Hoi
Ik heb een vraag over Bad gaan op Cannabis

Ik blow ongv sinds me 16de nu sinds kort 18
Blowde vroeger erg vaak
Merkte dat het te veel werdt en niet meer stoned werdt en een maandje gekapt.
Nu alleen in het weekend.
Maar merk dat ik sinds ik weer begonnen Ben lijkt of ik gevoeliger voor bad gaan ben?
Sinds ik weer begonnen ben toch weer 2 Keer bad gegaan.
1ste keer pas geleden na ik weer begonnen Was tijdens een Concert had nog niet Zoveel gegeten
1 voor de show ( Hasj) 2de tijdens ( Wiet) Later stoken we De 3de op ( Wiet )en dat Was een erg dikke dikker Dan ik gewend Was want na stoppen gaat je Tollerantie Ook omlaag en merkte dat ik Toen best wel Een Lege Maag had.
Ging voor de rest eerst goed alleen was Echt Knetter maar de Laaste 10 min ging ik Helemaal slecht.
Toen ik bijna thuis was het er 2 keer in Kleine beetjes uitgekotst

2de keer was gisteren
We hadden bin Coffeeshop boerenjongens 1 Gram White Choco Block Hasj gehaalt
Had nog niet zo veel gegeten laaste keer was al paar uurtje’s geleden
En boerenjongens heefd erge sterke hasj

We Hadden 1 Jointje Gedraait ging voor de Rest goed, alleen heel klein beetje Misselijk maar ging niet slecht.
We gingen de Metro in en Dacht dat ik Iemand zag waar ik geld Schulden bij had Terwijl ik het geld pas volgende week heb.
Liep helemaal te stressen blijkt dat het Iemand was die op hem leek toen was ik Weer rustig ging ik een Jointje in de Metro Draaien.
We rookte hem toen we buiten waren op Een Schoolpleintje, na dat hij op was Draaide ik meteen een nieuwe.
Dat was onze laaste , we rookte alles ging Goed, alleen toen gingen We blow Spelletjes doen 2 Dikke trekken nemen Inhouden en doorgeven tot hij weer bij jou Was uitblazen na paar keer hadden we er Genoeg van hij kwam heel erg hard aan ik Was Stoned als de tyfus en werdt maar Stoneder toen besefde ik dat dat niet goed Was en me vriend zei dat ook.
Gingen na een Snackbar eten bestelde Meteen een sportdrank.
Alleen toen begon ik echt bad te gaan in de Snackbar begon helemaal fout te gaan
Toen ik me eten op had zei ik tegen me Vriend kom we gaan neem je eten mee ik Ga bad toen ik eenmaal buiten was ging het Beter later ging het weer slecht.
Probeerde Het er paar keer uit te kosten Maar dat lukte deze keer niet
Toen ik eenmaal weer Thuis was heerlijk Geslapen en vandaag nog alleen nog Beetje Brak

Alleen dan wil ik graag vragen aan jullie
Hoe voorkom ik voor de volgende keer dat Ik bad ga? En dat ik het leukste uit me Jointjes kan halen?
En zou ik vandaag kunnen blowen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat dacht je van wat rustiger aan blowen nu je minder vaak blowt. Als je net zo snel en veel blijft blowen als toen je het nog dagelijks deed is het niet heel gek dat je daar nu slecht op gaat natuurlijk. Zeker blow spelletjes zijn dan funest, snap daar zelf überhaupt de lol niet van maar dat zal te maken hebben dat ik een stuk ouder ben dan jij.

En misschien ook gewoon geen sterke hasjes bij de boerejongens halen of heel rustig roken. Die hasjes zijn flink sterk inderdaad, ikzelf vind ze top maar niet al mijn vrienden trekken dat.

En zou je aub wat meer op je interpunctie kunnen letten, want dit is echt heel vervelend lezen nu.

Wat dacht je van wat rustiger aan blowen nu je minder vaak blowt. Als je net zo snel en veel blijft blowen als toen je het nog dagelijks deed is het niet heel gek dat je daar nu slecht op gaat natuurlijk. Zeker blow spelletjes zijn dan funest, snap daar zelf überhaupt de lol niet van maar dat zal te maken hebben dat ik een stuk ouder ben dan jij.

En misschien ook gewoon geen sterke hasjes bij de boerejongens halen of heel rustig roken. Die hasjes zijn flink sterk inderdaad, ikzelf vind ze top maar niet al mijn vrienden trekken dat.

En zou je aub wat meer op je interpunctie kunnen letten, want dit is echt heel vervelend lezen nu.

Ja zal wat rustiger doen en minder vaak.
Die hasjes van boeren nooit last gehad Misschien toch met voeding te maken?
Heb nu avond gegeten en een crosant gegeten Voor het smoken , heb een wietje bij de Boeren gehaalt waar je melig van wordt Super Siver G13
Dus goed in me vel kom.
Heb een jointje Gedraait met niet te veel Gezet en met ze 3e gedeelt en rustig aan Gedaan niet te hard gehijst , dus kijk wel hoe Het Loopt

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zo lezen heb je een voorkeur voor de stekere wiet en hasj soorten. Opzich prima natuurlijk, maar doe het gewoon rustig aan want daarmee vergroot je wel het risico op dat het weer te heftig wordt. Je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je niet meer zoveel kunt blowen als je gewend bent van toen je nog dagelijks blowde.

En serieus, let echt even op je interpunctie gast. Dit is gewoon echt niet chill om te lezen zo... Snap jezelf toch ook wel lijkt me.

Zo lezen heb je een voorkeur voor de stekere wiet en hasj soorten. Opzich prima natuurlijk, maar doe het gewoon rustig aan want daarmee vergroot je wel het risico op dat het weer te heftig wordt. Je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je niet meer zoveel kunt blowen als je gewend bent van toen je nog dagelijks blowde.

En serieus, let echt even op je interpunctie gast. Dit is gewoon echt niet chill om te lezen zo... Snap jezelf toch ook wel lijkt me.

Snap je maar wat is een interpunctie

Hey
Het is dus goed uitgepakt gisteren. alleen wat Ik wel merkte dat het leek of ik een tijdje gestopt ben en dan weer een jointje rook.
Geweldig! :hearteyecat::hearteyecat::hearteyes::hearteyes:
Terwijl ik dat allang niet meer heb. Natuurlijk wordt ik nog lekker stoned , merk alleen sinds ik bad ben gegaan , ik veel stoneder wordt als Ik nu een jointje rook dan eerst.

Trouwens heb op me interpunctie gelet.
Goed zo?

• Like
Waarderingen: Dunk
Bovenaan