Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een vraagje.. en ik heb overal op internet lopen zoeken, maar helaas nog niet gevonden, weet iemand of armani's pilletjes, of in ieder geval drugs zijn? wie kan mij er meer over vertellen? alvast bedankt, Dina
armani pillen is gewoon E met de oprdruk van het armani logo. Zweverige pilletjes overigens, maar is voor mij al 2 jaar geleden dat ik ze heb gehad, dus misschien is de samenstelling in de loop van de tijd wel verandert...
heb afgelopen weekend armani's gehad..idd gewoon E's met armani logo.
had ook fijn zweverig en euforisch gevoel..zat dus wel mdma in..als ik me niet vergis iets tussen de 60 en 80mg. overigens ook wel wat speed
maar wel van genoten
De samenstelling van je pillen kan nog al eens verschillen, omdat verschillende labaratoria verschillende pillen drukken.
Niet alle armani's komen van de zelfde drukker.
Armanis zijn opzich aardige snoepertjes. Maar niet dat ik er super kapot van ben. Voor meer informatie kun je ook kijken op http://www.pillreports.com, even de naam van het snoepertje intypen en klaar is kees.
Gr.
Het logo zegt helemaal niks over de inhoud dus dat opzoeken wil helemaal niet zeggen dat je de zelfde had. Die ik had waren wel aardig maar zegt niks over die van jou. Dus laat ze zelf testen anders weet je het nog niet zeker.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.