, pak een gasflessleutel of een bahco en gaan met die banaan.

n20 is niet zo flex als de narcosevariant met extra o2

ps: als je niet zo stoer bent dat je die flessen kan fixen ken je n20 gewoon in van die 12 of 16g patroontjes kopen bij de blokker. maar die zijn best duur, vergeleken met gratis gasflessen.

Snowblind

Belezen gebruiker
ganjafarmer10 zei:
dacht Dat ik in het hôtel was waar we de week ervoor waren gaan skieen en zei help ik kan niks zien

Toen was je dus ook even Snowblind. :)
Geef mij zo'n cylinder. Kan ik af en toe momentje naar Antartica afreizen.

Bovenaan