antidepressivia en xtc kan dat ??????

mr.dark

Newbie
Hallo,

Ik slik nu een jaar een antidepressivia genaamd PAROXETINE en voor de nacht slik ik 20mg OXASEPAM.

Ik wil graag xtc gaan proberen maar wil graag weten of het ook samen gaat.

Zijn er mensen die het gewoon gebruiken de cobinatie wat zijn hun belevingen gaat het fout of kan het wel!!

Zou het eerst graag willen weten voor dat ik het gebruik

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
veel van mijn vrienden doen het jah :) en gaat redelijk goed wel is het zo dat ze zich in de week erna doodongelukkig voelen :tongueout:

mr.dark

Newbie
hey hoe voelen je vriendenzich dan ik bedoel zijn ze erg deppresief wanhopig angstig kun je dat vertellen?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Je kunt beter geen xtc met AD combineren.. Er zijn 2 opties..

1. Je voelt geen fuck
2. Er is een grote kans dat het fout gaat.. Je hebt kans op het serotonine syndroom bij deze combi..

Ik slik momenteel ook AD en gebruik uit voorzorg maar geen xtc, hoe leuk is die drugs ook vind.. Ik wil nog langer gezond leven hehe..

Solidius

Badass junkie
"They're so depressing, going ’round and ’round.
Ooh they make me dizzy, fast cars they run me down."

sjaartrol

Bewuste gebruiker
XTC en anti-depressiva

Als je depressief bent is het sowieso geen goed idee om XTC te gebruiken.

Als je de moderne antidepressiva gebruikt, de zogenaamde SSRI's, dan zal je hoogstwaarschijnlijk bijna niets meer voelen van je XTC pil. Het heeft dan geen zin om meer te slikken.

Als een oude klasse antidepressiva gebruikt, de zogenaamde MAO-remmers, dan is het heel gevaarlijk om XTC (maar ook speed) te gebruiken, je bloeddruk kan gevaarlijk stijgen en je kan eraan doodgaan!

bron: http://www.unitydrugs.nl/index.php?page=drugsdb&sub=xtc

TimeKiller

Bewuste gebruiker
je voelt inderdaad geen fuck, ik heb paroxetine gebruikt 2 jaar.. je voelt dan echt niks van de xtc/mdma...

mr.dark

Newbie
wat zou ik wel kunn nenom me lekker te voelen in het weekend tuidens het stappen of is het zo dat ik niets kan nemen

ik wil ht zo graag een x beleven maar hou ook van mijn leven.

thanx mensen voor de reacties

Solidius

Badass junkie
mr.dark zei:
wat zou ik wel kunn nenom me lekker te voelen in het weekend tuidens het stappen of is het zo dat ik niets kan nemen

ik wil ht zo graag een x beleven maar hou ook van mijn leven.

Wat je zou kunnen overwegen is om een weekje te stoppen met die AD troep.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Aan alles kleeft een risico natuurlijk.. Maar ik zelf gebruik wel gewoon speed & coke (met mate...). Verstandig? Nee. Maar ik heb geen problemen ondervonden van deze combi.

mr.dark

Newbie
eed heb ik dit afgelopen weekend voor het eerst gebruikt heb een bom geslikt niet veel ) maar moet zeggen dat het wel goed ging alleen nu voel ik mij zo kloten en ik weet niet of dat van die speed komt of van de AD
maar er wordt mij nu verteld dat ik beter XTC kan nemen dan SPEED (vandaar ook mijn vraag van die combi XTC met AD)

maar als ik elk weekend een beetje SPEED gebruik zal dat wel kunnen dan? maar dan met mate.

trouwens stoppen kan ik niet met AD ..

TAWL

Experimenterende gebruiker
Hallo, pas wel op, eigenlijk mag het niet en je voelt er idd minder van.
Maar als je eerst meteen 2 pilletjes dropt en ruim een uurtje daarna een jointje rookt gaat u hem wel voelen. Volgende ochtend lekker uitslapen en lekker eten.
En er is niets aan de hand.
Groetjes Tawl

ps Pas wel op!

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Mja iedereen moet de keuze voor zichzelf maken, maar ik ga niet het risico nemen met xtc.. Zul je net zien dat ik pech heb en dat serotine syndroom krijg.. Ik zou het gewoon niet doen en wachten tot je geen AD meer slikt..

TAWL

Volgens mij is speed net zo erg hoor en kun je ook daarvan in combi met ad serotine syndroom krijgen.

mr.dark

Newbie
tja het blijft gevoelig weet niet wat ik moet doen of speed of xtc maar dat serontine syndroom maakt mij ook wel bang.

graag nu dingen weten waar ik wat aan heb, wel doen of niet doen pleas reageer en leg uit.

mr.Dark

TAWL

Doen!
Met een jointje erbij kan niet meer last dan speed.
Weet ik uit ervaring.
succes.
ps ik heb wel een joint nodig een uurtje daarna om het gevoel te laten aanwakkeren

Flugeltje

Wijs gebruiker
Deze combi kan zelfs een serotonine vergiftiging geven.
Ad zorgt ervoor dat de serotonine minder snel wordt afgebroken, en door de xtc heb je even heel hoge pieken in je serotonine niveau, vandaar dat de combi af te raden is

mr.dark

Newbie
bedankt voor de reacties, voor mij geen xtc !!!!!heb er wel wat aan gehad echt een goed forum waar je nuttige tips krijgt.

ga nu aan de speed dit lijkt mij wat veiliger gezien een serotenine vergifteging hierbij niet aan de orde is
greetz mr.Dark

Bovenaan