Armani's?

Dina

Newbie
Ik heb een vraagje.. en ik heb overal op internet lopen zoeken, maar helaas nog niet gevonden, weet iemand of armani's pilletjes, of in ieder geval drugs zijn? wie kan mij er meer over vertellen? alvast bedankt, Dina

Mac...

Badass junkie
armani pillen is gewoon E met de oprdruk van het armani logo. Zweverige pilletjes overigens, maar is voor mij al 2 jaar geleden dat ik ze heb gehad, dus misschien is de samenstelling in de loop van de tijd wel verandert...

mindfly

Newbie
heb afgelopen weekend armani's gehad..idd gewoon E's met armani logo.
had ook fijn zweverig en euforisch gevoel..zat dus wel mdma in..als ik me niet vergis iets tussen de 60 en 80mg. overigens ook wel wat speed
maar wel van genoten :openmouth:

C

Chandis

Gast
Ik heb een maand geleden Armani's gehad. We hadden ze laten testen en de uitkomst was pure MDMA, dus geen verdere shit.

Het was echt super euforisch, alles leek perfect. Zeker aan te raden om te nemen.

pounder

Newbie
ik heb ook armani's laten testen in omgeving eindhoven hier zat mdma en speed in.... vond het persoonlijk beetje slechte pillen....

hier heb je nu de gele stierenongeveer 3 maal zo groot en SUPER goed.....doet me denken aan vroeger

Mac...

Badass junkie
De samenstelling van je pillen kan nog al eens verschillen, omdat verschillende labaratoria verschillende pillen drukken.
Niet alle armani's komen van de zelfde drukker.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Het logo zegt helemaal niks over de inhoud dus dat opzoeken wil helemaal niet zeggen dat je de zelfde had. Die ik had waren wel aardig maar zegt niks over die van jou. Dus laat ze zelf testen anders weet je het nog niet zeker.

Bovenaan