Sinds paar dagen gebruik ik het antidepressiva Paroxetin. Ik heb laatst wat leuks ontdekt; Paroxetin zorgt voor betere afgifte van serotonine in alle delen van de hersenen, ik slikte 50mg 5-htp vanaf de eerste dag dat ik Paroxetin gebruikte. Na 30-45 minuten begon ik een effect te krijgen dat vergelijkbaar is met die van XTC. Natuurlijk ging ik muziek luisteren tijdens dat gevoel en dansen
.
Dit was natuurlijk te goed om waar te zijn, dus ging ik maar even op het web zoeken naar documentatie over het gebruik van antidepressiva i.c.m. 5-HTP. Deze combinatie wordt afgeraden, omdat het mogelijk[theoretisch gezien] zou kunnen leiden tot het serotonine-syndroom.
Zijn er hier mensen die wat meer weten over deze combinatie, of hun ervaringen wil delen?
.Dit was natuurlijk te goed om waar te zijn, dus ging ik maar even op het web zoeken naar documentatie over het gebruik van antidepressiva i.c.m. 5-HTP. Deze combinatie wordt afgeraden, omdat het mogelijk[theoretisch gezien] zou kunnen leiden tot het serotonine-syndroom.
Zijn er hier mensen die wat meer weten over deze combinatie, of hun ervaringen wil delen?